• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.061 films
  • 12.207 series
  • 33.978 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.002 gebruikers
  • 9.371.784 stemmen

35mm filmprints jaren 60/70 gezocht

zoeken in:

jerupke

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Goedemiddag dames en heren, ik heb even een vraag m.b.t. de originele post.

Wij organiseren dit jaar voor de tweede keer een drive in (vanuit je auto naar een film kijken) maar dan voor klassieke luchtgekoelde volkswagens (kever, spijlbus, ponton, karmann ghia, panorama bus, etc.)

zie ook: aircooled drive in

Omdat we dit nog een aantal jaren willen doen zijn we op zoek naar een archief/museum die nog echte 35mm prints van (liefst jaren 60/70) films uitleent/verhuurt.

Ik heb al diverse mails gestuurd naar Warner Bros en Disney studios, maar krijg daar geen enkele reactie van.

We hebben tot nu toe films uit het EYE register, maar zouden graag wat meer mogelijkheden hebben. Afgelopen jaar hebben we 40 auto's binnen gehad, maar dat viel samen met een groot duits treffen. Dit jaar verwachten we tegen de 100 auto's.

We maken gebruik van een echte cinema-projector en FM zender, daarom hebben we dus niets aan digitale opnames.

Wie o wie kan ons helpen??!!??

(afbeelding)

jimmygator

• 4 berichten
  • 0 stemmen

Geen idee of jullie nog prints zoeken ter projectie. Ik heb een print van "Streetcar named desire". Ik weet niet hoe de kwaliteit is maar je mag het proberen. Wel zelf afhalen in Amsterdam.

Paul.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.