• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.957 films
  • 10.904 series
  • 31.284 seizoenen
  • 626.371 acteurs
  • 195.675 gebruikers
  • 9.160.015 stemmen

Movie connections

zoeken in:

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Het is me opgevallen dat mensen die Otto e Mezzo geniaal vonden dat ook vonden van 2001, a Space Odyssey en Persona.

Als iemand anders nog wel zoiets weet of hier verder op in wilt gaan, be my guest

moviefreak#1

• 14331 berichten
  • 23049 stemmen

De mensen die de originele Star Wars film echt geniaal vonden willen nu allemaal George Lucas aan de grootste boom hangen door wat hij van de nieuwe films heeft gemaakt.

FeZ

• 458 berichten
  • 2984 stemmen

moviefreak#1 schreef:

De mensen die de originele Star Wars film echt geniaal vonden willen nu allemaal George Lucas aan de grootste boom hangen door wat hij van de nieuwe films heeft gemaakt.

Hear hear!

Tequila

• 17 berichten
  • 833 stemmen

Ik denk dat dat ook zo is bij Tetsuo en Electric Dragon 80.000 V.

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie zelf niet echt in wat er nu zoveel slechter is aan de nieuwe Star Wars films. De orginele films zijn nou ook niet bepaald briljant.. Het verhaal is een hoop bijeen geraapte zooi uit comics.

Lotr in space.

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Ik ken mensen die fan zijn van zowel Donnie Darko als David Lynch en Requiem for a Dream.

John Doe

• 916 berichten
  • 2119 stemmen

Ja ik bijvoorbeeld, maar deze relaties kan je ook vinden door bij bv. Amazon te kijken wat mensen die dit kochten ook gekocht hebben.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3180 stemmen

Die Amazon-connections slaan vaak werkelijk nergens op.

neo

• 15411 berichten
  • 9694 stemmen

Precies.Als iemand zin had om Police Academy 6 te kopen en ook Ran...

Devastation HCT

• 405 berichten
  • 1414 stemmen

Fellini-fans die ook van Bergman houden en Akira Kurosawa-films heel goed vinden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.