- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Movie connections
Movie connections
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Het is me opgevallen dat mensen die Otto e Mezzo geniaal vonden dat ook vonden van 2001, a Space Odyssey en Persona.
Als iemand anders nog wel zoiets weet of hier verder op in wilt gaan, be my guest
moviefreak#1
-
- 14331 berichten
- 23049 stemmen
De mensen die de originele Star Wars film echt geniaal vonden willen nu allemaal George Lucas aan de grootste boom hangen door wat hij van de nieuwe films heeft gemaakt.
FeZ
-
- 458 berichten
- 2984 stemmen
De mensen die de originele Star Wars film echt geniaal vonden willen nu allemaal George Lucas aan de grootste boom hangen door wat hij van de nieuwe films heeft gemaakt.
Hear hear!
Tequila
-
- 17 berichten
- 833 stemmen
Ik denk dat dat ook zo is bij Tetsuo en Electric Dragon 80.000 V.
Mister_Pink
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
Ik zie zelf niet echt in wat er nu zoveel slechter is aan de nieuwe Star Wars films. De orginele films zijn nou ook niet bepaald briljant.. Het verhaal is een hoop bijeen geraapte zooi uit comics.
Lotr in space.
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Ik ken mensen die fan zijn van zowel Donnie Darko als David Lynch en Requiem for a Dream.
John Doe
-
- 916 berichten
- 2119 stemmen
Ja ik bijvoorbeeld, maar deze relaties kan je ook vinden door bij bv. Amazon te kijken wat mensen die dit kochten ook gekocht hebben.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3180 stemmen
Die Amazon-connections slaan vaak werkelijk nergens op.
neo
-
- 15411 berichten
- 9694 stemmen
Precies.Als iemand zin had om Police Academy 6 te kopen en ook Ran...
Devastation HCT
-
- 405 berichten
- 1414 stemmen
Fellini-fans die ook van Bergman houden en Akira Kurosawa-films heel goed vinden.