menu

Film / Algemeen / Wie zou jij wel eens een 3D film willen zien maken?

zoeken in:
Was Yimou Zhang al eens genoemd?
Lijkt me geweldig, een 3D-film van Yimou Zhang!

Peter Jackson
Tim Burton ( alice in wonderland)
Guillermo Del Toro

Wouter schreef:
Emir Kusturica

Heeft hij toch helemaal niet nodig.

pumpking
Steven Spielberg.

pumpking schreef:
Steven Spielberg.

daar ben ik het volledig mee eens.
zo iets dat je zegt dat is spielberg ten voeten uit!!

Stanley Kubrick

Ps: Ja ik weet dat hij dood is, maar 2010 zou ik graag in 3D zien. Of Full Metal Jacket.

Oh! Ja, helemaal mee eens. Kubrick in 3D!
Die 'trippin balls' scene in 2001, de hallways in het hotel van The Shining, om maar te zwijgen over het doolhof.

Niemand. Ik vind 3D flink overschat en voor mijn part hoeft het niet meer in de zalen te verschijnen.

Vind 3D ook cinema-onterend en van mij mag het voor eens en voor altijd wegblijven.

dutchtuga schreef:
Vind 3D ook cinema-onterend en van mij mag het voor eens en voor altijd wegblijven.
Ik ben het helemaal met je eens. Altijd al een hekel gehad aan overrated hypes.

Megan Fox .

Naomi Watts schreef:
Megan Fox .
Ik zie Megan Fox überhaupt nog geen film maken . Maar misschien als ze nog in de nieuwe Transformers mag spelen, en als Bay zo gek is om ook mee te gaan met de 3D hype is er een kans dat je Megan Fox in 3D kunt bewonderen.

Daar doelde ik dan ook op . Laat Bay zo gek zijn. Regisseren moet ze idd niet doen.

Montorsi schreef:
Heeft hij toch helemaal niet nodig.

Geen enkel goede regisseur heeft 3D nodig.

Allie Sin

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.facebook.com/profile/pic.php?uid=AAAAAQAQd_gWAXks_NFiScIQtSE5uQAAAAqKZtRZ6lM777eg6at3PRty

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.