- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Zieligste film?
Zieligste film?
theile000
-
- 50 berichten
- 163 stemmen
Ik vind het raar datnog niemand Big fish vernoemd heeft, verschrikkelijk ontroerend einde
verder ook...
Shawshank redemption
Armageddon
I am legend ( de scene met de hond)
Lion king
KoenWillems
-
- 3 berichten
- 176 stemmen
Dancer in the dark
La stanza del figlio
Mar Adentro
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Theron is erg zielig in Devils advocate, heb ik toch heel erg met haar te doen.. Boys dont cry is ook een erg treurig verhaal.
yorickk
-
- 149 berichten
- 368 stemmen
Born on the fourth of july, weet niet egt waarom
FritzzTheCat
-
- 34 berichten
- 30 stemmen
I mis toch echt ET en Watership down....jeetje...dat waren nog eens jeugdtrauma's....... 
Dr. Freudstein
-
- 22 berichten
- 5 stemmen
Manon des Sources... de laatste 20 min zijn hartverscheurend gewoon
pillie55
-
- 15 berichten
- 35 stemmen
IK heb het halver wegen af gezet,Vreselijke film
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Legends of the Fall... het drama wanneer dat broertje in dat prikkeldraad hangt.... vind ik toch wel een erg memorabel stukje.
En ofcourse Titanic... Leonardo's ogen..zwijmel.
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Djoo
-
- 13 berichten
- 54 stemmen
Ik vind het raar datnog niemand Big fish vernoemd heeft, verschrikkelijk ontroerend einde
verder ook...
Shawshank redemption
Armageddon
I am legend ( de scene met de hond)
Lion king
ahh ik ben het zo met je eens wat betreft Big Fish!
WhoKnowZ
-
- 5336 berichten
- 2208 stemmen
Er zijn veel films met een ontroerend einde, maar in dit topic gaat het over de zieligste film.
shiznit
-
- 6 berichten
- 13 stemmen
Voor mij is de zieligste film tot nu toe My Sister's keeper. De loop van het verhaal en de personages vind ik erg ontroerend. Meestal mijd ik zulke films omdat ik bang ben dat ze tegenvallen en ik heb het sowieso niet zo erg op dat genre, maar dit vond ik echt wel een hele goede film!
Grindpad
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Simon
Brokeback Mountain
Never Ending Story (als kind, die scene met dat paard............)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Simon was inderdaad een mooie tranentrekker ja. Binnenkort maar eens herzien.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Heb toch even moeten slikken bij het einde van 'Into The Wild'. Prachtig. Had ik ook bij 'I Am Sam'. Niet het einde, maar toch.
skywalker1
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
hmm, oorlogswinter, die sene dat dat jongentje ziet dat zijn vader wordt geexucuteerd,
verder,hmmm oja! in star wars attack of the clones, dat anakin terug gaat naar tatooine, en dat zijn moeder, in de armen van zijn zoon sterft,
honey honey is that you, oh you look hansom, en no stay witm me mam, ik moest tog wel ff een traantje laten, en dan wat er na gebeurd
hahaha, ik zeg niks kijk zelf maar
Danit
-
- 46 berichten
- 3 stemmen
Net vanweekend gezien
LOst and Delirious
wat heeft die film me geraakt
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Titanic, en The Boy in the Striped Pyjames, zijn voor mij de 2 zieligste films die ik tot nu toe gezien heb.
Eden Lake vond ik ook een zielige film vooral omdat het zo'n rot einde heeft. Ik heb echt moeten huilen daarom.
Natuurlijk zijn er nog meer films die ik heel zielig vind maar daar kom ik nu even niet meer op 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Hachiko is toch wel een van de zieligste films die ik ooit heb gezien. Kon echt niet meer ophouden met huilen 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Hachiko is toch wel een van de zieligste films die ik ooit heb gezien. Kon echt niet meer ophouden met huilen
Same here 
TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1621 stemmen
Oh, mensen die ik ken die vonden Hachiko ook zo'n zielige/mooie film, dus die ga ik ook maar eens kijken