- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Cannonball run of cannonball of death race 2000 of smokey and the bandit??
Titanic
Dat gaat toch over een schip?
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van film waar ik het volgende nog van weet:
Het gaat over een jongetje die uiteindelijk komt te werken als drugskoerier.
Volgens mij is het in het begin van de film dat hij wordt gepest en zijn schoenen worden afgepakt. Als hij dan op blote voeten naar huis loopt ontmoet hij 2 jongetjes (broertjes) die hem schoenen geven en waar hij bevriend mee raakt. Die jongetjes hebben een agressieve vader die hun slaat (vertellen ze) en hij blijft een tijd bij hun omdat zijn moeder toch niet naar hem omkijkt en hij moet toch voor zichzelf zien te zorgen.
Als hij als drugskoerier werkt en op reis is met een tas geld komt hij weer de jongens tegen die zijn schoenen hebben afgepakt en ze slaan hem in elkaar en gaan er vandoor met het geld of gooien de tas weg....?
Op het eind moet hij volgens mij iemand (één van die pestventjes?) doodschieten van zijn baas om het goed te maken zeg maar...
Ik weet ook niet meer of de film engels gesproken is en het kan zijn dat het einde van een andere film is...
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van film waar ik het volgende nog van weet:
Het gaat over een jongetje die uiteindelijk komt te werken als drugskoerier.
Volgens mij is het in het begin van de film dat hij wordt gepest en zijn schoenen worden afgepakt. Als hij dan op blote voeten naar huis loopt ontmoet hij 2 jongetjes (broertjes) die hem schoenen geven en waar hij bevriend mee raakt. Die jongetjes hebben een agressieve vader die hun slaat (vertellen ze) en hij blijft een tijd bij hun omdat zijn moeder toch niet naar hem omkijkt en hij moet toch voor zichzelf zien te zorgen.
Als hij als drugskoerier werkt en op reis is met een tas geld komt hij weer de jongens tegen die zijn schoenen hebben afgepakt en ze slaan hem in elkaar en gaan er vandoor met het geld of gooien de tas weg....?
Op het eind moet hij volgens mij iemand (één van die pestventjes?) doodschieten van zijn baas om het goed te maken zeg maar...
Ik weet ook niet meer of de film engels gesproken is en het kan zijn dat het einde van een andere film is...
Volgens mii ben je op zoek naar Knallhart, volgens mij??? ik weet het haast zeker!!
Dit is een duitse film van Detlev Buck.
Hoop je te hebben geholpen, groetjes Hassum
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
En of het Rush is, onwijs bedankt Stephan, ik sta bij je in het krijt!!
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Volgens mii ben je op zoek naar Knallhart, volgens mij??? ik weet het haast zeker!!
Dit is een duitse film van Detlev Buck.
Hoop je te hebben geholpen, groetjes Hassum
Jaaaaaa! Onwijs bedankt Hassum! Ik begon al een beetje gek te worden! Nu heb ik weer rust...... 
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
In De Site > Algemeen > HOE HEET DIE FILM ?!?:
Ik ben vergeten hoe z'n film heet.
Een komedie dat twee lui van New York naar Los Angeles rijden met de auto. Ik heb de film nog niet gezien maar wel een keertje de trailer bekeken.
Een wilde gok aangezien de omschrijving bij heel veel films kan passen.
Trains, Plains & Automobiles?
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Een keer op de basisschool gezien maar ik ben de naam compleet kwijt:
Het ging over een neger die als slaaf word gekocht op een markt door een rijke blanke man die heel veel slaven heeft. Hij had het heel vaak over het woord 'nikker' en er kwam ook wel eens een blanke op een koets langs.
Iemand enig idee?
macky
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik zoek de filmtitel van een wat oudere (volgens mij Amerikaanse) film, ik denk jaren 80 of 90.
het gaat over een jong (volgens mij roodharig) meisje dat een zeer goed gehoor heeft en walvissen/orca's kan horen.
volgens mij is het plot van het verhaal dat zij een orca, die in problemen zit, wil helpen.
op een gegeven moment in de film verdrinkt ze ook bijna en dan wordt ze door dolfijnen gered.
ik hoop dat iemand weet welke film dit is .......en nee.....ik bedoel niet free willy 
kingxxl
-
- 80 berichten
- 124 stemmen
Ik zoek nog een film.
Het gaat over een vechter die in een nieuwe stad gaat wonen.
Hij logeerd bij een boer.
Ik kan me ook nog een vechtscene herrineren in een bar.
Weet iemand hoe deze film heet?
