menu

Mijn Updates +
Film / Algemeen / James Bond

zoeken in:
In januari van 2005 zal Pierce Brosnan nogmaals de rol vervullen van 007-agent James Bond.

cr_ix
... en hoe gaat die film heten?

Wanneer stopt deze serie is?

Als mensen geen kaartje meer kopen.

Ik vind de serie ineens een stuk "volwassener"

starbright boy (moderator)
cr_ix schreef:

... en hoe gaat die film heten?

Vermoedelijk een samenstelling van woorden met daarin een of meer van de volgende zaken:

1) Een eenheid van tijd. Zoals bijvoorbeeld day.
2) Iets met leven of dood: Live, life, dead, kill.
3) Het woord "Gold"
4) Iets indrukwekkends: world, majesty, moon

En hoewel ik maar erg weinig Bond in mijn leven heb gezien en ik volgens mij ook niet zo'n liefhebber ben, moet ie wel blijven. Gewoon, omdat sommige dingen nooit hoeven te veranderen.

Op de filmacademie hadden we ooit les in de wetten van scenario's. Volgens mij was het Hugo die deze stelling poneerde...
"De hoofdpersoon moet altijd een verandering ondergaan... met uitzondering van James Bond".

Stephan schreef:

Ik vind de serie ineens een stuk "volwassener"

hoezo?

SB, wat dacht je van Gold Life on the Moon, over een psychopaat die de wereld op wil blazen en daarna een 'gouden leven' wil op de maan...

Men kan de bondformule erg veroudert vinden of juist niet. Volgens mij is de bondformule een van de meest succesvolle uit de actiefilmgeschiedenis. Vele films hebben die formule overgenomen "zonder" een even goed resultaat.

of...

Never Live with Diamonds
Kill and Live Tomorrow
The Spy Never Dies Twice
Dr. Moongold

jassonn schreef:
(quote)

hoezo?

Moet ik je de woordspeling nu gaan uitleggen....? Nee toch?

zal wel aan mij liggen,ik zie het niet.

jassonn schreef:

zal wel aan mij liggen,ik zie het niet.

Wanneer werd jij volwassen? 19 mei 2002 misschien?

Dustyfan
Je zou het zo niet zeggen Stefan, maar tegenwoordig ligt de volwassen leeftijd bij 18 jaar. De jongens en meisjes nu weten niet meer dat dat ooit bij 21 jaar was...

Redlop schreef:

of...

Never Live with Diamonds
Kill and Live Tomorrow
The Spy Never Dies Twice
Dr. Moongold

Never Live With A Golden SpyFinger In Russia...

Dustyfan schreef:

Je zou het zo niet zeggen Stefan, maar tegenwoordig ligt de volwassen leeftijd bij 18 jaar. De jongens en meisjes nu weten niet meer dat dat ooit bij 21 jaar was...

Tsja... daar is 21 bij mij nog steeds mee verbonden... volwassen worden. Maar goed, het verklaart een hoop.

A,nou snap ik hem.al werd ik volwassen toen ik 18 werd weet ik dat die grens inderdaad ooit bij 21 lag,volgens mij is dit in sommige landen nog wel zo.

Hugh Jackman wordt misschien de nieuwe James Bond.

De magie is verdwenen.
De nieuwe Bond films zijn 'gewoon'.

Redlop schreef:

Hugh Jackman wordt misschien de nieuwe James Bond.

Hij heeft op het eerste zicht wel dat Britse flegma. Misschien nog een wat jong uiterlijk, maar daar kan aan gewerkt worden...

starbright boy (moderator)
The sugababes gaan de titelsong doen, die naar verluid tradioneler moet worden dan die van Madonna.

Pierce Brosnan te oud als James Bond

De Ierse acteur Pierce Brosnan is "te oud" bevonden voor de rol van James Bond in de volgende film over de populaire Britse geheim agent. Dat hebben producenten van de Bond-films gezegd volgens het showbizzpersbureau Wenn. Brosnan, die momenteel 50 jaar is, heeft al in vier Bond-films de rol van ´007´ gespeeld.

Begin volgend jaar zouden de opnames beginnen voor een volgende ´James Bond´, maar dan zonder Brosnan. Jude Law, Colin Farrell, Hugh Jackman, Christian Bale en Orlando Bloom worden getipt als zijn opvolgers. Volgens een bron bij EON Productions is voor de 22ste Bond-film gekozen voor "een nieuwe look", voornamelijk om meer jongere kijkers aan te trekken. HLN

Stel je voor , orlando bloom als bond Hugh Jackman is volgens mij echt wel geknipt voor de rol , Collin Farrel ietwat te jong en Jude Law heeft niet genoeg uitstraling maar Orlando Bloom ... nee echt niet, veel te jong, geen uitstraling als bond en gewoonweg niet goed genoeg als acteur zelf. Al speelde hij wel perfect in Lord of the rings.

sn@ke schreef:

gewoonweg niet goed genoeg als acteur zelf.

Beetje vroeg om te bepalen, niet? Hij heeft nog geen enkele serieuze hoofdrol gespeeld.

Ps. Ik vind Orlando Bloom ook niet geschikt hoor.

Ik zie Orlando Bloom ook niet als James bond eerlijk gezegd.Maar van mij mogen ze stoppen met die James Bond,heb er nooit wat aan gevonden.

Ik weet al jaren een perfecte akteur om de nieuwe James Bond te spelen:

'Nick' uit 'The Langoliers'. Ik kan even niet op zijn naam komen, maar als je hem eenmaal gezien hebt, dan moet je het wel met mij eens zijn; prima Engels accent, een echte James Bond-blik enzovoort...

Mark Lindsay Chapman, hij speelde ook nog in Falcon Crest.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.falcon-crest-tv.de/gallery/past_present/mark_lindsay_chapman.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Juist! Op de foto ziet hij er een stuk jonger uit, maar hij zou nu echt de geschikte Bond zijn.

Voor mij hoeft het sowieso niet meer. Een nieuwe Bond dus.
De formule is allang uitgewerkt. Sinds Roger Moore. De Brosnanfilms zijn spectaculair maar missen humor en stijl. De Broccoli's moeten maar eens kappen om de oude series een dienst te bewijzen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:15 uur

geplaatst: vandaag om 05:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.