Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die zich ergeren aan ongeloofwaardige beelden van mensen in films. Dan doel ik op horrorfilms waar je opeens een half doorzichtig gezicht of een persoon ziet, en het heel eng moet zijn maar het eigenlijk niet is. (Dus puur voor het schrikmoment)
Een paar voorbeelden:
White Noise: de 3 geesten aan het einde vd film
Blair Witch 2: dat heksje dat ongeloofwaardig scheef liep
Boogeyman: het einde waar de boogeyman steeds uit de kast komt
Exorcist the beginning: aan het einde in de grot
En zo kan ik nog wel even doorgaan eigenlijk. Ik ben nog niet 1 film tegengekomen waar je zoiets te zien kreeg en waar ik echt bang van werd of vond dat dat het film beter maakte. Ik bedoel nu ook geen films als nightmare on elm street, the ring of the grudge want dat zijn meer echte personages.
Er zijn er zoveel, maar ik kom er niet meteen op.
Dead Birds (2004) ( de mannetjes die je steeds uit het niets laten schrikken, verschrikkelijk. Vooral de tweede keer kijken wordt hierdoor slecht, terwijl er toch een goede spanningsopbouw in zit )
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.