- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Sneakpreview
Sneakpreview

pascal83
-
- 2736 berichten
- 2467 stemmen
Iemand enig idee welke sneak(s) er deze week draait, of kunnen draaien in de JT bioscopen of wat de 'sneak preview hint' van deze week is?

The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Is er iemand die gisteren 16 mei 06 naar de sneak is geweest bij pathe de kuip?
Ik wou er graag heen, maar hij was helaas al uitverkocht....
Zou graag willen weten welke film het is geweest.
Van sneakpoint.nl word ik niet altijd wijzer

Tich
-
- 130 berichten
- 176 stemmen
Nee, ik had toevallig precies hetzelfde probleem. Ben maar naar de Weather Man gegaan, draaide 10 minuten later. En wat een saaie boutfilm was dat!

The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Ik ben ook naar the weather man geweest. Vond hem ook tegenvallen. Hopelijk heb ik vanavond meer geluk en ben ik wel op tijd voor kaartjes voor de sneak

The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
Zoals ik al van te voren had gehoord, was de sneak bij pathe de kuip idd 16 Blocks.
Geen slechte film...

Miss_Kriss
-
- 91 berichten
- 282 stemmen
Weet iemand nog een alternatief voor Sneakpoint.nl? De site is niet meer helemaal up to date.
En ik moet echt weten welke film vanavond in de Sneak draait (in de Pathe Arena)

Yugnav
-
- 307 berichten
- 1078 stemmen
even om dit forum nieuw leven in te blazen: ik ging vandaag naar de sneakpreview en kreeg te horen dat het gaat stoppen omdat de grote filmdistributeurs geen films meer in de sneak voorpremieres willen uitbrengen! weet iemand hier meer van?

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3789 stemmen
Mijn bioscoop doet hetzelfde. Kregen een brief bij binnenkomst dat ze per direct stoppen en dat vele bioscopen dat voorbeeld volgen.

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3078 stemmen
Heeft denk ik te maken met het voorkomen van camera opnamens
die illegaal verspreid worden.

MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
Pathe gaat gewoon door. Niets over bekend.

Elineloves
-
- 24062 berichten
- 3613 stemmen
Ik ga vanavond voor het eerst naar de Sneakpreview, ben best nieuwsgierig welke film het gaat worden. Best leuk om je zo te laten verrassen.

Glacius
-
- 4266 berichten
- 2930 stemmen
Een kickje. Zijn er nog trouwe sneak preview bezoekers? En dan doel ik op mensen die niet van te voren gaan checken welke film er speelt.