• 12.885 nieuwsartikelen
  • 168.872 films
  • 11.058 series
  • 31.704 seizoenen
  • 628.904 acteurs
  • 196.082 gebruikers
  • 9.175.507 stemmen

Scriptschrijver(s) gezocht

zoeken in:

gotti

• 14048 berichten
  • 5751 stemmen

Voor de hobby zijn ze leuk ja, maar van iemand die zich met veel bombarie aankondigt als producer en regisseur (mét productiebedrijf) verwacht ik dan wel iets meer. Zou me met dit namelijk niet durven te presenteren ergens, sorry...

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Eens, belabberd camerawerk .

kos

• 46396 berichten
  • 8626 stemmen

gotti schreef:

Voor de hobby zijn ze leuk ja, maar van iemand die zich met veel bombarie aankondigt als producer en regisseur (mét productiebedrijf) verwacht ik dan wel iets meer.

Tja, oke. Ik zie het meer als een jong gastje dat wat geinigs maakt.

De scene dat de ninja achtervolgd wordt door een soort paardrijder is vrij briljant. .

OTBfilms

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor de reacties, ik laat updates nog wel horen ! =).

Wouter

• 18687 berichten
  • 3034 stemmen

Heren, ze zijn 16. Ik vind het allemaal wel leuk.

gotti

• 14048 berichten
  • 5751 stemmen

Vind het niet heel slecht, maar voor iemand die zich met zoveel bombarie aankondigt, verwacht ik wle iets meer dan dit. That's all.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.