• 13.463 nieuwsartikelen
  • 170.835 films
  • 11.286 series
  • 32.139 seizoenen
  • 632.925 acteurs
  • 196.730 gebruikers
  • 9.201.660 stemmen

Gezocht: The Secret Life of Walter Mitty

zoeken in:

kate2

• 6 berichten
  • 1 stemmen

Ik ben op zoek naar deze film met Danny Kaye.

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4010 stemmen

Voor een schappelijke prijs te koop op eBay, als je het tenminste niet erg vindt dat ie uit Azië komt (omgerekend voor €10,31 incl. verzending). Ik heb hem van dezelfde verkoper gekocht, ook enkele andere dvd's trouwens. Hij is betrouwbaar en redelijk snel.

kate2

• 6 berichten
  • 1 stemmen

Er staan er nogal wat op e-bay, bevendien heb ik hem op korte termijn nodig omdat ik op school een voorstelling wil maken n.a.v. de film en ik dacht dat ik hem zelf nog had, maar ik kan hem nergens vinden. Is ie te huur, te leen (omgeving Amsterdam, mag ik nog een prominent oproepje ergens plaatsen.

Sincity

• 512 berichten
  • 43 stemmen

Een biebiotheek of video theek is een goeie oplossing.

kate2

• 6 berichten
  • 1 stemmen

Het is al een hele ouwe film en die is dus typisch nergens te vinden. Is jaren geleden op TV geweest, had hem toen opgenomen, maar blijkbaar weer gewist.

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4010 stemmen

Ik heb hem thuis op dvd. Als jij de verzendkosten betaalt, mag je hem wel lenen.

kate2

• 6 berichten
  • 1 stemmen

O ja alsjeblieft, ik woon in Amstelveen, woon je in de omgeving dan kan ik hem ophalen. Anders heel graag opsturen, hoe regelen we dat?

Geef ik mijn e-mail adres en dat ik je dan mij adres en tel.nummer mail enzo??

tsjidde

• 2112 berichten
  • 4010 stemmen

Zie PM.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.