• 12.185 nieuwsartikelen
  • 165.466 films
  • 10.676 series
  • 30.848 seizoenen
  • 622.894 acteurs
  • 194.869 gebruikers
  • 9.094.080 stemmen

Chucky Pop

zoeken in:

Purmerend

• 2776 berichten
  • 3258 stemmen

Ik ben voor de verjaardag van mijn broertje op zoek naar een Chucky pop. Weet iemand waar ik die kan krijgen en of hij uberhaupt nog te koop is? Of is er iemand met zo'n pop die hem wel wil verkopen?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

De Rotterdammers hier moeten me even verbeteren als ik het mis heb, maar volgens mij zit er in Rotterdam op de Westersingel, die singel die vanaf het station loopt, een zaak met heel veel filmmerchandise. Als ze het daar niet hebben, bestaat het volgens mij niet....

Purmerend

• 2776 berichten
  • 3258 stemmen

Dankjewel voor de reactie, maar is er niet iets in de omgeving van Amsterdam.

timburton

• 1288 berichten
  • 629 stemmen

Geen idee. In New yrok, brooklyn stikt het van de Filmwinkels. Daar zijn (ik heb geteld) 16 winkels waar je Chucky kunt kopen, waar ik in ieder geval door heen ben gelopen. maar ja, niet dat je er veel aan hebt. Wou alleen ff zeggen dat de Chukypoppen zeker bestaan. En Tiffany by the way ook.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik woon in Breda (Noord Brabant) en daar is een winkel genaamd cupido (winkel voor gothics en hardcore mannetjes) en daar hebben ze de chucky pop van Bride of Chucky, dus met littekens, zeker weten. Hij staat daar in de etelage.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Dustyfan schreef:

De Rotterdammers hier moeten me even verbeteren als ik het mis heb, maar volgens mij zit er in Rotterdam op de Westersingel, die singel die vanaf het station loopt, een zaak met heel veel filmmerchandise. Als ze het daar niet hebben, bestaat het volgens mij niet....

Volgens mij bedoel je de winkel Yendor. Daar hebben ze geen grote Chucky's, wel actie figuren (3 pack van Seed of Chucky, 35 euro als ik het goed heb) en knuffels, ong 20 centimeter.

Friday the 13 th

• 2546 berichten
  • 1966 stemmen

Purmerend schreef:

Ik ben voor de verjaardag van mijn broertje op zoek naar een Chucky pop. Weet iemand waar ik die kan krijgen en of hij uberhaupt nog te koop is? Of is er iemand met zo'n pop die hem wel wil verkopen?

tuurlijk kun je deze kopen, ik heb er zelf eentje gekocht, check de site oddworld.be maar eens, daar kun je veel filmmateriaal kopen, ook verschillende chuckypoppen

Purmerend

• 2776 berichten
  • 3258 stemmen

Dankjewel.

Ik wil ook een oproep doen,

Ik wil graag zo'n normale Good Guy Pop.

Geen kwade Chuckie.

Weet iemand die te vinden ?

thunderball

• 5709 berichten
  • 1374 stemmen

Ik heb zelf zowel Chucky als de Bride hier staan.

Erg mooie poppen.

Eigenlijk had ik ze aan mijn ex gegeven, die helemaal weg was van horrorfilms, maar heb ze meegejat toen het uitging.

Je komt dit soort poppen iig volop nog tegen op de Grote Verzamelbeurs te Utrecht bij de film-/speelgoedafdeling.

Komend april is er weer een.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3497 stemmen

ook in belgie is de pop te vinden.en ook hier is het vooral die met de littekkens.

waar dan precies

Ik zoek er een zonder littekens zijn die ook te krijgen.

zoja waar dan?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Yendor in Rotterdam.

thunderball

• 5709 berichten
  • 1374 stemmen

In Rotterdam heb je ook zo'n stripwinkel waar ze dit soort spullen hebben.

Er heeft echt maanden zo'n pop ook voor de ruit gestaan.

Ik heb zelf trouwens zo'n eerdere versie uit begin jaren 2000, die vind ik nog altijd de mooiste, geldt ook voor de Bride pop.

Die je tegenwoordig ziet, vind ik stukken minder mooi.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

thunderball schreef:

In Rotterdam heb je ook zo'n stripwinkel waar ze dit soort spullen hebben.

Er heeft echt maanden zo'n pop ook voor de ruit gestaan.

Dat is dus Yendor

thunderball

• 5709 berichten
  • 1374 stemmen

Ok, nog nooit gekeken hoe ie eigenlijk heette, maar daar hebben ze idd op de bovenste verdieping nog al wat merchandise staan zoals poppen, schaalmodellen, laserzwaarden etc..

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.