menu

Film / Algemeen / Films met ongeloofwaardige verschijningen

zoeken in:
K*D
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die zich ergeren aan ongeloofwaardige beelden van mensen in films. Dan doel ik op horrorfilms waar je opeens een half doorzichtig gezicht of een persoon ziet, en het heel eng moet zijn maar het eigenlijk niet is. (Dus puur voor het schrikmoment)

Een paar voorbeelden:
White Noise: de 3 geesten aan het einde vd film
Blair Witch 2: dat heksje dat ongeloofwaardig scheef liep
Boogeyman: het einde waar de boogeyman steeds uit de kast komt
Exorcist the beginning: aan het einde in de grot

En zo kan ik nog wel even doorgaan eigenlijk. Ik ben nog niet 1 film tegengekomen waar je zoiets te zien kreeg en waar ik echt bang van werd of vond dat dat het film beter maakte. Ik bedoel nu ook geen films als nightmare on elm street, the ring of the grudge want dat zijn meer echte personages.

Er zijn er zoveel, maar ik kom er niet meteen op.

Dead Birds (2004) ( de mannetjes die je steeds uit het niets laten schrikken, verschrikkelijk. Vooral de tweede keer kijken wordt hierdoor slecht, terwijl er toch een goede spanningsopbouw in zit )

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.