menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht: À l'Intérieur a.k.a. Inside (2007)

zoeken in:
Ik ben al geruime tijd op zoek naar deze film zonder resultaat.. Aangezien je op de meeste buitenlandse sites met een creditcard moet betalen, is dit geen optie voor mij. Dus als iemand mij aan deze film kan helpen (nieuw of tweedehands) zou ik deze eeuwig dankbaar zijn.

Iemand die hulp kan bieden???

Bvd.

dominion

Thanks voor de reactie, maar die site vraagt ook om een creditcard en is het niet mogelijk om een overschrijving via de bank te doen.. Of heb ik echt ergens overheen gekeken??

dominion
Je kan gewoon met bankpas betalen als je je gratis inschrijft.

Ik heb t een aantal keer geprobeerd en hetvolgende is waar ze om vragen;

Name
Address
Postcode
Country
Telephone

Date of birth
(Required for credit/debit card authorisation)
The name and address must match the name and address on the card statement. The phone number must correspond to the landline at the cardholder address.
[i]Credit/debit card
Card number

Valid from
/
Expiry date
/
Issue number
(Switch/Solo/Maestro only)
CV2

* Your card's CV2 number is the rightmost three digits printed on the signature strip. We do not store your CV2 number, but use it to perform a security check when you change your credit/debit card details in any w
ay.[/i]

Ik zie geen optie voor n overschrijving via de bank.

dominion
Kijk dan in DonOswaldo zijn ruiltopic want hij heeft hem te ruil aangeboden.

Ik zie 'm staan idd
Thanks!

Ligt tegenwoordig ook gewoon bij Fame voor 10 euro.

dutchtuga schreef:
Ligt tegenwoordig ook gewoon bij Fame voor 10 euro.

Even op de site gekeken van Fame en hij staat er idd bij. Maar even langs Amsterdam dan.
Thanks voor de reacties

Gast
geplaatst: vandaag om 06:13 uur

geplaatst: vandaag om 06:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.