- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Top 10 op video, dvd of in de bioscoop
Top 10 op video, dvd of in de bioscoop
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
maakt het bij jullie waardering uit of je de film in de bios of op de tv gezien hebt?
Of te wel waardeer je anders.
Ik soms wel. sommige films die ik in de bios goed vond, vond ik tegenvallen op video/dvd (en vraag niet om voorbeelden, want die weet ik niet zo 1, 2,3).
Sta ik hierin allleen of zijn er meer mensen die er zo over denken.
neo
-
- 15407 berichten
- 9638 stemmen
echte goeie films hebben voor mij dezelfde impact zowel op het grote scherm als op het tv-scherm. maar sommige redelijk gemiddelde films kunnen net dat beetje extra in de bios hebben, dan die op video te kijken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik snap de titel niet van dit topic
ik heb zelf dat sommige spektakelfilms wel vermakelijker zijn in de bioscoop, dat ik er dus meer lol aan beleef dan als ik ze thuis zou zien, maar ik kan bij m'n beoordeling (in sterren) toch altijd wel objectief bekijken hoe goed de film nou eigenlijk was
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
titel, ach beestje moest een naam hebben.
Waar het mij omgaat is of je een film anders waardeert als je hem op de beeldbuis zie.
Ik zie hier regelmatig mensen die een film opwaarderen nadat ze de film herzien hebben.
Ik heb eerder het tegendeel. Ik vind sommige films die ik in de bios gezien heb, tegenvallen op een klein scherm. het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik bij het herzien pas op de onvolkomendheden ga letten en aangezien ik de eerste keer in de film ben opgegaan.
In inderdaad zijn het meestal actiefilms.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Het maakt misschien wel uit of je film in de bioscoop of op TV (DVD) kijkt.
Om naar een bioscoop te gaan heb je meer moeite gedaan om de film te zien. Is je instelling misschien iets anders; maar je kunt ook gestoord worden door het publiek ...
Als een film op TV slecht is ZAP je naar een andere..
Moeilijk topic hoor.