- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmacademie / Filmopleidingen
Filmacademie / Filmopleidingen
daphnefilms
-
- 79 berichten
- 0 stemmen
@TomHalff
Oh zo haha. De film duurt ongeveer twaalf minuten hoe het er nu naar uit ziet. En sorry... Het wordt toch even wachten ben ik bang 
Hier zijn de kriebels ook de hele dag aanwezig! En maar hopen dat je computer op het laatste moment niet ontploft XD...
TomHalff
-
- 86 berichten
- 29 stemmen
@Credendo Vides Voor welke richting meld jij je aan?
Credendo Vides
-
- 43 berichten
- 122 stemmen
@daphnefilms
Nee, dat is idd niet te hopen! dat gevoel had ik ook tijdens het editen van mn film! haha!
@TomHalff
Voor productie en volgens mij ben ik de enieg op dit forum die die richting kiest 
TomHalff
-
- 86 berichten
- 29 stemmen
@Credendo Vides Als ze er uiteindelijk minimaal 15 nodig hebben is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Heb je werk op YouTube of Vimeo staan?
Credendo Vides
-
- 43 berichten
- 122 stemmen
@TomHalff
Dat is absoluut waar! Er waren niet schrikbarend veel mensen op de informatie avond en op de open dag voor productie. Veel kans om aangenomen te worden dus.
Momenteel niet. Wou mijn filmpje op Youtube zetten, maar ben toch niet zo tevreden over het resultaat dus ik twijfel nog even of het op internet komt. Anders laat ik het weten hoor 
Is iedereen op tijd met het inleveren?!
daphnefilms
-
- 79 berichten
- 0 stemmen
[quote][Is iedereen op tijd met het inleveren?!quote]
Ik hoop het 
Credendo Vides
-
- 43 berichten
- 122 stemmen
@daphnefilms
Lever je het vandaag in? 
TomHalff
-
- 86 berichten
- 29 stemmen
@Credendo Vides Ik denk niet dat ze vandaag open zijn 
Credendo Vides
-
- 43 berichten
- 122 stemmen
@TomHalff
Haha oh nee *dumb* oh dan moet je het zeker in de ochtend inleveren morgen :O
TomHalff
-
- 86 berichten
- 29 stemmen
@ Credendo Vides Je hebt morgen nog tot 17:00.
Credendo Vides
-
- 43 berichten
- 122 stemmen
@ TomHalff
Oh ja idd. Heb het al ingeleverd hoor.
Denken jullie dat het ook nog iets uitmaakt of je het vroeg of laat inleverd? Ben trouwens wel benieuwd hoe de gesprekken zullen gaan en wat de opdracht is die je voor Productie moet doen.
TomHalff
-
- 86 berichten
- 29 stemmen
@Credendo Vides Weet wel zeker van niet. De keuze is aan de student zelf;of je jouw werk nu vroeg of laat inlevert is irrelevant wanneer er een deadline staat.
Persoonlijk denk ik dat ze er op kandidaatsnummer doorheen zullen gaan. Heb je dus het aanmeldingsformulier al vroegtijdig gedownload maar pas laat ingeleverd ben je alsnog één van de eerste die ze bekijken.
ddragon1690
-
- 184 berichten
- 215 stemmen
Dan zal het met mijn kandidaatsnummer wel ff duren whaha 
Daniel95
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik ben nieuw hier, heb mijn werk al lang geleden ingestuurd (scenario). En vroeg me af of iemand weet wat het niveau ongeveer is, of er ergens voorbeelden zijn van scripten die vorige studenten als toelating hebben gestuurd?
MvG
TomHalff
-
- 86 berichten
- 29 stemmen
@Daniel95 Heb je een linkje naar wat jij zelf hebt ingestuurd?
Daniel95
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Voor scenario heb ik alleen geschreven werk hoeven in te sturen, en dat staat allemaal veilig achter slot en grendel op mijn pc, het staat nergens online, maar dat is verder niet relevant.
ddragon1690
-
- 184 berichten
- 215 stemmen
De deadline is verstreken dus zoals beloofd mijn aanmeldingsvideo ^^ Verhaal is niet al te best maar stiekem ben ik toch wel een beetje trots op het eindresultaat
Laat maar weten wat jullie er van vinden!! Zal ik ook meteen keischaamteloos promotie maken voor m'n youtube account door te zeggen dat abonnees altijd welkom zijn

TomHalff
-
- 86 berichten
- 29 stemmen
@Daniel95 Aangezien het merendeel van de scenaristen er zo over denkt is dat gelijk antwoord op je vraag.
ddragon1690
-
- 184 berichten
- 215 stemmen
@jorisje
Voor welke richting heb je je aangemeld?
jorisje
-
- 269 berichten
- 3 stemmen
Niets hierin is van mij. Ik heb me ook niet aangemeld ga ik volgend jaar doen. Maar volg alle interessante gesprekken hier wel zo nu en dan.
Credendo Vides
-
- 43 berichten
- 122 stemmen
Oke, ik heb besloten om mijn toelatingsfilmpje (voor productie) toch maar op het internet te zetten. Ben niet erg tevreden over het resultaat, er zitten een aantal foutjes in en had bepaalde dingen anders gewilt. Toch zou ik willen weten wat jullie ervan vinden 
jorisje
-
- 269 berichten
- 3 stemmen
Ik mis wel het 'beeldend vertellen' in veel films hier...
Credendo Vides
-
- 43 berichten
- 122 stemmen
@ Jorisje
Ja, klopt. Sowieso in mijn film lijkt me dat het verhaal niet helemaal duidelijk is voor anderen. Mja hier leer je weer van 
jorisje
-
- 269 berichten
- 3 stemmen
Ik vraag me af... Waarom gaat hij joggen in normale kleding?
ddragon1690
-
- 184 berichten
- 215 stemmen
@jorisje
Welke film bedoel je? Toevallig de mijne?