- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- IMDb
IMDb
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
mooie update, ziet er goed uit
Vind je? Ik vind er geen ruk aan!!!

narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Nummering bij credits? Heb ik nog nooit gehad.
Echt heel weird. Wederom een update die bij mij niet is doorgevoerd.
Dan heb je misschien niet goed opgelet!?
De oude versie was:
Films:
1
2
3
4
5
enz.
Director:
1
2
3
4
5
enz.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja klopt.
Dacht alleen dat ie het over de filmpagina's had en daar stonden de credits niet genummerd.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Weet even niet wat jij verstaat onder "filmpagina's" dan...?
Edit: ik zie nu óók weer de oude layout! 
Er zijn echter wel wat dingen veranderd; bv. films of acteurs/regisseurs die je al eerder had aangeklikt, werden altijd rood weergegeven (vrij duidelijk). Nu worden pagina's die je eerder hebt aangeklikt lichtblauw aangegeven (niet echt duidelijk vind ik)...
En verder natuurlijk de Engelse of internationale titels bovenaan, i.p.v. de oorspronkelijke titels (bij niet-Engelstalige titels)!
Maargoed, dit was al een paar weken zo helaas...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja dat vind ik echt, maar goed heb zelf ook al meerdere malen meegemaakt dat de gemiddelde internetter slecht tegen verandering kan 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Weet even niet wat jij verstaat onder "filmpagina's" dan...?
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Aha, dus ik ben de "gemiddelde MovieMeter-bezoeker"? Lekker subtiel Jordy 
Ik kan soms best tegen veranderingen en/of vernieuwingen hoor, maar die nieuwe layout van de IMDb kan gewoon écht niet!
In het verleden printte ik wel eens een filmpagina uit op IMDb, maar met deze nieuwe layout krijg je natuurlijk nóóit de informatie van de "hoofdpagina" van een bepaalde film (zeg maar "pagina 1") op één A-viertje uitgeprint....
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Oké, gewoon de "hoofdpagina" dus (althans, zo noem ik het altijd).
Deze wordt bij mij nu alweer in de oude layout weergegeven gelukkig!
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12836 stemmen
Ja dat vind ik echt, maar goed heb zelf ook al meerdere malen meegemaakt dat de gemiddelde internetter slecht tegen verandering kan
Je meent het 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aha, dus ik ben de "gemiddelde MovieMeter-bezoeker"? Lekker subtiel Jordy 
Ik kan soms best tegen veranderingen en/of vernieuwingen hoor, maar die nieuwe layout van de IMDb kan gewoon écht niet!
In het verleden printte ik wel eens een filmpagina uit op IMDb, maar met deze nieuwe layout krijg je natuurlijk nóóit de informatie van de "hoofdpagina" van een bepaalde film (zeg maar "pagina 1") op één A-viertje uitgeprint....
Vind dat persoonlijk maar een vreemd argument om daar een layout van een website op te beoordelen. Weet je trouwens zeker dat er bij het printen niet een andere layout wordt gebruikt in het nieuwe design van imdb?
Ik hoor het al, het wordt weer feest als er hier ooit weer eens een nieuw design komt 
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Vind dat persoonlijk maar een vreemd argument om daar een layout van een website op te beoordelen. Weet je trouwens zeker dat er bij het printen niet een andere layout wordt gebruikt in het nieuwe design van imdb?
Zo vreemd vind ik dat zelf niet hoor. Ik heb zelf drie redenen om er niet vrolijk van te worden:
1 = Ik kan bijna niet meer de filmpagina van een bepaalde film op één A-viertje uitprinten.
2 = Ik vind de nieuwe layout er niet overzichtelijker op geworden!
3 = Ik vind de nieuwe layout gewoon lelijk.
Verder had ik in het begin wat aversie tegen die "zwevende pop-ups", maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend, en ze zitten me ook niet echt in de weg!
Maargoed, de IMDb heeft inmiddels de nieuwe lay-out alweer teruggedraaid (bij mij althans, ik zie nu weer gewoon de oude lay-out)! 
Yuffira_San
-
- 470 berichten
- 538 stemmen
Voor mij mag een layout niet te overweldigend zijn en de interface moet makkelijk qua gebruik zijn. Verder is het natuurlijk altijd leuk als er een grote hoeveelheid informatie te zien is zonder dat kilometers naar beneden moet scrollen.
Ik zie nog steeds de oude layout van IMDb en ik ben er niet echt een grote fan van, dus ben benieuwd naar de nieuwe 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Maargoed, de IMDb heeft inmiddels de nieuwe lay-out alweer teruggedraaid (bij mij althans, ik zie nu weer gewoon de oude lay-out)!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Geef mij de oude IMdB maar, die vond ik veel overzichtelijker. Je ziet niet meer in één oogopslag het oeuvre van een acteur, regisseur, producent etc.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Vandaag (pas) voor het eerst dat ik de nieuwe versie van IMDb zie. Zo'n beetje als laatste denk ik.
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Nee hoor, ik heb het ook nog niet.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Oké, valt nog mee dus. Of misschien en jij dan één van de laatsten ofzo. 
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
Bij mij ook sinds vanavond pas. Wat een vreselijke update, je ziet door de bomen het bos niet meer!
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Imdb is sinds vandaag vernieuwt. 
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Vanaf vandaag zie ik ook de nieuwe IMDB, vind het wel prettig eigenlijk. 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik op m'n laptop met draadloos internet nog altijd niet. Op de computer met een gewone internetverbinding wel al een poosje.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
....En de oude lay out van Imdb is ook weer terug.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ik heb de nieuwe nog steeds niet gezien. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ik heb de nieuwe nog steeds niet gezien.
Iedere verandering is geen verbetering. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb de vernieuwing soms wel en soms niet. Geen logica in te vinden.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ik zie nu voor het eerst de nieuwe lay-out, had van mij niet gehoeven, maar is voornamelijk even wennen.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Momenteel weer wel; heeft iets met 20 jarig bestaan te maken.
Iedere verandering is geen verbetering.
De ene keer bij mij wel, dan weer niet. Een paar keer F5 indrukken wil ook nog wel eens helpen!
Verder helemaal met je eens!
Vind het erg onoverzichtelijk, helemaal als je aan het toevoegen bent.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Vind het erg onoverzichtelijk, helemaal als je aan het toevoegen bent.