• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.280 gebruikers
  • 9.390.612 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Stephan

• 7895 berichten
  • 1388 stemmen

BlueSword schreef:

okay, ik was even benieuwd hoe deze film ook alweer heet.

er werd een gezin gegijzeld in hun eigen huis, weet zelf niet meer waarom, maar hun zoontje onsnapt en heeft allemaal plannetjes om die terroristen te vermoorden.

kon me nog wel herinneren dat die jongen een super soaker met benzine spoot op zo een gast, en die gast viel toen in een zwembad ofzo.

en weet ook nog wel dat die zus bijna verkracht werd ofzo, nouja meer weet ik niet.

bedankt alvast.

Volgens mij is dit gewoon Hostage

BlueSword

• 1725 berichten
  • 0 stemmen

nee, deze film was een stuk ouder, eigenlijk zelfs nog een beetje kinderlijk.}

jongetje had volgens mij ook blond haar en de film begon met zo een bestuurbaar autotje die over de stoep reed ofzo.

Monty

• 8 berichten
  • 1226 stemmen

De film die ik zoek gaat over een robot, die door een gezin als kind wordt beschouwd. Maar de 'echte' zoon van het gezin kreeg (dacht ik) te weinig aandacht, waardoor de robot op straat wordt gezet. Robot komt weer terug en wordt weer uitgezet.

De robot komt in robotstad terecht en later op het robotvuilnisbelt (oid). Richting het einde komt de robot in een arena terecht, waar afgedankte robots worden afgemaakt, maar some-way-some-how wordt hij gered.

Wie-o-wie weet de titel van deze film?? Thanks!!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Verhaal komt me bekend voor... was het niet 1 van de Animatrix filmpjes?

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

A I

Monty

• 8 berichten
  • 1226 stemmen

Yeah, wat zijn jullie goed hier. AI was um idd.

http://www.moviemeter.nl/film/502

Thanks.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Ja ik zoek hier heel internet af en je bedoelde gewoon AI!

Ik dacht ook eerst AI (door het jaloerse echte kind) maar je zei daar iets van uitgezet. En dat deed me twijfelen.

Monty

• 8 berichten
  • 1226 stemmen

Ah oke, ja iig bedankt!

Wazige herinneringen van die film hierboven he .

kalimero

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Hoi!!!

ik ben ook op zoek naar een filmtitel.

De film gaat over een dorpje waar tegelijker tijd een aantal vrouwen zwanger worden. Er worden volgens mij 7 kinderen (4 jongens en 3 meisjes) geboren en eentje is er dood (meisje) gegaan voor de geboorte (volgens mij pleegde de moeder zelfmoord ofzo..?) De kinderen zijn allemaal hoogblond en hebben hele enge ogen. Ze hebben bepaalde krachten waardoor ze alles van elkaar weten en voelen. Wat de een leert, kent de ander dan ook. Met hun krachten kunnen ze ook hun ouders dingen laten doen, b.v. zelfmoord plegen etc. Ze zijn volgens mij van plan om iedereen in hun buurt uit de weg te ruimen, uiteindelijk komen de kinderen zelf om omdat hun leraar (die hun alleen lesgeeft) de schuur waarin ze zitten in de fik steekt.

Ik heb dit verhaal ooit ook gelezen in het engels en dacht dat de titel iets met cuckoo of owl was, maar kan maar niks vinden op internet.

Wie o wie kan mij helpen om de titel te achterhalen!?

kalimero

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Yes!!!! dat is m inderdaad!!!! Hoe kom ik in vredesnaam aan cuckoo of owl....nou ja. Heel erg bedankt!!!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

De film die ik zoek is volgens mij eentje uit de Naked Gun-reeks maar ik kan me niet herinneren welke, terwijl ik ze toch alle 3 zeer recent gezien heb.

In ieder geval zit die dialoog met alle boksers en staten door elkaar (Kid Minneapolis, etc) er in en is er een scène dat de Police Squad een stad "belegeren" en er een kraampje met bijbehorend riedeltje wordt geopend door de politieagenten.

Welke van de 3 (of toch een andere film) is het?

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

ik zoek ook al de heletijd een film van vroeger,waar ik echt de rillingen van kreeg, maar ik weet er heel weinig over, het enige wat ik weet is dat het over VODOO gaat en een man(martin sheen volgens mij of iemand die erop lijkt) had een dochter die ook aan vodoo deed en aan het einde van de film een geit met allerlei vreemde zooi in de schuur vond,ik kan me ook een donkere man herrinere die in een eet tent iets aan zijn darmen had, ja je kan hier niet veel mee ik weet het,maar ik wil zo dolgraag die film hebben!!!!!

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

misschien the believers??

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

The believers inderdaad, met die onderhuidse spinnetjes. brrrrr

Chavez

• 112 berichten
  • 198 stemmen

Ik zoek een titel van een film die ik een aantal jaar geleden heb gezien, ik weet alleen dat er een soort van kleuterschool is en dat Arnold Schwarzenegger als oppas meester komt ofzo. Kan iemand me helpen aan deze titel?

