• 16.358 nieuwsartikelen
  • 180.006 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.658 gebruikers
  • 9.417.712 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

vicestar

• 40 berichten
  • 43 stemmen

Was dat niet Hard Target die ene?

http://www.moviemeter.nl/film/2074

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

http://www.moviemeter.nl/film/1345

of deze kan me ook nog een andere soortgelijke herinneren alleen weet de titel niet.

viper2109

• 4 berichten
  • 3 stemmen

combi schreef:

http://www.moviemeter.nl/film/1345

of deze kan me ook nog een andere soortgelijke herinneren alleen weet de titel niet.

jaaaa, we hebben een winnaar!

dat is de film!

dankjewel!

Sh0cK

• 67 berichten
  • 268 stemmen

maar dat is zo chaotisch

thx joh, volgens mij is dat em ja

viper2109

• 4 berichten
  • 3 stemmen

Zat me net te bedenken dat ik het wel mooi vind dat ik zo snel een reactie lees over een filmtitel die ik niet meer kende.

Nu heb ik nog een film, deze kan wel eens heel oud zijn.

Ben zelf nu 32 , maar weet nog dat ik als kind ooit naar een soort van griezelfilm gekeken heb.

De omschrijving die ik nu geef is zoals die nog in mijn hoofd zit, maar waarschijnlijk niet op alle punten meer klopt.

(als ik de film nu waarschijnlijk terug kijk dan lach ik er ook nog om )

Het ging over een soort van gebouw wat er uit zag als een diamand.

Dit gebouw stond ergens in de "woestijn" (het was in iedergeval een erg dorre plek)

Hier deed men onderzoek naar mieren, of de bestrijding er van.

Wat ik me nog kan herinneren was dat de mieren steeds meer de overhand kregen en kan me ook nog herinneren dat op een gegeven moment een paard van een in de buurt gelegen boerderij in een gat viel en dat de mieren toen er op af gingen....

ben benieuwd of het iemand bekend voor komt?

viper2109

• 4 berichten
  • 3 stemmen

sjongejonge thanks combi! dat is em....ens kijken of die nog ergens te koop / te huur is

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een titel van en film, die een tijd(je) geleden op tv was. het is een Franse film.

Het gaat over een vreemde die iemand aanspreekt, en zegt hem te 'herkenen' van school. De persoon die aangsproken wordt kan zich niks herinneren en die vreemde maakt daar handig gebruik van. Hij dringt het leven van die persoon binnen.

Iemand een idee?

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

klute89 schreef:

Ik zoek een titel van en film, die een tijd(je) geleden op tv was. het is een Franse film.

Het gaat over een vreemde die iemand aanspreekt, en zegt hem te 'herkenen' van school. De persoon die aangsproken wordt kan zich niks herinneren en die vreemde maakt daar handig gebruik van. Hij dringt het leven van die persoon binnen.

Iemand een idee?

Volgens mij is het Harry, un Ami Qui Vous Veut....

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ja! Dat is hem.

Bedankt Baggerman

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

ik zoek een film:

het verhaal gaat over 2 jongens in een klein stadje waar absoluut niets te beleven valt. De film is voornamelijk geacteerd maar bevat

ook home-video fragmenten, waaronder die van een persoon die "Slayer" in zijn armen krast. Ook is er in de film allerlei muziek te horen van slayer, morbid angel etc. Hij was een tijd terug op nederland 2 of 3 te zien... wie kent deze film??

Kikopuz

• 60 berichten
  • 0 stemmen

AHA! thank you :D:D

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

Error_2009 schreef:

ik zoek een film:

het verhaal gaat over 2 jongens in een klein stadje waar absoluut niets te beleven valt. De film is voornamelijk geacteerd maar bevat

ook home-video fragmenten, waaronder die van een persoon die "Slayer" in zijn armen krast. Ook is er in de film allerlei muziek te horen van slayer, morbid angel etc. Hij was een tijd terug op nederland 2 of 3 te zien... wie kent deze film??

Het is trouwens een amerikaanse film geloof ik, en er was ook zo'n scené met een geestelijk gehandicapte die met een beertje speelde, herinner ik me net.

En een scené waar 1 van de 2 jongens in bad zit te eten, en dat bad is zo smerig dat het water bruin is

newG

• 956 berichten
  • 2356 stemmen

Error_2009 schreef:

ik zoek een film:

gummo http://www.moviemeter.nl/film/1315

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

dat is hem, bedankt!

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

ik zoek nog een film, hele tijd geleden gezien en kan me er niet zoveel meer van herinneren:

Het is een frans/nederlands gesproken film (dus denk een Belgische film).

