- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ant Movie Catalog
Ant Movie Catalog

JP
-
- 620 berichten
- 262 stemmen
kan iemand me vertellen via welke site ik mijn dvd catalogus (gemaakt met Ant Movie Catalog) het best/makkelijkst kan uploaden (zodat ie dus zichtbaar wordt voor anderen)?
alvast bedankt

Stok
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Site met Ant movie Catalog:
Hallo allemaal,
Nu wil ik met Ant movie Catalog mijn site automatisch laten genereren. Heb ik voor elke film een aparte pagina aangemaakt. Maar wil deze nu altijd laten opslaan onder de naam van de film zelf. Dus bijvoorbeeld ==> 'Requiem for a Dream.html'. Is het mogelijk om dit automatisch te laten doen? Of moet ik dat voor elke film dan apart doen?
Greetz
Støk

Humphrey
-
- 370 berichten
- 314 stemmen
Als verzamelaar gebruik ik al een hele tijd Ant Movie Catalog tot algehele voldoening. De laatste maand kan ik echter geen gegevens meer van Moviemeter.nl binnenhalen via een script.
Weet iemand hier iets meer over a.u.b. ?

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
[edit]Heb hem even gedownload voor eigen gebruik, ik denk dat het probleem bij AMC zelf ligt, denk niet dat MM hier veel aan kan doen. Bij mij is het dat hij foute gegevens binnenhaalt via een scenario, weet niet hoe een script werkt.[/edit]

Humphrey
-
- 370 berichten
- 314 stemmen
[edit]Heb hem even gedownload voor eigen gebruik, ik denk dat het probleem bij AMC zelf ligt, denk niet dat MM hier veel aan kan doen. Bij mij is het dat hij foute gegevens binnenhaalt via een scenario, weet niet hoe een script werkt.[/edit]
Goh ja, je hebt gelijk, je haalt de info op via 'n scenario, niet via 'n script. Was effe mis.
Ondanks de update van 29 juli 2006 geen beterschap. We zien wel. Alvast bedankt voor de moeite !

Stok
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
ligt wel aan de structuur van de site van MM. Maar het script is aangepast en af te halen op http://www.antp.be/temp/scripts/.
Plaats dit gewoon onder de map scripts, bij uw amc map, en ge zijt terug vertrokken.
Greetz

triekske
-
- 2 berichten
- 99 stemmen
In De Site > Algemeen > Ant Movie Catalog:
Als gebruiker van Ant movie catalog kon ik vroeger zonder problemen alle informatie ivm de film in de cataloog opslaan via Moviemeter. De laatste tijd lukt dit niet meer, sommige categorien zijn niet aanwezig of staan op de verkeerde plaats. Is daar een verklaring voor ?

triekske
-
- 2 berichten
- 99 stemmen
inderdaad, script downloaden en vervangen en klaar is kees. alles terug in orde.
bedankt voor de tip, Stok

vancoillie
-
- 4 berichten
- 4 stemmen
wat is er gebeurd op moviemeter.nl? Het is mij onmogelijk nog om een script te downloaden van een bepaalde film.
het werkt niet meer. script gedownload en in de map geplaatst doch tevergeefs. met dank voor de eventuele inlichtingen groeten

martijnheite
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Het probleem is inmiddels weer verholpen, gewoon ff een nieuw script in de map zetten en het werkt weer.

vancoillie
-
- 4 berichten
- 4 stemmen
hartelijke dank voor Uw hulp martijnheite vgr albert

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik wil overigens wel nog even duidelijk maken dat dit soort scripts niet door MovieMeter gemaakt of ondersteund worden. Ik vind het nogal sneu om op deze manier informatie van de site te trekken, elke keer als ik iets verander aan de structuur van de site zitten honderden mensen met een niet werkend programma.

gerard0610
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Stok schreef: "Plaats dit gewoon onder de map scripts, bij uw amc map, en ge zijt terug vertrokken".
Ik heb gezocht waar de map "scripts" staat. Diverse mapppen gevonden maar geen AMC map.
Zou iemand mij svp willen uitleggen wat ik met script moet doen of waar het het moet plaasten?
Heel erg bedankt
Gerard

gerard0610
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Ik moet mijn excuses maken en schaam me diep.
Hier gaat het over Ant Movie en ik had het zelfde probleem met All MyMovies.
Inmiddels Ant Moviie geïnstalleerd en script aangepast.
Werkt prima in combinatie met MovieMeter.
Sorry
Gerard

