• 13.428 nieuwsartikelen
  • 170.735 films
  • 11.271 series
  • 32.115 seizoenen
  • 632.720 acteurs
  • 196.671 gebruikers
  • 9.199.241 stemmen

Webredacteuren gezocht (DVD-CLUB.NL)

zoeken in:

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Beste forumbezoekers,

onderstaande advertentie heb ik naar villamedia gestuurd, maar wil ik ook graag met jullie delen. Als de crew of wie dan ook het er niet mee eens is, is diegene uiteraard vrij om het bericht te verwijderen.

DVD-CLUB.NL ZOEKT ervaren en/of onervaren journalisten die op vrijwillige basis bezig willen zijn met schrijven voor een goed bezochte filmwebsite. We zoeken zowel DVD- als bioscoopfilm recensenten. Dus ben jij een gepassioneerd filmfan, beschik je over een vlotte pen en wil jij je talent met ons delen? Neem dan contact op met [email protected]

Bedankt voor de aandacht!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Wat schuift het?

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

Ik denk niet dat je er echt geld voor krijgt, maar wel dat je bijvoorbeeld een bioscoopkaartje vergoed krijgt of de aanschaf van een dvd ? Voor niets gaat de zon natuurlijk op.

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Zoals in de advertentie wordt vermeld, is het op vrijwillige basis. Dat wil zeggen; er is geen geldelijke vergoeding. Je gaat echter gratis naar de film en de DVD's mag je houden. Maar of dat de reden moet zijn waarom je gaat schrijven... daar kan ik niet over oordelen.

BobdH

• 496 berichten
  • 2425 stemmen

Bovendien staat het erg goed op je C.V.!

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Overigens zoeken we ook nog mensen die, eveneens op vrijwillige basis, wat aan het onderhoud van de website willen klussen.

neo

• 15412 berichten
  • 9804 stemmen

Je hebt helaas al iemand voor filmmuziek

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Wouters schreef:

Ik denk niet dat je er echt geld voor krijgt, maar wel dat je bijvoorbeeld een bioscoopkaartje vergoed krijgt of de aanschaf van een dvd ? Voor niets gaat de zon natuurlijk op.

Waarom natuurlijk? E=mc in het kwadraat en Spinoza's ethica zijn ongetwijfeld niet voor discussie vatbaar maar iets gratis doen betreft toch geen taboe?

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

dragje schreef:

(quote)

Spinoza's ethica is ongetwijfeld niet voor discussie vatbaar.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nog steeds zoekende naar bioscoopfilm- en/of dvd-recensenten?

Ik zie wel vacatures voor webredacteuren staan, maar dan gaat het over het laatste nieuws in de filmwereld, en ik ben nou niet geïnteresseerd in Lindsay Lohan's drugs-obsessie.

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Alleen nog naar het eerste. Hieronder een nieuwe advertentie. Wellicht wil een mod deze even bovenaan het topic zetten?

Overigens zoeken we ook nog mensen die wél in het nieuws rondom Lohan geinteresseerd zijn

GEZOCHT: FILMRECENSENT!

Heb jij altijd al interesse gehad om filmrecensent te worden? Kom dan nu schrijven voor DVD-Club.nl: een ideaal opstapje voor je carrière, of een leuke aanvulling op je hobby! Wij bieden jou de mogelijkheid je schrijftalent te ontwikkelen, terwijl jij er samen met ons team voor zorgt dat onze bioscooprecensies elke week worden aangevuld.

Dit houdt in dat je de mogelijkheid krijgt om alle aankomende films als eerste en gratis te zien tijdens een van de persvoorstellingen van de filmdistributeurs en hier vervolgens een leuke en inhoudelijk sterke recensie over schrijft. Je krijgt voor dit werk GEEN vergoeding.

Wat verwachten we van je? Ten eerste heb je een brede interesse in film en ben je bereid om elke film, ook wanneer deze je niet direct aanspreekt, objectief te beoordelen. Uiteraard vind je het ook leuk om hier artikelen over te schrijven, die binnen een bepaalde deadline op de site staan. De persvoorstellingen worden gehouden in hartje Amsterdam, dus het is wel belangrijk dat je de mogelijkheid hebt hier naartoe te reizen.

