• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.906 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.234 gebruikers
  • 9.387.127 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

MartineV

• 3 berichten
  • 0 stemmen

ja, maar de verhaallijn komt niet echt overeen...

maar bedankt!

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

MartineV schreef:

Hallo, ik werk in de videotheek en een klant was op zoek naar een film, maar ik heb geen idee welke ze bedoelt...

Het is een "the ring"achtige film over een jonge vrouw (bekende blonde actrice) die een huis heeft gekocht op een klif, of bij een klif en iets met een vuurtoren? En dan is er ook nog een meisje, kan aar dochtertje zijn dat van die klif af is gevallen ofzo? Iig ziet de vrouw in dat huis allemaal enge dingen enzo.

Heeft iemand enig idee welke film dit kan zijn?

Alvast bedankt!

Komt me wel bekend voor...

Is het toevallig die film dat die vrouw naar een afgelegen dorp gaat waar ze een huis huurt die al jaren leeg staat.

Tevens was er ook een vuurtoren waar een soort geest woont maar wel als een mens eruit ziet die had een moord gepleegd

aan het einde wordt die man vermoord klopt dat een beetje?

=michael=

• 629 berichten
  • 429 stemmen

btw als het die film is die ik omschrijf moet je maar even tussen mijn stemmen zoeken. weet je toevallig het gerne?

butter

• 164 berichten
  • 487 stemmen

MartineV schreef:

Hallo, ik werk in de videotheek en een klant was op zoek naar een film, maar ik heb geen idee welke ze bedoelt...

Het is een "the ring"achtige film over een jonge vrouw (bekende blonde actrice) die een huis heeft gekocht op een klif, of bij een klif en iets met een vuurtoren? En dan is er ook nog een meisje, kan aar dochtertje zijn dat van die klif af is gevallen ofzo? Iig ziet de vrouw in dat huis allemaal enge dingen enzo.

Heeft iemand enig idee welke film dit kan zijn?

Alvast bedankt!

The Dark

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

Tja, iemand die met een zeer vage omschrijving de titel van een film aan mij vroeg :

Het gaat over een man in de gevangenis, die onschuldig is, die uit pure miserie zijn polsen overbijt(?)

Hier moet ik het dan mee doen. Ik dacht even aan Midnight Express maar ik ben niet zeker. Misschien dat jullie me kunnen helpen?

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

overbijt?

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

Tja; blijkbaar de polsen kapot bijten

thekid

• 80 berichten
  • 49 stemmen

pieter montana.

dit komt voor in een aflevering van csi (die in las vegas) .waarin de broer van de schuldige onschuldig word opgesloten en dan zelfmoord pleegt doormiddel van zijn polsen door te bijten

de tittel van die aflevering is alter boys

watchdog

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waarin een bedrijf aandelen e.d. verkoopt aan mensen. De manier warop ze te werk gaan is vrij aggresief. Er komen een paar nieuwelingen bij het bedrijf werken en -nadat ze een soort van training hebben gehad- één van hen verkoopt aandelen aan een leraar (geloof ik) die daardoor in de financiële problemen komt. Blijkt dat het bedrijf niet legitiem is ...

wie weet welke film dit is?

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Betreft het wellicht een documentaire?

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Nee, het is volgens mij Boiler Room

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

NKyou schreef:

Nee, het is volgens mij Boiler Room

Ongetwijfeld.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

gogogadet schreef:

ik zoek een film, ik weet er nog van dat deze op veronica te zien was (is).

Het gaat over een jongen die een blond meisje leuk vind maar haar niet kan krijgen. ze krijgen op school voorlichting over seks en iedereen krijgt een condoom, de jonge besluit geen condoom te nemen en dat is dan zijn fout.

hij gaat het meisje bijles geven bij haar thuis en dan wil ze het doen.

de jonge heeft geen condoom en moet er dus een zoeke.

hij gaat langs de supermarkt, probeerdt bij school in te breken maar de congierge is een karatefreak ofso. en op het laatst heeft hij een condoom maar hij wilt met een ander meisje.

ik weet wel veel over deze film behalve de titel dan wie weet et??

Trojan War

gogogadet

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat over een jongen die een blond meisje leuk vind maar haar niet kan krijgen. ze krijgen op school voorlichting over seks en iedereen krijgt een condoom, de jonge besluit geen condoom te nemen en dat is dan zijn fout.

hij gaat langs de supermarkt, probeerdt bij school in te breken maar de congierge is een karatefreak ofso. en op het laatst heeft hij een condoom maar hij wilt met een ander meisje.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Staat er boven.

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Ik zoek een film die ik het laatst gezien heb 7 jaar geleden. Het gaat over een jongen van ongeveer 12 jaar die in een nieuwe stad komt te wonen samen met zijn familie. Daar leert hij op school een vriend kenen die iets jonger is dan hijzelf. Samen met dat vriendje stelen ze alles wat los in vast zit en steken ergens een huis in de fik. Blijkt dat dat vriendje een pyromaan is en dat zijn vader een brandweerman was die is overleden tijdens zijn werk.

