• 155.379 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.006 gebruikers
  • 8.758.533 stemmen

Film t-shirts

zoeken in:

Beto

• 20 berichten
  • 124 stemmen

Hey,

Weet er iemand misschien een winkel/postorder bedrijf in Nederland (of anders België ofzo) waar je t-shirts kan kopen met quotes en/of personages uit films erop? In de Large staan wel ooit dergelijke shirts, maar dat zijn vaak van die flobber modellen.

Ik neem aan dat er toch wel ergens een winkel zal zijn waar je zulke shirts kan kopen.. weet iemand er een te zitten? Ik ben laatst in de USA geweest en daar zit in elke straat wel zo'n winkel. Ik heb daar een aantal shirts gekocht (van films/tv-series) maar wil er graag meer hebben.

Ik bedoel shirts als op deze sites:

80sTees.com

BustedTees.com

mrmojorisin123

• 1834 berichten
  • 1261 stemmen

Ik zie dat je niet meer actief bent maar toch omdat ikzelf ook benieuwd ben naar dergelijke online shops...

http://www.redbubble.com

Deze heeft niet enkel t-shirts van blockbusters maar ook van bijvoorbeeld Tonari no Totoro, Metropolis, Soylent Green en El Topo,

zamenhof

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > tshirt tip!:

Beste allen,

Ik heb een hele toffe tshirt site gevonden;

www.dirtees.nl

Je kunt hier alle shirts van superhelden kopen en

ze hebben ook nieuwe shirts van de Muppets.

Ik ga mijn zoontje even blij maken!

kappeuter (crew films)

• 69399 berichten
  • 5535 stemmen

blackwolves schreef:

pagina bestaat niet

Die webshop bestaat helaas niet meer.

Hier vind je nog wel film t-shirts:

Large Merchandise Shop

Retrorush

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.