Alvast bedankt
Ik weet ook nog dat er een scene is dat de hoofdrolspeler tai chi oefeningen doet.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
De enige die in me opkomt is Kickboxer (1989) maar ik weet niet zeker of het die is die je zoekt...
kingxxl
-
- 80 berichten
- 124 stemmen
Nee, dat is hem niet.. ik heb de acteur wel vaker gezien, maar kan niet op zijn naam komen.
Hij lijkt een heeeeeel klein beetje op Ashton Kutcher.
newG
-
- 956 berichten
- 2348 stemmen
kzou zeggen, misschien is het wel lorenzo lamas... maar zoveel films van die knul ken ik niet echt 
mayhemblik
-
- 1389 berichten
- 731 stemmen
Attentie, attentie,
Ik zoek een film waarin twee pubers een baby bij het afval vinden en die meenemen om van hem de Antichrist te maken of zo iets dergelijks, de film is volgens mij een jaar of vijf oud.
Oja, ze stoppen het kind in een hutje en wat ik me nog goed voor de geest kan halen is dat ze hem (de baby) de tandjes in punten vijlen en hem rauw vlees te eten geven. (klinkt goed toch?)
Ik wil deze film heel graag herzien. (en mijn vrouw heeft opeens een kinderwens dus ik wil hem met haar kijken zodat ze op andere gedachten komt.
Iemand????
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Niet echt mijn genre van films, dus 'k heb geen idee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat is hem niet.. ik heb de acteur wel vaker gezien, maar kan niet op zijn naam komen.
Hij lijkt een heeeeeel klein beetje op Ashton Kutcher.
Kickboxer 2: The Road Back (1991) of 1 van de vervolgen hier weer op.
kingxxl
-
- 80 berichten
- 124 stemmen
Nee, dat is hem niet.
Volgens mij was het niet specifiek een actiefilm maar was het meer dramatisch want de hoofdrolspeler verhuisde naar een dorp en daar leerde hij een vrouw kennen.
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
hier werden ''britse'' geheimagenten ingezet dit werden gedropt in tjechie als ik het goed heb
als ik het me ook goed herinner dan gooien ze een handgranaat in de auto van de generaal. de beschermingstroepen waren op dat moment iets verder achter gebleven hadden oponthouding
en nadat die gedood is duiken ze onder in een kerk. 1 van de groep verzetters verraad de rest van de groep. de duitsers vallen de kerk binnen en de ongedoken verzetters doden een aantal duitsers. ze begeven zich naar de kelder van de kerk en doden nog een aantal duitsers die de kelder proberen te bestormen. op een gegeven moment laten ze de kelder vol lopen en plegen ze zelfmoord.
misschien weet iemand het nu wel met deze omschrijving maar ik wil wel even duidelijkmaken dat ik er niet helemaal zeker van ben of de omschrijving 100% klopt het is namelijk al jaar of 10 geleden dat ik hem heb gezien
bedankt in iedergeval!
Operation daybreak is het! toevallig vandaag achter gekomen
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Hoe heet die film nu weer waar dat jonge meisje (5-7j) verkracht wordt. Ze kwam in een negerfamilie ofzo en ik herinner me nog dat er erg goede acteurs meespeelden. En ik weet het niet zeker maar dan is dat nog een proces ofzo als die blanke verkrachters beschuldigd geraken en gaat die enen dan geen wraak nemen ofzo. Allesinds een bekende film. Stuur anders een privébericht aub.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
Nog een filmtitel:
Ik herinner me nog een scène waarbij de moeder constant op datingsites zit te surfen om een lief te vinden voor haar dochter. Die moeder had niet achter een foto gevraagd, daar was de dochter boos om maar uiteindelijk stond de dochter die gast wel nog aan. Er speelden ook goede acteurs in.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Nog een filmtitel:
Ik herinner me nog een scène waarbij de moeder constant op datingsites zit te surfen om een lief te vinden voor haar dochter. Die moeder had niet achter een foto gevraagd, daar was de dochter boos om maar uiteindelijk stond de dochter die gast wel nog aan. Er speelden ook goede acteurs in.
Nou het is in ieder geval geen film van voor 1995...
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Doet me een beetje aan Because I Said So (2007) denken, maar daar gaat het via een krantenartikel i.p.v. internet.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Een kameraad van mij was gisteren bezig over een reeks oude race filmen waarbij een aapje met een pet als chauffeur in een limousine was. Hij stak ook vaak zijn middelvinger op als er iemand voorbij kwam.
Iemand een idee?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
De enige middelvinger aap die ik ken is uit any which way but loose, of zoiets, van eastwood. Of every which way you can (??)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Every Which Way But Loose, moet hem dan bijna wel zijn.
Kwam vroeger heel vaak op TV, net zoals Convoy en The Cannonball Run 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.