- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Bonnie & Clyde en Niccolò Machiavelli
Bonnie & Clyde en Niccolò Machiavelli
Clifford
-
- 49 berichten
- 0 stemmen
Het zou leuk zijn als Bonnie & Clyde opnieuw verfilmd zou worden. En als dat zou gebeuren, welke regiseur en acteurs heb jij in gedachten?
Ikweet niet of Niccolò Machiavelli's leven ooit is verfilmd maar ik zou het wel intressant vinden.
Welke filmstudio zou er mee bezig kunnen zijn? Wie zou de hoofdrol als Machiavelli kunnen vervullen?
Clifford
-
- 49 berichten
- 0 stemmen
Is er echt niemand die wil reageren, positief of negatief? Is DIT forum echt saai!?
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Of dit topic is gewoon saai? Ik ben sowieso tegen remakes, tenzij ze van dezelfde regisseur zijn, zoals bij Hitchcock's The Man Who Knew Too Much. Verder weet ik niet of Machiavelli nou wel zo'n interessant leven heeft gehad...
Clifford
-
- 49 berichten
- 0 stemmen
Of dit topic is gewoon saai? Ik ben sowieso tegen remakes, tenzij ze van dezelfde regisseur zijn, zoals bij Hitchcock's The Man Who Knew Too Much. Verder weet ik niet of Machiavelli nou wel zo'n interessant leven heeft gehad...
Corectie: ik bedoelde de topic, ja.
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Het zou leuk zijn als Bonnie & Clyde opnieuw verfilmd zou worden. En als dat zou gebeuren, welke regiseur en acteurs heb jij in gedachten?
Ikweet niet of Niccolò Machiavelli's leven ooit is verfilmd maar ik zou het wel intressant vinden.
Welke filmstudio zou er mee bezig kunnen zijn? Wie zou de hoofdrol als Machiavelli kunnen vervullen?
er zijn al zoveel bonnie en clydes (true romance, natural born killers,...)
als het moest zou ik zeggen: mann, jan kounen of nolan
en machiavelli... ebn niet zo voor biopics, maar laat mel brooks het maar doen...
met warwick davies als machiavelli (pfff, ben moe...)