• 15.746 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.338 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Hmmm, mods wellicht kunnen jullie deze topic bij deze zetten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

yep goed opgelet zal het even doen

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek ook nog een titel:

wat is de titel van die film met Barbara Streisand, waarin ze in een soort hotel is en dan wordt er vervolgens een vergissing met een koffer gemaakt. Iemand anders pakt haar koffer en zij heeft de koffer van die ander.

titel?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Big Nose Samsonite, voor zeker.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Grappenmaker

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Big Nose Samsonite, voor zeker.

he tovenaar zoek gewoon op imdb op barbra streisand.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

(quote)

he tovenaar zoek gewoon op imdb op barbra streisand.

Neo, ik heb geen flauw benul van de titel. Moet ik dan alle plot's door gaan lezen op IMDB? Een vraagje hier lijkt me een stuk makkelijker toch?

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

ok maar de stel dat niemand het weet, want dan...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dan zoek ik wel verder, vooralsnog wacht ik even rustig af als je het niet erg vindt.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

be my guest

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als ik bij de power search op imdb bij acteurs "streisand" en bij plot "case" invoer krijg ik 1 resultaat:

What's Up Doc

*edit* staat ook op moviemeter: hier

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

be my guest

good choice niet zo boos zijn Neo!

Jordy bedankt, ik zal dat van dat plot-zoeken eens onthouden op IMDB, dan zal ik dit gedeelte van het forum een stuk minder vaak hoeven te gebruiken

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

(quote)

good choice niet zo boos zijn Neo!

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Dit kon ik echt niet vinden op IMDB dus vandaar dat ik het hier even vraag (om gezeur van Neo te voorkomen hahaha)

Ik heb op een oude multimedia cd een Quote gevonden en ik heb een zeer groot vermoeden dat deze uit een film komt. 100% zeker weet ik het niet. Volgens mij is het Jack nicholson aan het woord, en gaat ongeveer zo:

Er komt een kerel bij de "Jack in the box" en die vraagt om Frietjes, dan zegt Jack:"Sorry, pal we're cleaning the grace fire, we don't have any fries today"

dan zegt die gozer, oh, geef me dan maar frietjes. Jack wordt over de pis en zegt zoiets als, eikel ik zeg toch dat we geen friet hebben,

dan zegt die gozer weer, oh geef me dan maar een kleine portie frites. Jack wordt nu helemaal over de zeik en zegt iets als: "Get out of my sight before I shove you're teeth so far down you're throath you need to sit on a jackburger to eat it".

Zo, dat was wat ik me er nog van kan herinneren, heeft iemand enig idee?

ps. Zou zelfs best een bekende classic kunnen zijn ofz, maar ik heb totaal geen idee.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ik weet de filmtitel volgens mij al, maar alleen niet de Italiaanse en de film is Italiaans, in het Nederlands is het volgens mij, de fietsendieven maar moet ook even de Italiaanse titel weten.

Het gaat over een vader en zijn zoontje, en de vader kan maar geen werk krijgen, en dan gaat de vader een fiets stelen voor een baan, en dan word hij gepakt.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ja dank je wel FisherKing

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Graag gedaan Mac.

Die van Mik zegt me niks. Is het wel Jack Nicholson ? Wat je beschrijft komt me wel bekend voor. Had een Monty Python Scene kunnen zijn

hugohei

• 2149 berichten
  • 2347 stemmen

Mik. Dat Jack Nicholsonverhaal doet me denken aan 'The Last Detail', een scenario van Robert Towne. Ik heb het scenario ergens [prachtfilm !] dus ik kan het nazoeken als je wilt.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

Mik. Dat Jack Nicholsonverhaal doet me denken aan 'The Last Detail', een scenario van Robert Towne. Ik heb het scenario ergens [prachtfilm !] dus ik kan het nazoeken als je wilt.

Zou heel goed kunnen, ik probeer hem wel ergens in een videotheek te bemachtigen. Bedankt voor de Info!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Dan gaan we binnenkort maar eens the Last Detail huren Mik!

Bedankt Hugohei

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

zeker weten ja, eh.. regel jij em via de befaamde cultvideotheek?

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Graag wil ik jullie hulp inschakelen. Ik zoek een filmtitel (Nee maar!).

De film gaat over een seriemoordenaar die het gemunt had op fotomodellen. Ik weet nog dat-ie er eentje te pakken had, maar na zorgvuldig onderzoek van het lijk bleek er het hoofd op te zitten van een meisje dat verrekte veel op die ander leek. De killer maakte volgens mij ook professionele foto's.

Zegt dit iemand iets?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Klinkt als een Brian de Palma filmpje.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Misschien the Deliberate Stranger?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

zeker weten ja, eh.. regel jij em via de befaamde cultvideotheek?

yep

jay73

• 1184 berichten
  • 1388 stemmen

Misschien the Deliberate Stranger?

Could well be kos!

Ik zoek nog even wat meer bevestiging, maar 't lijkt er wel erg op. Thanks alvast!

edit

kos, de film die ik bedoel zien we vanuit het perspectief van de rechercheur. Hoe zit dat bij The Deliberate Stranger?

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

ik zoek een film (duh!!)

de film gaat over een man en vrouw die

in het bos wonen , en die man houd de vrouw gevangen. en op een dag komt er een man bij hun huisje en wil die vrouw helpen ontsnappen. zoiets is het.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik wilde de film Wilgen in de winter toevoegen (Met die mol en die pad ). Ik kijk op IMDB en daar staat 30 minuten (te kort dus voor deze site), maar in mijn geheugen staat gegrift dat ie wel degelijk langer duurde! Bij Filmkeuze.nl staat 50 minuten (volgens mij was ie nog langer, maar oke, 50 minuten kan ook wel )

Het hoesje van de DVD staat in mijn boekje van de DVD Murder on the Orient Express en daar staat ook op: een fantastische animatiefilm,

toevoegen of niet Jordy / Kappeuter? En ehm, dan moeten we nog een plaatje hebben heheh.

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Hmm ik zoek ook een titel..een film die ik in mijn jeugd heb gezien en me heel lang is bijgebleven. Probleem is alleen dat ik er nog maar een stuk uit weet..hoop dat dit opvallend genoeg is . Het is een film die (volgens mij) om een moeder draait, die alleen maar in haar bed ligt en steeds dikker wordt. Op het laatst is ze zo dik waardoor ze uit het bed getakeld moet worden, met als gevolg dat ze overlijdt.

Ik hoop dat dit voldoende is .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.