• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.968 gebruikers
  • 9.370.253 stemmen

IMDb

zoeken in:

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

De fora, My Movies, updatemogelijkheden, comments geven.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Dank je. Beetje zelfde als hier eigenlijk dus.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Heb je op IMDB ook een overzicht van wanneer de dvds uitkomen in VS?

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ja das een goeie. Dat kon wel altijd, maar de laatste tijd kan ik alleen nog maar een overzicht vinden van de bios releases?

Of toch...

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

héhé stiekem toch.. dankje

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Heel erg bedankt.

YuLaw16

• 605 berichten
  • 976 stemmen

Hoe meld je een film aan op imdb.com[/i]:

Nou?

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Hier.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2816 stemmen

Ik vind Imdb ook een heel verwarrende site trouwens, ik snap echt niet waar alles allemaal staat. Daar is Moviemeter toch duidelijk wel een stap in voor, in alles duidelijk aangeven. Chapeau misschien nogmaals voor Jordy.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

donnie darko schreef:

Ik vind Imdb ook een heel verwarrende site trouwens, ik snap echt niet waar alles allemaal staat. Daar is Moviemeter toch duidelijk wel een stap in voor, in alles duidelijk aangeven. Chapeau misschien nogmaals voor Jordy.

Dat is bij een site als MovieMeter dan ook wel een ietsie pietsie makkelijker.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Ik kijk meestal hier: http://www.dvdbeaver.com/

en HIER

Tevens uitgebreide en toegankelijke recensies aldaar. Ook een verleidelijke website; hun recensies hebben mij al veel DVD's extra doen aanschaffen. Kijk eigenlijk dagelijks wel op DVDBeaver

De overzichtelijke IMDB vind ik wel prettig voor film, acteur/actrices en genre info's. Ook mag ik de bijbehorende forums graag lezen en aan deelnemen. Dat internationale karakter spreekt mij als gelicenceerd zend- amateur wel aan.

Ook kleine urls, wat bij linken wel praktisch is.

Jammer alleen, dat je geen DVD-covers of filmposter kunt uploaden, als die bij de film ontbreken. Je moet dan maar uitwijken naar bijbehorend forum.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Op IMDb is het nu wel tof met die fotootjes voor de actrices en acteurs in een lijst. Het is nu wel makkelijker als je iemand zoekt. Maar het is veel drukker geworden en de namen staan nu zo ver van elkaar en dat is ook wel lastig.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Verschrikkelijk....wat is er gebeurd! Veels te druk. Als ik foto's wil zien van een film, klik ik wel in het menu. Imdb wordt NOG meer een scroll-site zo.

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

De namen van de acteurs staan ook te ver van elkaar. Het is er niet duidelijker op geworden. De film foto's staan daar helemaal verkeerd; zet ze dan rechts in een kader ofzo.

Als ze de site willen verbeteren, breidt dan de productie gegevens uit ofzo. Maar ja daar is IMDB pro natuurlijk voor, waar je flink voor moet betalen btw.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Leno schreef:

Als ze de site willen verbeteren, breidt dan de productie gegevens uit ofzo.

Wat voor soort gegevens denk je dan aan?

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Zelva schreef:

(quote)

Wat voor soort gegevens denk je dan aan?

Film data staat er wel vaak bij, maar de post production staat er maar soms bij. Maar meer info wanneer de film af is of hoever een film is. Bij minder bekende films is de status vaak een raadsel. Zo zijn sommige films geschrapt maar lijkt het alsof ze wel een release hebben gehad. Dat soort dingen.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

De status van een film kan gewoon door iedereen middels een update aangepast worden.

Dat het bij minder bekende films een raadsel is, komt omdat niemand daar wat voor update. Als films geschrapt zijn en ze staan nog op IMDb, komt dat omdat IMDb niet weet dat de film geschrapt is.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Bah wat lelijk dat met die foto's!

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3308 stemmen

Je moet er denk ik effe aan wennen, maar vooral bij films met veel foto's vind ik het wel mooi.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het eigenlijk wel handig maar lelijk

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Echt lelijk kan ik het niet noemen, maar ik zie vooral de functie van de kleine foto's niet. Je hebt er niets aan, daar zijn ze te klein voor.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Nu is het een scroll-site. Onhandig én lelijk.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Lelijk en door de groote ook waardeloos.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

De kleine foto's bij de acteurs zijn weer weg, geloof ik. Nu die grote foto's bovenaan nog...

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

De kleine foto's bij de acteurs zijn weer weg, geloof ik. Nu die grote foto's bovenaan nog...

Huhh... welke grote foto's bovenaan?

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Ze hebben nu echt alles weer terug veranderd naar het oude. Hoop dat ze er heel veel spijt van hadden en heel veel klachten hebben gekregen, want het was echt absoluut niks.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

De kleine foto's bij de acteurs zijn weer weg, geloof ik.

Niet echt weg, als je de full credits bekijkt, staan die ondingen er nog steeds. Ook fijn als je 'full credits' als standaard hebt staan.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb net nog naar The Godfather gekeken en die stomme foto's staan er nog steeds bij.

mathieudc

• 46 berichten
  • 461 stemmen

IMDb is een goede site. Ruim, veel informatie, volledig. Die prentjes naast de acteurs waren inderdaad wel niet zo geslaagd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.