Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: Le Samourai en Repulsion
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2006, 23:14 uur
Gezocht:
- Repulsion
- Le Samourai
Als er iemand is die een van deze films heeft en er vanaf wil, dan hoor ik het graag.
- Repulsion
- Le Samourai
Als er iemand is die een van deze films heeft en er vanaf wil, dan hoor ik het graag.
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 20:49 uur
dvdpacific.com
15 eu voor criterion le samourai en repulsion voor een eu of 8.
15 eu voor criterion le samourai en repulsion voor een eu of 8.
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 23:39 uur
Toevallig heb ze een week of drie geleden samen op video gekocht, wil ze alleen nog niet kwijt sorry.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 01:00 uur
Staan bij mij beiden ook op m'n verlanglijstje.. tot ik ze een keer voor een redelijke prijs met NL-subs tegen kom.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 01:03 uur
Repulsion zag ik laatst voor 12 euro (met nederlandse subs) bij mediamarkt in rotterdam, is niet duur voor zo'n topfilm.
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2007, 10:33 uur
Repulsion is te vinden in sommige 3 voor 25 bakken, los voor een tientje.
Le Samurai is er niet mer Nederlandse ondertiteling en staat ook niet op de releaselijsten op dit moment.
Le Samurai is er niet mer Nederlandse ondertiteling en staat ook niet op de releaselijsten op dit moment.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 16:05 uur
Mijn videoband van le samourai is is met engelse ondertiteling zo'n artificial eye release.
Ik heb wel belle de jour met ondertiteling in mijn kast staan.
Ik heb wel belle de jour met ondertiteling in mijn kast staan.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 16:20 uur
Is dat de A-Film editie (met een screenshot van Deneuve op straat in London) op de voorkant? Als dat zo is, dan ga ik morgen op zoek.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 16:22 uur
Volgens mij wel, dat is dacht ik ook de enigste dvd met nederlandse ondertitels.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 18:28 uur
Je kunt natuurlijk ook de Polanski box aanschaffen voor een euro of 50. Heb je er meteen een stuk of 6 andere geweldige films bij...
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2007, 21:54 uur
Knisper schreef:
Is dat de A-Film editie (met een screenshot van Deneuve op straat in London) op de voorkant? Als dat zo is, dan ga ik morgen op zoek.
(quote)
Ja, die inderdaad.
* denotes required fields.