• 159.420 films
  • 9.803 series
  • 29.094 seizoenen
  • 608.558 acteurs
  • 355.219 gebruikers
  • 8.897.329 stemmen

Disney

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 71371 berichten
  • 5670 stemmen

Dat zal op een gegeven moment wel de norm gaan worden.

John Milton

• 21042 berichten
  • 11421 stemmen

kappeuter schreef:

Dat zal op een gegeven moment wel de norm gaan worden.

En dat moment lijkt niet ver weg.

Ben benieuwd. Als ik kritisch kijk naar mijn account dan denk ik dat ik zelf nog de trouwste abonnee ben, de rest lift alleen mee omdat het goedkoop is en praktisch. Eigenlijk omdat ik ze over heb gehaald, een enkeling zeurde zelfs dat hij niet wist of hij het wilde houden voor 1,50 per maand, of wat het ook is. Het zou me verbazen als ook maar één van hen zelf een abo af zou sluiten, wanneer delen onmogelijk wordt. Of überhaupt moeite doen om een manier te vinden om het te behouden. De 'Oh, dan maar niet hoor' zal overheersen. Ik wil zelf best wat betalen, maar geen 10+ euro, daar kijk ik gewoon niet genoeg voor bij één enkele aanbieder.

Maar goed, mijn vrienden zijn niet de maatstaf; de cijfers lijken uit te wijzen dat het voor Netflix over de gehele linie voordelig uitpakt. Wellicht ook voor Disney.

kappeuter (crew films)

• 71371 berichten
  • 5670 stemmen

Ik denk dat Netflix de coca cola onder de streamingdiensten zal blijven en dat mensen nog wel bereid zullen zijn voor zo'n deelaccount te betalen. Maar voor andere diensten zal dat minder zijn.

Hoewel het bij Prime Video niet zo duur zal zijn als ze daar mee zouden beginnen, omdat het abonnementsbedrag al zo laag is.

Ik wil Disney alleen af en toe een maandje nemen, om in te halen wat ik in de tussentijd gemist heb.

kappeuter (crew films)

• 71371 berichten
  • 5670 stemmen

IH88

• 8569 berichten
  • 3046 stemmen

Helemaal eens wat betreft Disney plus. Secret Invasion was echt een dieptepunt (ook qua kwaliteit). 6 afleveringen van maar 30/40 minuten is echt een blamage. Het zorgt voor verhaallijnen die gehaast aanvoelen en in het algemeen voor 'lopende band kwaliteit'. Neem een voorbeeld aan Andor of de vroegere Netflix superheldenshows zoals Daredevil.

Star Wars - Ikzelf ben niet ontevreden, maar als er niemand kijkt tja...

Marvel - Op dit moment echt op een dieptepunt. Ant-Man 3, Thor 4 en andere films, de shows (niet allemaal), de richting, geen Guardians meer, de aanklacht(en) tegen Majors etc. Niets werkt. Enige hoop is dat Spider-Man 4 snel in de bios komt en dat Evans en Downey Jr. terugkeren (tegen beter weten in).

De politiek - Soms wel storend inderdaad, maar toch vooral als een show/film al slecht is. Anders stoor ik me er niet snel aan.

john mcclane 2

• 3114 berichten
  • 6311 stemmen

Onder de categorie: kan er ook nog wel bij .

X-:men er komt een nieuwe reboots bij marvel Disney .

Maar je raadt het al . Het woordje men is niet woke genoeg .

New Disney+ Update Teases the X-Men's Name Change In the MCU - thedirect.com

kappeuter (crew films)

• 71371 berichten
  • 5670 stemmen

Nieuwe Disney short:

Once Upon a Studio (Film, 2023) - vanaf 16 oktober te zien op Disney+

The Oceanic Six

• 58540 berichten
  • 3860 stemmen

kappeuter schreef:

Nieuwe Disney short:

(embed)

Once Upon a Studio (Film, 2023) - vanaf 16 oktober te zien op Disney+

Zo net bekeken, wat een prachtige video zeg (13 minuten, maar na 8 minuten beginnen helaas al de credits) vol met zo'n beetje elk Disneypersonage dat je kan bedenken. Zo komen allemaal samen voor een groepsfoto. Was even een fijn nostalgisch momentje.

john mcclane 2

• 3114 berichten
  • 6311 stemmen

Disney CEO is van slag en totaal verrast door de vele flops .

Je moet de mensen ook geven wat ze willen , niet opdringen wat jij wilt !

Hele marvel en star wars zo goed als verpest .

Disney CEO “Overwhelmed and Exhausted” With Box Office Flops and Disney+ Crashing — World of Reel - worldofreel.com

The Oceanic Six

• 58540 berichten
  • 3860 stemmen

Go woke, go broke.

alexander038

• 873 berichten
  • 1206 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Go woke, go broke.

Ze kochten ook 20th Century Fox op en laten bijna alle blu-rays out of print gaan, en willen ook geen deals

met boutique labels (Arrow Video, Eureka, BFI etc.) sluiten, en hopen dat je hun oudere

(soms/vaak? opnieuw gecensureerde) films op hun streamingdienst bekijkt (als ze er al op staan).

Amen.

Film Pegasus (moderator films)

• 30278 berichten
  • 5152 stemmen

Disney heeft de voorbije jaren een hoop franchise binnengehaald en aan de kassa gescoord met reboots, remakes, sequels, spinoffs, ... maar weinig origineel materiaal. Je kan je Disneyklassiekers niet blijven remaken, Indiana Jones is te einde gekomen, MCU en Star Wars worden vermoeid, ... Toch wat benieuwd wat ze komende jaren gaan doen.

IH88

• 8569 berichten
  • 3046 stemmen

Nou ja, de eerstvolgende Star Wars film is pas in 2026. Op zich wel veel series, maar ook maar twee per jaar (animatie niet meegerekend). Ik denk dat ze bij Lucasfilm al wel hebben begrepen dat Star Wars geen Marvel is, en dat vooral de films een speciale gebeurtenis moeten blijven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.