• 12.940 nieuwsartikelen
  • 169.099 films
  • 11.083 series
  • 31.741 seizoenen
  • 629.333 acteurs
  • 196.156 gebruikers
  • 9.176.016 stemmen

Trailers die je NIET moet zien

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3668 stemmen

Soms heb zie ik wel eens een trailer, en dan zie ik daar na de film, en dan denk ik wat hebben ze veel verlapt in de trailer zeg.

Zo als in de Red Dragon trailer laten ze de moordenaar al zien, moet ik wel bij zeggen dat je die in de film ook al snel ziet (tenminste het origineel Manhunter) alleen toch vind ik niet dat ze dat al moeten laten zien.

En ik heb ook gelezen dat ze in de nieuwe trailer van Lord of the Rings Two Towers ook al te veel laten zien.

Dus als iemand mij wil waarschuwen voor trailers die ik niet moet zien omdat het de film verpest, DOE DAT DAN.

kappeuter (crew films)

• 74293 berichten
  • 5917 stemmen

Mulholland Drive!! Gelukkig pas achteraf gezien, maar die kun je dus beter niet vantevoren zien. Dan weet je al te veel.

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

What lies beneath, die moet je zeker niet zien, want het einde wordt daarin duidelijk...

gotti

• 14049 berichten
  • 5754 stemmen

Trailer van full metal jacket

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Een trailer die in principe ontzettend mooi en goed is, is One Hour Photo. MAAR de trailer laat alle hoogtepunten al zien, of iig alle belangrijke dingen van de film. Erg zonde voor degenen die niet van spoilers houden.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

MAAR de trailer laat alle hoogtepunten al zien
Dus het is niet zo'n goede film?

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Vond je de trailer niet goed dan??!

Deze film is niet echt een thriller thriller zoals What lies beneath ofzo. Het is meer een karakter studie + een thriller + het is een zeer visuele film. Heel erg mooi gefilmd.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ik kijk nooit trailers, de meeste geven essentiele informatie van de film weg en daar kan ik best zonder. Ik lees er wel over en als ik dan de film zie, wordt ik tenminste verrast (soms ook negatief, maar dat hoort erbij)

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3668 stemmen

Een trailer die je WEL moet zien, is die van de comedian

Hier kun je hem zien erg leuke trailer,

http://www.apple.com/trailers/miramax/comedian.html

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Na het bekijken van de trailer van spiderman had ik het gevoel dat ik alle actiescenes en hoogtepunten al gezien had en dat is een spijtige zaak.

NERD

• 1700 berichten
  • 1371 stemmen

Trailers van eigenlijk alle Comedy's. Of ze stoppen alle grappen er al in, of de hoogtepunten van de grappen zitten er al in en dan voel je ze tijdens de film dus al kilometers van tevoren aankomen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Geen trailers zien hoort het devies te zijn. Vind ik. Je wilt een film toch Fresh zien, zonder dat je ooit een shot van de film gezien hebt.

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben het helemaal met Fisherking eens. Ik heb 1 keer de trailer van Johnny English op TV gezien. Het is echt zo'n lekkermakertje... maar ondertussen

Nadeel van trailers vind ik ook dat er hoogtepunten in voorkomen. Ik zie liever een film waar ik zo weinig mogelijk van af weet (qua wat er gebeuren gaat).

starbright boy (moderator films)

• 21826 berichten
  • 4689 stemmen

Een goede trailer zou een klein tipje van de sluier moeten oplichten. Maar dat vinden de studiobazen niet commercieel genoeg, helaas

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ik heb het ooit in een ander forum geplaats, maar ik ken maar 1 goeie trailer, namelijk die van Dirty Rotten Scoundrels.

Die was speciaal gemaakt en er kwam geen shot uit de film in voor.

Verder gewoon elke trailer overslaan. Je gaat toch ook niet een aantal willekeurige pagina's uit een boek lezen om te beslissen of je het wil lezen, dus waarom moet je stukjes film zien om te beslissen of je die film wil zien. En de meeste keren zijn het stukken film die veel te veel weggeven van de film.

( en voor diegene die zich afvragen hoe ik dat weet, ik zie soms trailers, nadat ik de film gezien heb)

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Alle, maar dan ook ALLE toffe scénes van Matrix Reloaded zaten in de trailer... Maar ik kijk wel vaak trailers tegenwoordig, rare gewoontje eigenlijk.. kan me dan toch vaak moeilijk inhouden...

(beste trailer ooit is natuurlijk altijd nog die van A Clockwork Orange)

moviefreak#1

• 14335 berichten
  • 23433 stemmen

Goodfella schreef:

(beste trailer ooit is natuurlijk altijd nog die van A Clockwork Orange)

T.O.

• 2315 berichten
  • 2616 stemmen

Ik kijk liever ook geen trailers. Ik zag toevallig laatst de trailer van de nieuwe Italian Job (nadat ik hem gelukkig al had gezien) en daar lieten ze dus ook gewoon de beste en belangrijkste (actie-)scènes zien

mister blonde

• 12554 berichten
  • 5608 stemmen

in de trailer van sum of all fears zag je die nucleaire explosie. natuurlijk omdat dit meer mensen zou lokken.

een van de weinige goede punten (het verrassingseffect namelijk) werd zo dus al prijs gegeven.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

mister blonde schreef:
in de trailer van sum of al fears zag je die nucleaire explosie. natuurlijk omdat dit meer mensen zou lokken.

een van de weinige goede punten (het verrassingseffect namelijk) werd zo dus al prijs gegeven.
ik had de trailer niet gezien en inderdaad was ik nu erg verbaast dat de bom een keer daadwerkelijk af ging in plaats van op 00:00;01 stil te blijven staan . Erg dom om dit in de trailer op te nemen...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.