menu

Film / Algemeen / James Bond

zoeken in:
Te jong, hij is al 34!!!
Of heb je liever Bond's die bij hun 1e film al diep in de 40 zijn.

Film Pegasus (moderator)
Graaf Machine schreef:
(quote)

Te jong naar mijn smaak, maar daar kan dan de eerste film wel wat aan geprutst worden. Ouder wordt hij vanzelf wel.

Andere acteurs waren jonger in hun eerste Bondfilm. Sean Connery was 32 in Dr. No en George Lazenby was 30. Daniel Craig was 38 jaar, maar het duurt sowieso nog enkele jaren voor de volgende Bondfilm uit zal komen.

Film Pegasus schreef:
(quote)

Andere acteurs waren jonger in hun eerste Bondfilm. Sean Connery was 32 in Dr. No en George Lazenby was 30. Daniel Craig was 38 jaar, maar het duurt sowieso nog enkele jaren voor de volgende Bondfilm uit zal komen.
Te jong qua uiterlijk bedoel ik. Zijn werkelijke leeftijd ken ik niet.

Connery en Lazenby zien er toch wel stukken volwassener en stoerder uit in hun debuutfilm als dit broekie.
Bovendien worden heel handig de acteurs, die al stukken ouder waren, niet genoemd:
Roger Moore was 45 tijdens de opnamen van Live and let die (en werd nog voor de release 46) en Pierce Brosnan was rond de 42 tijdens GoldenEye.

Hee!
Dat is die dominee uit de TV serie Grantchester!
Ik dacht al dat ik zijn gezicht kende

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=4EoUNak2gvQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Pathé schreef:
Kruip in de huid van James Bond en bezoek tot en met 28 februari de No Time To Die-pop-up-experience op Utrecht Centraal.

Film Pegasus (moderator)
thunderball schreef:
Connery en Lazenby zien er toch wel stukken volwassener en stoerder uit in hun debuutfilm als dit broekie.
Bovendien worden heel handig de acteurs, die al stukken ouder waren, niet genoemd:
Roger Moore was 45 tijdens de opnamen van Live and let die (en werd nog voor de release 46) en Pierce Brosnan was rond de 42 tijdens GoldenEye.

Misschien is een nieuwe insteek van Bond als jongere agent geen slecht idee. Zolang het maar Bond blijft natuurlijk een geen parodie van zichzelf. Elke nieuwe Bond bracht een nieuwe stijl mee, benieuwd waar men met de opvolger van Craig naar toe wil gaan.

Ik verwacht niet dat 007 een vrouw wordt. Wel is het mogelijk dat een vrouwelijke 00 agent wordt geïntroduceerd, maar Bond is denk ik in de 26e film weer een man.

Leuk artikel, er ontbreken wel een paar iconische Bondgirls. Zoals:

- Carole Bouquet (For Your Eyes Only) is nu 62
- Maryam d'Abo (The Living Daylights) is nu 59
- Britt Ekland (The Man with the Golden Gun) - is nu 77
- Tanya Roberts (A View to a Kill) is nu 64
- Grace Jones (A View to a Kill) is nu 71

Er ging een gerucht dat Britt Ekland een cameo heeft in No time to Die.

Film Pegasus schreef:
. Zolang het maar Bond blijft natuurlijk een geen parodie van zichzelf. Elke nieuwe Bond bracht een nieuwe stijl mee, benieuwd waar men met de opvolger van Craig naar toe wil gaan.
Een parodie werd het helaas wel met acteur Roger Moore. In The Saint speelde hij Simon Templar en een bijna identiek personage in The Persuaders: Lord Brett Sinclair. Deze luchtige (crime-fighter) rolinvullingen zette hij voort in en als James Bond. Meer van hetzelfde, alleen onder een andere naam.

geplaatst:
De dochter van James Bond krijgt mogelijk een eigen film!? | Filmtotaal filmnieuws

Ik vind dit wel een goed idee. Niet vanwege dat het me boeit, maar als ze nu eens een spin-off maken en die eventueel vernaggelen, dan kunnen ze gewoon weer traditionele Bondfilms blijven maken op een manier zoals het voor de fans hoort. Dan gaan ze maar lekker stoer met een vrouw doen in die andere reeks.

Film Pegasus (moderator)
geplaatst:
Vind ik ook wel een goeie oplossing. De franchise is een pak diverser en vrouwvriendelijker geworden. Dat kan nog groeien met de tijdsgeest. Maar Bond is nog altijd Bond natuurlijk, je kan hem moeilijk veranderen zonder dat je een nieuw personage creëert. Door een spinoff te lanceren is daar dan weer wel ruimte voor. Ben hier wel voor te vinden en hopelijk levert het goeie films op.

geplaatst:
Ze krijgen het al twee decennia nauwelijks voor elkaar, door allerlei uiteenlopende redenen, om om de paar jaar een Bondfilm uit te brengen en dan zouden ze nu een tweede reeks van franchise films willen gaan uitbrengen, of het moet zonder al te veel prestige en geld er in te steken gaan, maar dat zal wel weer niet.
Kunnen we nog langer op nieuwe Bondfilms gaan wachten.
Laat ze eerst maar weer eens wat sneller een Bondfilm uitbrengen. Feitelijk zit er ook niemand op een tweede reeks te wachten, lijkt mij?
Van de andere kant: hoe vaak hebben we zoiets al niet eerder gehoord, er is tot nu toe nooit wat van gekomen (denk hier bij vooral aan Jinx).
Ik geloof er uiteindelijk niet veel van.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.