menu

Film / Algemeen / NFF Filmarchief (voorheen nfdb)

zoeken in:
neo (crew)
goeie database met ruim 20000 films:
http://www.nfdb.nl

Yak
mijn browser vindt 'm niet zo gaaf

"java.sql.SQLException: Error during query: Unexpected Exception: java.sql.SQLException message given: Communication link failure: java.io.IOException
at org.gjt.mm.mysql.Connection.execSQL(Connection.java:807)
at org.gjt.mm.mysql.Connection.execSQL(Connection.java:740)
at ..."

Enzovoorts

Jordy (admin)
had ik ook, heeft niets met je browser te maken

tovenaar
Site doet het nu wel by the way, voor de geinteresseerden

Ik kan weinig met deze site. Ik heb op Memento en Requiem for a Dream gezocht, maar die worden niet gevonden. Misschien is de site wel interessant voor mensen die een filmstudie volgen.

zijn meen ik ook alleen nederlandse films vandaar dat je die titels niet kunt vinden

Oooh... Zijn er zoveel Nederlandse films?!?

er staat: Ruim 20.000 lange en korte films, documentaires en tv-drama dus dat kan heel goed

Uiterst beperkte database met erg weinig informatie, vind de Nederlandse Filmdatabase van René van Dam een stuk beter;
De Nederlandse Film Database - FilmTotaal.nl

kappeuter (crew)
Ja inhoudelijk beter. Ik denk dat nfdb wel meer titels bevat.

kappeuter (crew)
De nfdb is alweer enige tijd ondergebracht bij de site van het Nederlands Film Festival, en heet nu NFF Filmarchief:
NFF Filmarchief | Nederlands Film Festival - nfdb.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 23:53 uur

geplaatst: vandaag om 23:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.