Een opleiding journalistiek is geen must, maar wel een pre. Het belangrijkst is wel je affiniteit met film en je motivatie voor het schrijven van stukken. En, dat staat altijd goed op je c.v.!

Iets voor jou? Stuur dan nu je motivatie en 2 recensies, een positieve en een negatieve, samen met je gegevens, naar: [email protected]

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hmm, erg interessant. Heb voor school ook al wat recensies moeten schrijven en beoordelen, en ben naar aanleiding daarvan ook al gevraagd om te proberen bij de redactie van het dagblad van het NFF te komen, maar Amsterdam is niet heel dichtbij, en ik krijg het volgend jaar heel erg druk met mijn studie. Op wat voor dagen zijn die persvoorstellingen?

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Vrijwel elke dag, maar vooral op maandag, donderdag en vrijdag.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hm, dat zou misschien nog wel kunnen. Laatste vraag: hoeveel recensies wordt me gemiddeld verwacht te schrijven?

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

In principe ben je daar vrij in. Laten we het houden op 2 verspreid over 2 weken. Kunnen er dus 2 in 1 week zijn

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

Je hebt helaas al iemand voor filmmuziek

Solliciteren mag altijd

Jimmy

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

2 verspreid over 2 weken is nog wel te doen misschien. Ik ga gewoon een poging wagen. Mogen het ook recensies zijn die ik een tijdje geleden geschreven heb of moet ik er nu twee schrijven?

Quido

• 14641 berichten
  • 6072 stemmen

Phoenix schreef:

Mogen het ook recensies zijn die ik een tijdje geleden geschreven heb of moet ik er nu twee schrijven?

Dat weten zij toch niet (wanneer je ze geschreven hebt)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Als ik opeens twee recensies van obscure Nederlandse documentaires uit de VPRO-reeks van het NFF inlever zullen er vast wat belletjes gaan rinkelen .

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Als jij vindt dat die recensies representatief zijn voor jouw schrijfstijl en taalkennis, mag je ze wat mij betreft opsturen. Vergeet niet dat we één positieve en één negatieve recensie vragen.

neo

• 15412 berichten
  • 9804 stemmen

JimmyCroymans schreef:

Solliciteren mag altijd

Wil Bob niet in de weg zitten

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

We gaan het gewoon proberen!

JimmyCroymans

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Vacature halverwege de pagina nog steeds van toepassing

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Klinkt heel tof allemaal dit kom zelf waarschijnlijk niet in aanmerking met mijn geringe leeftijd (ik schijn maar 15 jaren oud te zijn ) en relatief grote afstand tussen mijn woonplaats en Amsterdam (al is dit voor een dvd-recensent weer geen probleem).

Wel de richting waar ik erg graag mee verder wil (klinkt als standaard droompje van een 15-jarig jongetje maar ik kan je verzekeren dat het meer dan dat is ) maar ik wens bij deze phoenix veel succes. Zal dvd-club.nl eens regelmatig gaan bezoeken.

Gegroet.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik hoop volgende week naar de eerste persvoorstelling te gaan (als dat niet te kort dag is). Spanneeend.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

En om welke film gaat het? Het zullen waarschijnlijk de wat grotere Hollywoodproducties zijn neem ik aan?

Hou ons een beetje op de hoogte hier tenminste ik ben wel beniewd...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ja dat moet ik dus nog even uitzoeken, dus vandaar dat het misschien te kort dag is.

De Hollywoodproducties zullen iig al vergeven zijn.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Nja als recensent lijkt het mij interessanter om 'het publiek' wat bij te brengen over een onbekende film dan over een grote, bekende film waar iedereen (onbewust) al een mening over gevormd heeft.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Hoe is de persvoorstelling verlopen Tim?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Prima, vanmiddag alweer de volgende!

Recensie van de vorige (Evan Almighty) komt 1 dag voor de release op de site (15 augustus dus).

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Ik zal het in de gaten houden! Evan Almighty is trouwens nog niet eens de kleinste productie.

Succes in ieder geval!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.