Paar scenes die me bijstaan is dat ze in een supermarkt geld uit de kassa's jatten en een motor jatten die ze later in een kanaal gooien. Ook een scene waarin ze beide worden gearresteerd en worden vastgebonden aan twee stoelen in een politie cel. Latere scenes is het hoofdpersonage bang geworden voor zijn eigen vriend en wanneer zijn vader hem naar school brengt en hij dat vriendje op school ziet staan vraagt hij aan zijn vader om weg te rijden. Op het einde zet die pyromaan zijn eigen huis in de fik terwijl hij zijn doo afwacht in zijn kamer.

Pascal A

• 213 berichten
  • 0 stemmen

gogogadet schreef:

Het ligt op het puntje van me tong echt irritant is dat.

Drs. DAJA

• 4355 berichten
  • 4515 stemmen

Ik zoek een film die ik helaas twee keer heb moeten aanschouwen. En ik wacht al enkele maanden totdat ik hem in de grond kan boren.

De film gaat over een arm gezin, waarbij de dochter niet mee mag dansen in het ballet omdat ze geen engel-vleugels heeft (dat kunnen ze niet betalen), de zoon word baldadig en komt in de criminaliteit dan komt er opeens een kerstengel die alles weer goed maakt, met de meest walgelijke rechtbank speech aller tijden.

Wie ow wie heeft dit gedrocht ook gezien?

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Pascal A schreef:

(quote)

Het ligt op het puntje van me tong echt irritant is dat.

Mensen, er is al geantwoord! Trojan War

volrath

• 38 berichten
  • 4207 stemmen

Mensen ik zoek een film waarin een groep tieners/ jonge volwassenen (??) in een amerikaanse achterbuurt terechtkomt. De hele film zijn ze eigenlijk aan het rennen en over daken aan het springen op de vlucht voor gangsters die ze achterna zitten. Op het eind is ook nog een schietpartij in een supermarkt waar ze s'nachts ingebroken hebben. Ik schat hem begin jaren 90 eind jaren 80. Hij is verder niet echt goed maar ik heb hem lang geleden gezien en vond hem toen wel ruig. Help plz!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

volrath schreef:

Mensen ik zoek een film waarin een groep tieners/ jonge volwassenen (??) in een amerikaanse achterbuurt terechtkomt. De hele film zijn ze eigenlijk aan het rennen en over daken aan het springen op de vlucht voor gangsters die ze achterna zitten. Op het eind is ook nog een schietpartij in een supermarkt waar ze s'nachts ingebroken hebben. Ik schat hem begin jaren 90 eind jaren 80. Hij is verder niet echt goed maar ik heb hem lang geleden gezien en vond hem toen wel ruig. Help plz!

Judgment Night

volrath

• 38 berichten
  • 4207 stemmen

Dragon bedankt dat is em!

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2168 stemmen

Zag laatst in de bios het voorstukje van een film met een meisje dat op haar achtiende een hond had gepijpt en gek was op Roy Orbinson. Ben alleen de titel vergeten

Weet iemand welke film het is?

Johan1

• 48 berichten
  • 120 stemmen

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2168 stemmen

Klopt

Thanks

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

ben nog eens op zoek naar een filmtitel.

Ergens eind jaren 80 gemaakt en het verhaal gaat als volgt.

Het spelen van videospelletjes zit in de lift en daarom word er een tornooi geörganiseerd. Iedereen moet dan een spel spelen en de beste gaan dan naar de finale. In die finale moeten ze als 1ste een compleet nieuw spel spelen. Ik weet nog dat dit mario was op de NES spelconsole. De "held" van het verhaal was een verlegen jongen die van huis was weggelopen met 2 oudere vrienden en "de slechte" was zo een typische eighties dude die zijn spelhandschoen mega cool vond... Na heel wat geklooi in het 1ste level vind hij een geheime gang waardoor die verlegen jongen uiteindelijk de wedstrijd wint...

(sta er eigelijk zelf van versteld hoe veel ik nog weet van deze film, heb hem uiteindelijk maar 1 keer gezien toen ik zelf nog vrij jong was )

Zou wel graag de titel van deze film weten

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

newG

• 956 berichten
  • 2347 stemmen

bedankt kos

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Clueless Dork schreef:

Ik zoek een film die ik het laatst gezien heb 7 jaar geleden. Het gaat over een jongen van ongeveer 12 jaar die in een nieuwe stad komt te wonen samen met zijn familie. Daar leert hij op school een vriend kenen die iets jonger is dan hijzelf. Samen met dat vriendje stelen ze alles wat los in vast zit en steken ergens een huis in de fik. Blijkt dat dat vriendje een pyromaan is en dat zijn vader een brandweerman was die is overleden tijdens zijn werk.

Paar scenes die me bijstaan is dat ze in een supermarkt geld uit de kassa's jatten en een motor jatten die ze later in een kanaal gooien. Ook een scene waarin ze beide worden gearresteerd en worden vastgebonden aan twee stoelen in een politie cel. Latere scenes is het hoofdpersonage bang geworden voor zijn eigen vriend en wanneer zijn vader hem naar school brengt en hij dat vriendje op school ziet staan vraagt hij aan zijn vader om weg te rijden. Op het einde zet die pyromaan zijn eigen huis in de fik terwijl hij zijn doo afwacht in zijn kamer.

Iemand die het weet?

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Clueless Dork schreef:

(quote)

Iemand die het weet?

Ik heb best lang gezocht, maar kan echt niks vinden...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.