En ik zoek al een tijdje de titel van een film die ik vroeger echt prachtig vond, het enige wat ik er nog over weet is dat het een amerikaanse school is waarop heel veel associale jongeren zitten, volgens mij wordt er ook een leraar in bedreigd. Mischien is dit niet hlemaal duidelijk maar ik weet er gewoon niets meer van.

Wie o wie helpt me aan deze titels?

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

De eerste is Kindergarten Cop.

De tweede, misschien Dangerous Minds of The Substitute?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

De eerste is duidelijk kindergarten cop (zoeken>acteur>schwarzenegger, dan kan je toch alle films van hem natrekken)

de tweede is misschien High school high?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Of The Principal.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Of het briljante Stand and Deliver

Chavez

• 112 berichten
  • 198 stemmen

Hartstikke bedankt voor het helpen!!!!

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6601 stemmen

Yak schreef:

Ik heb óók nog een film, al denk ik niet dat we de titel zullen achterhalen want ik weet er nog maar heel weinig vanaf en het einde heb ik nooit gezien. En ik denk dat er een miljard films zijn met hetzelfde plot.

Het gaat in elk geval over een spookhuis, waar een vers gezinnetje (pa, ma, zoontje, dochtertje) heen gaat verhuizen. Aan het begin zie je dan ook steeds een afwisseling tussen één of ander heel maf vrolijk deuntje, en de stationwagen van dat gezin op de snelweg. Het zoontje vertrouwt het zaakje gelijk al niet. Wat ik verder weet is dat er voor mijn toen nog zeer jonge leeftijd een aantal gruwelijk enge scènes in zaten, zoals poppen die spontaan begonnen te smelten en een bed dat om niks plotseling in de brand vliegt. En er hangt een héél sinistere sfeer in het huis. Het eind heb ik nooit gezien, mocht niet van mijn ouders. Maar de volgende dag zeiden ze dat het zoontje uiteindelijk het hele gezin had vermoord.

Iemand enig idee?

Ik denk dat je Amityville II: The Possession moet hebben.

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

grote dank voor de hulp mikey en achilles,een grote kans dat dat hem is ja, ik ga hem proberen te bestellen ergens en dan zien we wel

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ik zoek geen filmtitel, maar ik weet even geen ander topic. Weet iemand hoe die site ook maar weer heet, waarin recensies van dvd-uitgaves staan met cijfers etc. ?

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ik zoek geen filmtitel,

Maar ik wel.

Het is een Monty Python's film, het gaat over een draak dat de wereld bedreigd. Het speelt zich af in de middeleeuwen en de hoofdrol heet dennis. Veel mensen vinden hem slecht dus de waardering zal niet hoog zijn. weet iemand hoe die heet?

HP_Girl

• 2 berichten
  • 2 stemmen

Vraagje!!

Ik zoek een film waarin het ongeveer jaar 2012 is en in het film is wereldoorlog 3 afgelopen en in de oorlog zijn beide landen er in geslaagd hun kern bommen te gebruiken en geen van beide winnen de oorlog.

Na de oorlog zijn 80% van de mannen niet meer in staat zaad te produceren die kinderen kunnen maken.

Zo gaat het ongeveer.

Mocht iemand weten hoe de film heet, wil ik het dan heel graag weten.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

HP_Girl schreef:

Vraagje!!

Ik zoek een film waarin het ongeveer jaar 2012 is en in het film is wereldoorlog 3 afgelopen en in de oorlog zijn beide landen er in geslaagd hun kern bommen te gebruiken en geen van beide winnen de oorlog.

Na de oorlog zijn 80% van de mannen niet meer in staat zaad te produceren die kinderen kunnen maken.

Zo gaat het ongeveer.

Mocht iemand weten hoe de film heet, wil ik het dan heel graag weten.

Ik denk Blood of the Beast.

http://www.moviemeter.nl/film/32952

lama

• 5 berichten
  • 1 stemmen

Dat is hem..

Bedankt Hilarious, ik heb lang er naar gezocht.

De gebruiknaam HP_Girl is perongeluk gebruikt, ik vroeg er eigelijk om lama.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5760 stemmen

Hoi,

ik zoek nu al een paar jaar naar een film

Het werd in de zomer van 2001/2002 uitgezonden op RTL4 en was een waargebeurde drama. Weet dat dit dus erg lastig is om de titel te vinden.

De openings scene gaat over de hoofdrolspeelster, het meisje, die in het water van een klif springt

Het verhaal:

Het gaat over een meisje. zij heeft een vriendje, die haar moeder afkeurt. na een tijdje is ze haar strenge moeder zat en loopt ze weg met haar vriendje. dan komen er allemaal problemen. ik kan herrineren dat haar vriendje op het einde een soort van gigolo achtige acties doet.

Hoop heel erg dat iemand de titel voor me heeft. Niemand op imdb heeft me in ieder geval tot nu toe kunnen helpen

bedankt

PS: Als iemand een online tv-gids van 2001 of 2002 kan doorgeven, zou het ook fijn zijn

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Gokje dan maar: Cradle of conspiracy

http://imdb.com/title/tt0110552/plotsummary

Weet je geen naam van ook maar 1 acteur? of een jaartal waarin hij gemaakt is etc. etc.?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.