• 12.176 nieuwsartikelen
  • 165.457 films
  • 10.674 series
  • 30.845 seizoenen
  • 622.864 acteurs
  • 194.858 gebruikers
  • 9.093.595 stemmen

Gezocht DVD's uit de toplijsten van Moviemeter

zoeken in:

Tomas

• 33 berichten
  • 37 stemmen

Hallo,

Ik ben een basis aan het leggen voor een leuke lading Top DVD's Ik als student moet toch wat te doen hebben in de tijd dat ik niet hoef te werken of naar school hoef

Dus heb jij DVD's uit 1 van de top lijsten op deze site stuur me dan even een PB'tje met je prijzen..!! Misschien kunnen we een leuke deal sluiten. Kijk van te voren eerst even in mijn film lijst of ik de DVD al heb..

SiSsY bOY

• 260 berichten
  • 874 stemmen

Free Record shop heeft een aantal zeer interessante titels liggen, 3 voor 15 euro. daar zou ik als ik jouw was ook effe kijken.

edit: enkele voorbeelden

http://www.moviemeter.nl/film/130

the boondock saints

mystic river

american history X

Tomas

• 33 berichten
  • 37 stemmen

Ja klopt af en toe kijk ik wel even bij de FRS.. Bedankt voor de tip alleen denk dat ik de beste koopjes daar inmiddels al wel weg heb..

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.