- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Onderhond
-
- 87653 berichten
- 12957 stemmen
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Ik herinner me vaag een scène van een film waarin een man vastgebonden is aan een stoel terwijl een vrouw die op wraak uit is hem begint te berijden om zwanger te raken. En ze zegt nog "that's one" en "that's two".
Daarna was er een flinke vecht/schietpartij in die kamer of iets dergelijks.
Iemand die me kan helpen?
thursday
http://www.moviemeter.nl/film/616
geniale film trouwens 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Yes! die was ik helemaal vergeten.. Thursday....
Zo'n geniale film vergeten, moet niet gekker worden.
thnx NewG
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Ik zoek weer eens een titel van een film waaruit volgend beeld komt...

newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
das jackie chan... shangai noon ofzo
ofwel shangai nights want tis precies in engeland te doen, volgens die hoge hoeden dat die mannen aan hebben...
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
das jackie chan... shangai noon ofzo
ofwel shangai nights want tis precies in engeland te doen, volgens die hoge hoeden dat die mannen aan hebben...
Verander je gebruikersnaam eens naar newB 
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
Jackie Chan is inderdaad ver te zoeken op dat plaatje...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik zoek nog een erotische thriller uit de jaren 90.
Wat ik weet is dat de hoes een blonde dame met lang haar er op
staat en ik dacht ook een mes erbij.
Deze actrice ben ik later zelden tegengekomen.
Het was best een goede thriller en ook best hormoonzaligmakend.
Ik dacht dat de titel scorched of zoiets was, maar daar zie ik hem niet.
Laat maar, al gevonden..
Pistons
-
- 588 berichten
- 5812 stemmen
Heel erg bedankt Onderhond en newG. 
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Je moet wat later op de avond tv kijken om deze aan het werk te zien. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik denk dat ze nu ondertussen iets te oud is voor mij.
Ik ga haar is googlen 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Voor de Naked Gun speelde Leslie Nielsen ook al in een soortgelijke film.
Ik kan hem hier niet vinden.
Volgens mij heet ie Police Squad.
Laat maar, al een forum over gevonden hier op MM
Sportingerke
-
- 341 berichten
- 335 stemmen
Iemand op hattrick (online voetbalmanagergame) had de volgende vraag. Ik heb de film zeker weten niet gezien dus hoop ik dat jullie kunnen helpen:
Hoi
ik ben op zoek naar de titel van een film, ik denk een film van 10 jaar geleden (of zelfs nog langer).
Het gaat over een auto (die er een beetje buitenaards uitziet) die meedoet aan races in de bergen. En deze wagen wint altijd die races, doordat hij (zo herinner ik mij nog een scene) opeens dwars over de baan stond na een bocht waardoor de andere wagen ertegen rijdt, ontploft en aan onze mysterieuze wagen is er niets te zien.
Dan komt er ook nog een knul (met een (geel?) motorcrossbrommertje) die gevoelens heeft voor een meisje (die werkt in een hamburgertent ofzoiets?)
Ik hoop dat ik genoeg uitleg heb verschaft voor de echte filmkenners, die me hopelijk kunnen helpen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/9768
misschien.
Statiegeld
-
- 340 berichten
- 308 stemmen
Ik zoek een film over een meisje die helemaal verliefd wordt op een jongen die allerlei criminele activiteiten uitvoert maar zij weet van niks. De acteur die die jongen speelt is best bekend en cool kan ik me zo herinneren. Dat meisje gaat dan ook even de prostitutie in. Ik zou echt niet meer weten wat de titel is.
Clueless Dork
-
- 682 berichten
- 1046 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/4538
Zou die film kunnen zijn.
Statiegeld
-
- 340 berichten
- 308 stemmen
Nee, het was zeker een Amerikaanse film.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Deze dan: http://www.moviemeter.nl/film/3464
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Ik zoek een film over een meisje die helemaal verliefd wordt op een jongen die allerlei criminele activiteiten uitvoert maar zij weet van niks. De acteur die die jongen speelt is best bekend en cool kan ik me zo herinneren. Dat meisje gaat dan ook even de prostitutie in. Ik zou echt niet meer weten wat de titel is.
lijkt een heel klein beetje op havoc ook :s
Eduard_Bru
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de volgende film:
Er raakt (ik dacht een agent) bevriend met een groep surfers en die kerel krijgt een relatie met een zus van 1 van de 'leiders'. Maar deze surfers werken niet en plegen overvallen op banken met maskers op. En op het einde van de film gaan ze parachute springen en vertrekt die 'leider' naar Mexico.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
En je herinnerde je niet Patrick Swayze met een "fout kapsel" 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Vond het meer een stoer kapsel...
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8299 stemmen
Volgens mij heb ik ook een film gezien die ontzettend op deze lijkt. Ik haal deze twee films altijd door elkaar.
Ook met iemand die in een groep stoere stunters infiltreert.
Hoe heet die film ook alweer?
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Ik ben al tijden op zoek naar een film die ik vroeger (toen ik zo'n 12 jaar was) op videoband had.
Laatste keer dat ik hem op video zag was rond 1992 ofzo, dus de film is waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het is een "spookfilm" waarin iemand een bloedvlek op een tapijt probeert uit te wissen, maar elke ochtend zit diezelfde bloedvlek dr weer....En er hangt een groot portret boven de trap, boven die bloedvlek die niet weg wil gaan....verder ken ik helaas geen acteurs, maar ik hoop dat iemand mij, ondanks de weinige informatie, aan de titel kan helpen. BVD.
volrath
-
- 38 berichten
- 4216 stemmen
Baggerman: Je bedoelt Cutaway (2000), waar hij bij een groep parachutisten (of in ieder geval mensen die in groepsverband uit een vliegtuig springen) infiltreert.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Is Drop Zone en Terminal Velocity ook niet zoiets?
Baggerman
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik zoek een titel waar een man opstaat met zijn armen gespreid als een engel en er loopt een tattoo over zijn lichaam.
Iemand?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.