• 155.418 films
  • 9.296 series
  • 27.654 seizoenen
  • 604.241 acteurs
  • 346.322 gebruikers
  • 8.760.718 stemmen

Gezocht oude horror videobanden

zoeken in:

compleet

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik verzamel oude horror videobanden mocht je er nog een aantal willen weg doen mail me de titels

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ruilen voor iets? (DVD, game, bankrekening... )

Ik heb nog een leuke liggen. (enfin, middelmatig vermaak maar toch wel een uniek stuk dat bijna nergens te vinden is) De titel is magnifiek: "The Headless Eyes"

Friday the 13 th

• 2535 berichten
  • 1907 stemmen

Heb ook een uniek stuk: Milo en la casa 3 (Ghosthouse), verder heb ik ook Link (met de aap, ook moeilijk te vinden).

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Dit topic is 3 jaar oud, grapjurk.

Laatste bezoek 'compleet': 5 november 2005

Halcyon

• 9933 berichten
  • 0 stemmen

@ Pastichio Rocker: Het zou best kunnen dat meerdere mensen wat aan dit topic hebben, dus echt onzinnig om het te kicken is het niet.

Mensen die serieus geïnteresseerd zijn in (dure) hard to get videobanden, contacteer me via PM. Ik ken een dealer in Antwerpen die altijd geïnteresseerd is en een immense verzameling heeft. Maar je betaalt je wel blauw...

brucecampbell

• 3248 berichten
  • 6062 stemmen

Ik heb ook nog een hele kast vol, maar om die op te sturen naar Nederland is ook wel erg duur.

Friday the 13 th

• 2535 berichten
  • 1907 stemmen

Inderdaad, waarom zou ik niet op dit topic mogen reageren. Er zijn veel horror films nog steeds niet op DVD gezet. En zoals Halcyon al zei: er zijn echt wel mensen die deze VHS banden graag verzamelen.

Goed dat het topic een update heeft gekregen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.