- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- The Star Wars Kid
The Star Wars Kid

Wouter
-
- 18698 berichten
- 3049 stemmen
Men probeert hem in Star wars 3 te krijgen.
Voor wie niks van dit fenomeen weet:
Lees dit:
En kijk daarna de video's......

IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Oh hehe die kerel, ik heb die original al wel 's gezien. Doodgelachen

Wouter
-
- 18698 berichten
- 3049 stemmen
Oh hehe die kerel, ik heb die original al wel 's gezien. Doodgelachen
Je moet in ieder geval de eerste 'remixes' ook kijken.

bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Sneu en grappig te gelijk. Ik heb de petitie ook maar meteen even getekend. Iemand die zich zo onsterfelijk belachelijk kan maken, verdient wat mijn part een rolletje in EPIII.

kos
-
- 46488 berichten
- 8685 stemmen
Ik vraag me af wat ikzelf zou doen als ik een lightsaber met dat geluid in m'n handen zou hebben. Ik vrees dat het hier wel op zou lijken.

Wouter
-
- 18698 berichten
- 3049 stemmen
Ik vraag me af wat ikzelf zou doen als ik een lightsaber met dat geluid in m'n handen zou hebben. Ik vrees dat het hier wel op zou lijken.
Maar met gewoon een lange stok, zoals hij..?

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
haha er staat van mij ook nog wel ergens een filmpje online waar ik sta te lightsaberen met wat stokken (nee ik geef geen adres )

Wouter
-
- 18698 berichten
- 3049 stemmen
Mijn favorieten zijn (behalve het origineel) de eerste twee en de Terminator-versie

Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Geweldig, na Ellen Feiss het volgende gewone buurjongetje/-meisje die dankzij het internet een held wordt.
Als dit flink uitgroeit kan Lucas trouwens niet meer om een cameo heen voor de SWK. Daarnaast: was het niet aan de fans te danken dat Jar Jar bijna helemaal verdween in Attack of the Clones? Moet kunnen dus, zou wel erg gaaf zijn!

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
haha er staat van mij ook nog wel ergens een filmpje online waar ik sta te lightsaberen met wat stokken (nee ik geef geen adres )
Jordy + Lightsaber gaf dit resultaat:

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
een ongestelde vrouw?