• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Ik heb dit wel eens in een aflevering van Jerry Springer gezien.

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Ik geloof niet dat Jerry toen al bezig was met dat soort praktijken . Plus het feit dat ik me duidelijk een film herinner, en geen show met platvloerse humor .

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Dit lijkt heel erg op : What's eating Gilbert Grape. (meesterlijke film met een hele dikke moeder)

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik zoek een filmpje, over een superheld met een rood pak, die supersnel kon rennen ofz. Ik dacht dat ie Flash heette, maar ik kan hem niet vinden (kan best zijn dat ie er gewoon opstaat hoor, maar ik ben enorm suf de laatste dagen.

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

RoadRunner met rood pak, oftewel RoodRunner?

miep miep

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Nou vooruit dan maar,

ik zoek ook een titel:

film over verwende, rijke dokter (geloof ik), gespeeld door Woody Harrelson of Kiefer Sutherland (lijken maar een KLEIN beetje op elkaar-sic!) die "ontvoerd" wordt door een half-indiaan die stervend is. Deze wil sterven op een speciale Indianenplek en neemt de dokter mee; diepe gesprekken volgen...

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Dat is the sunchaser

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Titel komt me bekend voor ja, volgens mij hebben we hem. Zal eens kijken.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Ik zoek een filmpje, over een superheld met een rood pak, die supersnel kon rennen ofz. Ik dacht dat ie Flash heette

Hij heette inderdaad Flash. Dit is wat ik kon vinden:

The Flash

From Wikipedia, the free encyclopedia.

The Flash is a superhero from DC comics gifted with the power of superspeed.

There have been a number of characters to take the mantle of the Flash. The first, Jay Garrick appeared in Flash Comics #1 published in 1940. The character is notable for being the first speedster in comics and one of the first to have a singular super-power as opposed to the multi-talented Superman. College student Jay Garrick was working in his lab with an experimental form of heavy water when an accident released the fumes and rendered the young scientist unconscious. He awoke to discover that he could move at superhuman speeds thanks to inhaling the fumes throughout the night. He became a crimefighter battling various villains. His title was cancelled in 1949 with the publication of issue #104.

The Flash has appeared on television, most notably in a short lived CBS series during 1990 where he was portrayed by actor John Wesley Shipp aided by special effects and a molded costume.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Aha een TV-serie dus, kan wel ja, is tenslotte ook al 13 jaar geleden weer

Bedankt voor het zoeken Sherlock Petey

killerbee

• 289 berichten
  • 1410 stemmen

Ik zoek een filmpje gaat als volgt:

Ik dacht dat 2 jongens een zak geld hadden gevonden die van een geldkar was afgevallen. verdere informantie niet beschikbaar.

alvast bedankt

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Pff da's wel erg weinig info Killerbee.

Ik zoek ook nog een film, met Johnny Depp. Het is een thriller of actie, en ik geloof dat Depp en een maat van hem op het terrein van een gezin verblijven op het platteland, in de schuur ofzo...

Weet iemand wat ik bedoel?

Oja ik zoek ook nog een horrorfilm die gaat over een extreem religieus groepje mensen in amerika, ik denk de Amish. Enkele van die Amish (simpele zielen) vermoorden mensen in de buurt die geen Amish zijn (of zoiets), en worden dan gestraft door de leiders van de Amish. Alleen als de gewone buurtbewoners hun beklag doen, doen deze leiders heel nonchalant en zeggen ze dat het wel meevalt...

Het is een horror of thriller, en het is niet Witness!

NERD

• 1719 berichten
  • 1429 stemmen

Kan me nog herinneren (van toen ik 5 was ofzo) dat we thuis altijd een "film" op video hadden van Urbanus, maar dan niet echt een film als Hector of Koko Flanel, maar korte scetches (hoe schrijf je dat )......

Het enige wat mij er nog van bij staat is dat er iets in voor komt van "hebben jullie mijn filmkes al gezien?"

Kan best zijn dat mijn ouders dat zelf opgenomen hadden, maar het waren allemaal scetches (klotewoord) van ongeveer 5 minuten max.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek een filmpje gaat als volgt:

Ik dacht dat 2 jongens een zak geld hadden gevonden die van een geldkar was afgevallen. verdere informantie niet beschikbaar.

alvast bedankt

Ik denk dat je Money for Nothing bedoelt.

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Thanx IamBernie!

killerbee

• 289 berichten
  • 1410 stemmen

Dankje JoeHallenbeck maar hij staat hier toch nog niet op de site?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

NERD, wat jij bedoelt was een korte serie van Urbanus. Hij reed dan in een eendje door Nederland.

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

Sketches.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Dankje JoeHallenbeck maar hij staat hier toch nog niet op de site?

Ik heb 'm toegevoegd.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2518 stemmen

ik zoek die film waar die kikkers uit de lucht komen vallen

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Magnolia (1999) bedoel je denk ik...

jedymaster

• 889 berichten
  • 2518 stemmen

dat is ie harstikke bedankt!!!!!!!!!

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

ALERT ALERT

Major Spoiler gesignaleerd!!!

ALERT ALERT

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Bedankt Mik

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Ik had juist het andere bericht een spoiler gemaakt, maar zo kan het natuurlijk ook

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Hij kan natuurlijk ook Mozes met Ben Kingsley bedoelen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik blijf er bij dat dat niet zo'n grote spoiler is, aangezien er officiele posters waren met die gebeurtenis

NERD

• 1719 berichten
  • 1429 stemmen

onzin om hier (en ook bij andere forum threads) spoiler tags te zetten, aangezien je het moet selecteren om te zien of je het wel of niet kent......

Aangezien iedereen het eerst moet selecteren en pas achteraf ziet of hij/zij de film wel of niet gezien heeft.

Het is namelijk niet zo (als bij de films zelf) dat wanneer je op de film gestemd hebt je het wel kan zien

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.