Enige wat me nog bijstaat is dat het verhaal gaat over een meisje en een jongen die samen veel doen, o.a. zijn ze naar de kermis. Op een dag moet dat jongetje naar een internaat (?) en dat meisje snijd d'r polsen door met glas.... voor de rest weet ik er niet zoveel meer van. wie weet welke ik bedoel?

tjikki

• 13 berichten
  • 56 stemmen

tjikki schreef:

Mensen, ik zoek een film van volgens mij Woody Allen. Ik heb er ooit 1 scene uit gezien, maar hem toen niet af kunnen kijken. In die scene blikt volgens mij het personage van Woody terug naar zijn lagere schooltijd en stelt dan kinderen voor in zijn klas van vroeger die allemaal iets eigenaardigs hebben. Ik weet nog dat ik het zeer grappig vond.

Weet iemand in welke film dit zit?

NIEMAND???

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een titel van een (vroege) jaren 70 film, waarin Jack Nicholson speelt.

De film valt volgens mij onder drama/komedie.

Over het verhaal weet ik weinig te vertellen, behalve dat het over matrozen gaat.

Iemand een idee?

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Dat is hem ja.

Bedankt Combi

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

Error_2009 schreef:

ik zoek nog een film, hele tijd geleden gezien en kan me er niet zoveel meer van herinneren:

Enige wat me nog bijstaat is dat het verhaal gaat over een meisje en een jongen die samen veel doen, o.a. zijn ze naar de kermis. Op een dag moet dat jongetje naar een internaat (?) en dat meisje snijd d'r polsen door met glas.... voor de rest weet ik er niet zoveel meer van. wie weet welke ik bedoel?

niemand?

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

'Les Diables' heel misschien?

Error_2009

• 107 berichten
  • 1875 stemmen

nee, denk het niet, want het meisje woonde gewoon bij d'r ouders thuis. maar bedankt.

stecace

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hoi, heb dit voorjaar een (tv) film gezien die ik graag zou terugzien

tittel mij ontgaan ( help* line * chatline ofzo )

iemand verliest zijn geliefde bij een "ongeval" net als zij haar man wil verlaten . hij geraakt in contact met een "Chatline " (via een webkaartje op de begrafenis ) waar men geen persoonlijke details of naam mag gebruiken , hierop lijkt hij terug in contact te komen met de overledene . Een ontmoeting mist enkel de fysieke gelijkenis verder beantwoord alles alsof het de overledene was (parfum -houding-voorkeuren etc ) . Hij is niet de enige die op zoek gaat om dit te ontrafellen ook een lotgeval ( aziatise dame) neemt deel aan de zoektocht ter bevestiging dat leven na de dood kan .

Een mij zeer intrigerende thriller-suspence-mysterie film .

Ben al een tydje op zoek en de respons die ik hier vond leek mij welkom .

alvast mijn dank voor enige tips

vriendelijke groeten

stef

slimthug

• 12 berichten
  • 15 stemmen

hey

ik ben opzoek naar een film titel de film gaat over Apollo-maanlanding .

het gaat over dat Apollo-maanlanding allemaal in sene is gezet en gefilm.

verhaallijn van de film:

als een man Live uitzending van Apollo-maanlanding zit te kijken komt hij er acheter dat het van heel dicht bij hem word uitgezonden en gaat gaat er achteraan en word uiteindelijk vermoord.

zou iemand mij hier mee mischien kunnen helpen?

alvast bedant voor de moeite

fieko

• 409 berichten
  • 1688 stemmen

@ slimthug, "capricorn one" misschien?

Stephan

• 7899 berichten
  • 1391 stemmen

Capricorn One idd. Alleen is het niet de maan, maar mars.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8299 stemmen

Error_2009 schreef:

Misschien 'De Wereld van Ludovic'?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

stecace schreef:

Hoi, heb dit voorjaar een (tv) film gezien die ik graag zou terugzien

tittel mij ontgaan ( help* line * chatline ofzo )

iemand verliest zijn geliefde bij een "ongeval" net als zij haar man wil verlaten . hij geraakt in contact met een "Chatline " (via een webkaartje op de begrafenis ) waar men geen persoonlijke details of naam mag gebruiken , hierop lijkt hij terug in contact te komen met de overledene . Een ontmoeting mist enkel de fysieke gelijkenis verder beantwoord alles alsof het de overledene was (parfum -houding-voorkeuren etc ) . Hij is niet de enige die op zoek gaat om dit te ontrafellen ook een lotgeval ( aziatise dame) neemt deel aan de zoektocht ter bevestiging dat leven na de dood kan .

Een mij zeer intrigerende thriller-suspence-mysterie film .

Ben al een tydje op zoek en de respons die ik hier vond leek mij welkom .

alvast mijn dank voor enige tips

vriendelijke groeten

stef

http://www.moviemeter.nl/fi...

zal wel niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.