- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Kantoorgadgets in films
Kantoorgadgets in films

elliebox
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Voor een onderzoek ben ik op zoek naar films waarin iets vreemds/grappigs met kantoorgadgets gebeurt. Zoals bij de film "office space" waar een man helemaal geobsedeerd is door zijn nietmachine, of zoals bij Jumping Jack flash waarbij een jurk tussen een papierversnipperaar komt. Heeft iemand tips?? Thanks alvast.

U-96
-
- 11870 berichten
- 1966 stemmen
In The Mask (1994) maakt Jim Carrey een klungelige beweging met een potlood in zijn automatische puntenslijper.

salvatore
-
- 1936 berichten
- 3171 stemmen
de schietende pen uit Johnny English?

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Is dat eigenlijk allemaal dezelfde opdracht die jullie moeten doen? We hebben al de enkele traan en de lastige deur gehad, en nu de vreemde kantoorgadgets. Origineel wel eigenlijk .

U-96
-
- 11870 berichten
- 1966 stemmen
Nu nog een film met een kantoorpik die zijn plek wil verlaten, maar merkt dat de deur op slot zit. Uit woede stopt hij zijn vingers in de automatische nietmachine. Van de pijn laat hij een traan.

elliebox
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Jaa klopt! Die enkele traan komt me bekend voor! Idd een opdracht voor de studie media en cultuur. Tnx voor de reacties, heel relaxed!

elliebox
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Oh ja, U-96..weet je toevallig hoe die film heet met die gast die zijn vingers tussen de automatische nietmachine stopt?

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Dat was in Das Boot: the final cut meen ik me te herinneren .

U-96
-
- 11870 berichten
- 1966 stemmen
Ha ha Freud.
elliebox: Geen idee, het was een grapje.

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
In The Mask (1994) maakt Jim Carrey een klungelige beweging met een potlood in zijn automatische puntenslijper.
Maar eigenlijk was het een klungige actie met zijn 'pen' in zijn automatische puntenslijper

U-96
-
- 11870 berichten
- 1966 stemmen
Weet je dat zeker? Volgens mij was het een potlood, maar een pen is nog grappiger inderdaad. Ik zal er volgende keer goed op letten.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
In Liar Liar heeft Carrey ook nog problemen met een pen op kantoor.
RRRRRRRRBLUE!

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gremlins 2, als er eentje wordt vermalen in een papierversnipperaar.

U-96
-
- 11870 berichten
- 1966 stemmen
Een zogenaamde kantoorgadget in The Gremlins of The Gremlins 2 (dat weet ik niet meer). Op het kantoor van de hoofdpersoon zit zo'n wezen in een la van hem. Hij duwt die la dus open, waarbij de hoofdpersoon tegen een vrouw (die niets van dat wezen in die la weet) zoiets zegt van "Deze la gaat automatisch open zodra je iets nodig hebt."

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een zogenaamde kantoorgadget in The Gremlins of The Gremlins 2 (dat weet ik niet meer). ."
Gremlins 2.

elliebox
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Thanks guys! Moet er nog een stuk of 15 maar zo ben ik in ieder geval al een beetje in de goede richting gekomen

D-ark
-
- 1755 berichten
- 420 stemmen
Effe kijken: ik dacht een putenslijper kopieeraparaat en een koffiemok

U-96
-
- 11870 berichten
- 1966 stemmen

elliebox
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Whaa heeft er toevallig nog iemand tips? Want ik loop een beetje vast, ik hoop dat er nog geniale breinen wat titels kunnen noemen!