- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- IMDb
IMDb
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
HIER kunnen we klagen over de nieuwe IMDb lay-out. E.e.a. lijkt weer een knieval voor de commercie.
** Tekenen petitie: 'Get rid of the new IMDb layout!'
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
ik vind de nieuwe lay-out gewoon slecht. het ziet er zeer amateuristies uit en totaal niet overzichtelijk .
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
HIER kunnen we klagen over de nieuwe IMDb lay-out. E.e.a. lijkt weer een knieval voor de commercie.
** Tekenen petitie: 'Get rid of the new IMDb layout!'
heb getekend ik was de 726ste persoon.er zullen er nog veel volgen denk ik.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Inmiddels heb ik zelf ook getekend.
Alle beetjes helpen, hoop ik.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Wauw, al 700+ signatures. Daar gaat IMDb echt van wakker liggen 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Betalen jullie abonnementsgeld aan imdb? Ze mogen toch zelf weten wat ze met hun site doen?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
....en inmiddels ook al 48 pagina's met negatieve response: IMDb messageboard!
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Als site owner weet je ook dat vooral de mensen met negatieve commentaar zullen reageren. 48 paginas voor een site als IMDb valt nog best mee, daar staan ongelofelijk veel mensen tegenover die het redesign wel goed vinden of zich er in ieder geval niet aan storen.
Als nu zou blijken dat de traffic enorm zou afnemen, dan zouden ze bij IMDb nog wel even nadenken. Maar de service en content die ze bieden is zo uitgebreid dat vele mensen het zogenaamd "mindere" design er nog wel bij zullen nemen.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
het is dan ook nog maar een goeie week !!!! we zullen wel zien binnen een maand ofzo hoeveel stemmen en brten er zijn en of het echt een verschil gaat maken.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De meeste klagers zullen vast uit het klaagland komen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik kan mijn weg er in ieder geval nog slecht vinden, maar zal wel wennen denk ik....
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In 'the land of the free' moet een beetje kritiek toch wel kunnen 
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Er is niks mis met kritiek, maar als website beheerder hoop je dan wel op opbouwende kritiek. En geen kritiek die gebaseerd is op het feit dat je er nog even aan moet wennen.
Als het aan sommige gebruikers lag dan hadden we nu nog steeds dezelfde websites als 20 jaar geleden. Aan dat soort kritiek heeft niemand wat.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Logischerwijs is het wennen, maar ik zie er de gedachte van de redesign er wel achter. Alle (gerelateerde) informatie is op de hoofdpagina (min of meer) beschikbaar.
Grootste nadeel vind ik de grootte van een aantal onderdelen, zoals de bv. headers. Ook andere, secundaire elementen hadden een kleiner lettertype kunnen gebruiken. Nu is het één monotone brij aan tekst.
Het zou ook handig zijn om de optie te hebben om bepaalde elementen (die blokken met die mooie 'ronde' hoeken) uit te zetten of minstens te kunnen minimaliseren. Misschien geef ik wel niet om foto's, top-billed cast of fun facts. Het is 2.0, toch?
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Gezien het feit dat de IMDb misschien wereldwijd wel miljoenen bezoekers/gasten en Users heeft....
Betalen jullie abonnementsgeld aan imdb? Ze mogen toch zelf weten wat ze met hun site doen?
Jij vraagt toch óók om kritiek en feedback, al dan niet in opbouwende vorm?
Inderdaad, zomaar wat dingen roepen is niet echt constructief, maar een beetje opbouwende feedback zou toch moeten kunnen?
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Tja, nieuwe lay-out is inderdaad wat minder overzichtelijk. Gebruik zelf voornamelijk de app op mn iphone, die is geweldig. Veel overzichtelijker en completer wordt het niet.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
De meeste klagers zullen vast uit het klaagland komen
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check die Nederlandse titels op IMDb.......

Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check die Nederlandse titels op IMDb.......
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ze staan nu als alternatieve titels vanboven. Vind ik eigenlijk niet zo erg, die Nederlandse/Vlaamse titels hebben wel iets.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
De Peetvader 
De Sterrenoorlog (Star Wars)
Zag het ook net. Harde faal. Straks moet ik nog een account gaan maken om dit soort ergernissen tegen te gaan (als het uitgezet kan worden??). Vond het weergeven van Aziatische titels in het Engels ook al ergerlijk.
Aan de andere kant zie ik dat ze wél weer zijn teruggekomen van de Engelse (internationale) titels!
Dát dan weer wel...
Gelukkig.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Daar is inderdaad niet goed bij nagedacht.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik zie het probleem niet. In je profiel kun je gewoon instellen dat je de oorspronkelijke titels weer bovenaan wilt. Gelukkig maar, want IMDb had kennelijk besloten dat de Nederlandse titel voor Kind Hearts and Coronets die uit Frankrijk zou zijn.
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Bij C'era una Volta il West (1968):
Het gebeurde in het westen (1968)
aka "C'era una volta il West" - Italy (original title)
aka "Once Upon a Time in the West" - International (English title), UK, USA
Het gebeurde in Amerika (1984)
aka "Once Upon a Time in America" - Italy (original title)
aka "Once upon a time in America - det stora gangsterkriget" - Finland (Swedish title)
De nederlandse titel staat bovenaan op IMDB
. Bizar. Of past die site zich aan ofzow?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als je de imdb vanuit Nederland bekijkt wel. 
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
haha dat zou wat zijn, als de hele wereld de Nederlandse titel te zien krijgt.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Vroeger was dit niet. En ik vind het maar niks. 
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Bij Brute Force (1947):
IMDB naam, Wet zonder recht.