Detko
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Info ophalen via scripting (Ant Movie Catalog):
Ik gebruik het freeware Ant Movie Catalog versie 3.5.0.2 (AMC; prachtige nederlandstalige sw!) voor het vastleggen van mijn DVD-collectie. Als je hierin een nieuwe titel in het desbetreffende veld intiktt, kun je via de AMC-optie "Opzoeken op Internet > [NL] MovieMeter" direct alle gewenste filminfo uit Moviemeter op je scherm krijgen. In het script gebruikt AMC de volgende regel: http://moviemeter.nl/?search&q=%s waarbij de string %s de betrokken, ingetikte titel voorstelt.
Kennelijk is er 'ergens' iets veranderd. In plaats van onmiddellijk de juiste treffer te krijgen in Moviemeter, krijg ik nu een scherm met de suggestie om de zoekopdracht aan te passen en achter "Titel" wordt vermeld: ?search&q='ingevoerde titel'
Als ik het stukje ?search&q= weghaal en op de [zoeken]-toets druk, komt alle oude vertrouwde info uit Moviemeter weer tevoorschijn.
Is er iemand die weet hoe de zoekstring moet luiden om direct het gewenste resultaat te krijgen (zoals voorheen)?
Alvast bedankt voor de reacties!
Detko

Wheely5
-
- 69 berichten
- 99 stemmen
Stok schreef: "Plaats dit gewoon onder de map scripts, bij uw amc map, en ge zijt terug vertrokken".
Ik heb gezocht waar de map "scripts" staat. Diverse mapppen gevonden maar geen AMC map.
Zou iemand mij svp willen uitleggen wat ik met script moet doen of waar het het moet plaasten?
Heel erg bedankt
Gerard
Dit bericht is inmiddels alweer een poosje terug maar ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb inmiddels flink wat gezocht en de zoekfunctie goed gebruikt, maar ik kan niks vinden.
Hoe krijg ik Ant Movie Catalog aan de praat ??? Wat er hier in dit topic staat daar kom ik niet echt uit, ik heb de link gevolgd maar daar kom ik bij een document terrecht. Ik kom er niet uit hoe ik dat dan in de map AMC/Scripts opsla. Bovendien staat bij de schripts al iets van moviemeter, maar dat lijkt niet te werken.
Alvast hartelijk dank voor de moeite,
Wheely

Wheely5
-
- 69 berichten
- 99 stemmen
Inmiddels ben ik eruit, het bleek dat ik een oude versie had gedownload. Ik deed het dus wel goed maar dat had weinig zin bij die versie
Ik zet het toch maar even neer want misschien heeft iemand anders er nog wat aan (al is het maar er even aan te denken er naar te kijken)

eduard
-
- 289 berichten
- 229 stemmen
In Film > Algemeen > Wie heeft de grootste database met Ant movie Catalog?:
Ik zoek de grootste database van films in Ant Movie Catalog.
Zelf had er er 1 van 1200 films maar heb deze gewist zonder een backup gemaakt te hebben. Nu zoek ik een grote database van iemand die deze ook wil en kan posten. Want helemaal op nieuw beginnen dat is geen beginnen meer. Wie kan me helpen?

handelaar
-
- 268 berichten
- 79 stemmen
Helaas geeft Ant movie Catalog de moviemeter beoordeling en het film jaartal niet meer door, ook update script maakt hier helaas geen verandering aan.

handelaar
-
- 268 berichten
- 79 stemmen
Gelukkig weer een nieuwe update voor 100% werking.

munchy13
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Helaas geeft Ant movie Catalog de moviemeter beoordeling en het film jaartal niet meer door, ook update script maakt hier helaas geen verandering aan.
Handelaar of enig ander, welke update heb je gedaan om ant movie catalog weer aan de praat te krijgen. Van de ene op op de andere dag werkte het niet meer en dat is jammer want een hele database opgebouwd.

turfsteker
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
ik heb zojuist van onderstaande link de laatste versie gedownload.
Deze werkte niet totdat ik ook via deze link verkrijgbare script van januari 2012 gesaved heb in de map scripts (oude bestand overschreven).
Via import kunnen eerder opgeslagen bestanden/movies worden geimporteerd.
werkt perfect!!

handelaar
-
- 268 berichten
- 79 stemmen
Helaas heeft Ant Movie Catalog sinds enkele dagen problemen met moviemeter waar het niets meer van kan importeren.
Volgens het forum op AMC ; 'The method to obtain the results page has changed' , kortom dat wordt weer even past & copy
update: nieuwe moviemeter.nl script 2.8.11 version, werkt weer.

handelaar
-
- 268 berichten
- 79 stemmen
Moviemeter is alweer een tijdje niet werkzaam met AMC en wellicht gaat dit nog een poos duren als ik onderstaand bericht lees:
The website need to have a value cok=1 in cookies to show the page.
This value is set by javascript by website but AMC can not see it.
There is a fonction to set custom cookies but it works only on the first connexion on website (after the website override custom cookies with its cookies).
I am working on a fix to avoid this problem in next version of AMC.