- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Ik heb weer een beeld uit een film, iemand een idee uit welke film dit komt

Stapler
-
- 117 berichten
- 212 stemmen
Weet iemand waar dit uitkomt:
There used to be a time when we see somone like sining, clowning and we didn't do a thing, folks like that, you a good nigger, homie kinda nigger.
Remind me at the good old days........ not no more.
Ik weet dat ik het een goede film vind en ik hoorde het in een nummer van Opgezwolle - Verre Oosten Remix.
BVD!
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
(afbeelding)
zodiac?
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
(afbeelding)
Hoe kom je aan die beelden terwijl je de film zoekt?
opzoek
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
hij test jullie kennis, van snipperfilm...
opzoek
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
ik denk als jullie niet hebben gereageerd op een bericht van een film gezocht dat jullie hem niet konden vinden he. geeft niet. misschien is het te oud. er zijn zoveel films gemaakt. jullie zijn zeker allemaal goed, want jullie weten ontzettend veel films te herkennen op een paar verhaaltjes of soms maar een zin.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
Weet iemand waar dit uitkomt:
There used to be a time when we see somone like sining, clowning and we didn't do a thing, folks like that, you a good nigger, homie kinda nigger.
Remind me at the good old days........ not no more.
Ik weet dat ik het een goede film vind en ik hoorde het in een nummer van Opgezwolle - Verre Oosten Remix.
BVD!
A Soldier's Story (1984)
ej-b
-
- 73 berichten
- 85 stemmen
Ik zoek een film die gaat over de moord op een vrouw of man. 2 jongens hebben de moord bedacht en uitgevoerd voor de kick. Volgens de politie zijn die jongens de hoofdverdachten. Een van die jongens had iets met zijn schoenen gedaan en was heel zelfverzekerd. Die andere jongen was er juist niet van overtuigd dat ze niet gepakt zouden worden.
Wie heeft er een idee over welke film dit gaat?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/2082 waarschijnlijk.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Rope van Hitchcock trekt er een beetje op maar heeft niets met de politie te maken. Maar 2 studenten vermoorden voor de kick hun medestudent...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Rope is ook het origineel van die film, vandaar.
Compulsion is ook een bewerking van dat verhaal (waargebeurde Leopold-Loeb zaak).
bakrabart
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Ik ben op zoek naar een titel, en ik weet zeker dat iemand hem wel kent.
Romantiek, VS
tussen 2000 en nu denk ik,
Over 2 mensen die elkaar bij toeval ontmoeten en ergens wat gaan drinken,
Vrouw is brits en man is amerikaans.
Beide hebben trouw plannen maar ze hebben allebei t gevoel alsof hun ontmoeting voorbestemd was.
Voor t trouwen gaan ze naar elkaar op zoek,.
Haar adres staat in een boek geschreven, en dat van hem op een biljet zodat als t 'destiney'was ze elkaar opnieuw zouden zien. Aan t einde vinden ze elkaar natuurlijk en loopt alles goed af.
De bar/cae of wat ook heeft een naam en dat is volgens mij ook de naam van de film. 1 woord denk ik.
Ze kopen ook handschoenen en volgens mij neemt ieder er een mee. T eind vind plaats op een ijsbaan.
Bedankt alvast,
Bart van Dam
Stapler
-
- 117 berichten
- 212 stemmen
A Soldier's Story (1984)
Dankje, alleen jammer dat het me niks zegt.. naja maar een keertje huren ofzo.. 
ej-b
-
- 73 berichten
- 85 stemmen
Kos, hardstikke bedankt voor de naam van de film
Eduard_Bru
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
In DVD en VHS > Titels > Titel van deze film:
Hallo,
Heb al gezocht in de namen die in me opkwamen maar heb hem niet kunnen vinden.
Hier een stuk van het verhaal:
Er wordt een negroïde zwerver aangesproken en hem wordt beloofd geld en onderdak. Ze nemen hem en zijn hond mee naar een bos en vervolgens gaan ze naar een 'huis'. Daar wordt hem verteld dat die een paar uur voorsprong heeft voordat ze op hem gaan jagen. Later in het verhaal zie je ze op quads door de bossen scheuren en opzoek naar hem.
Zal niet helemaal kloppen maar is al jaren terug dat ik deze gezien heb.
Zou hem daarom ook graag willen kopen maar dan moet ik natuurlijk wel de titel hebben.
Alvast bedankt.
Greetz
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
klinkt als het begin van Hard Target.
Hier is trouwens al een topic voor: http://www.moviemeter.nl/forum/7/165
Eduard_Bru
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Nee het was niet van Damme.
Oke zal hem even daar plaatsen.
Toch bedankt.
Slotje?
Eduard_Bru
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Heb al gezocht in de namen die in me opkwamen maar heb hem niet kunnen vinden.
Hier een stuk van het verhaal:
Er wordt een negroïde zwerver aangesproken en hem wordt beloofd geld en onderdak. Ze nemen hem en zijn hond mee naar een bos en vervolgens gaan ze naar een 'huis'. Daar wordt hem verteld dat die een paar uur voorsprong heeft voordat ze op hem gaan jagen. Later in het verhaal zie je ze op quads door de bossen scheuren en opzoek naar hem.
Zal niet helemaal kloppen maar is al jaren terug dat ik deze gezien heb.
Zou hem daarom ook graag willen kopen maar dan moet ik natuurlijk wel de titel hebben.
Alvast bedankt.
Greetz
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Het klopt niet 100% met wat jij zegt, maar het kan deze wel eens zijn:
Eduard_Bru
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ja ik had hem eerst in een ander onderdeel op het forum geplaatst en werd deze naam ook genoemd, maar ik weet eigenlijk zeker dat van Damme er niet in zit.
Weet ook dat er een vader en zoon bij zitten en die zoon is het niet echt eens met zijn vader en die valt ook van een touwbrug.
Eduard_Bru
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Thnx het is idd deze film: http://www.moviemeter.nl/film/1345
Stapler
-
- 117 berichten
- 212 stemmen
Dankje, alleen jammer dat het me niks zegt.. naja maar een keertje huren ofzo.. 
Ik snap nu ook waar ik het van herkende..
Niet de film die heb ik nooit gezien (doh! lol
)
Maar van The message and the money van Immortal Technique 
Pistons
-
- 588 berichten
- 5812 stemmen
Ik herinner me vaag een scène van een film waarin een man vastgebonden is aan een stoel terwijl een vrouw die op wraak uit is hem begint te berijden om zwanger te raken. En ze zegt nog "that's one" en "that's two".
Daarna was er een flinke vecht/schietpartij in die kamer of iets dergelijks.
Iemand die me kan helpen?
En er was ook een Franse film over een man die z'n nieuwe buurman (of hij is zelf de nieuwe buurman, weet het niet precies meer) bezoekt en er achter komt dat de vrouw van die man eigenlijk een pop is. En daarna wordt hij gekidnapt.
Nu we toch bezig zijn..
Ik zoek ook nog een film waarin een man die een computerprogrammeur of iets dergelijks is steeds mysterieuze dozen krijgt toegestuurd.
En er was weer een Britse film over een jongen die per ongeluk zijn vriendin om het leven brengt in de woonkamer, haar dan ergens begraaft, en een relatie krijgt met een vrouw die later ee journalist blijkt te zijn.
Als iemand me aan de namen van een van deze vier films weet te helpen ben ik erg dankbaar! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.