- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Belgische filmposters
Belgische filmposters
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ziet er weer erg mooi uit allebei! Robbe de Hert zou trots zijn 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Dankjewel Metalfist.
Ik heb nog een "stapeltje" voor de volgende plaatsing. 
En zeker ook ter ere van Robbe.
Laat ons hopen dat het beter gaat met hem.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Mooie poster Dogie.
Ik had hem ook nog in "voorraad".
Ben zeer benieuwd naar de film, ik zocht hem al jaren.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Hier zijn er nog een aantal (nog meer op komst, maar niet alles ineens
)

brucecampbell
-
- 3315 berichten
- 7366 stemmen
Prachtige posters allemaal! Ik ben meer voor het horrorgenre en heb me er enkel gekocht bij Dafisj:

Ook hou ik enorm veel van het misdaadgenre en deze poster zou ik dan ook graag willen;

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Die 'Een anker voor God' is wel erg mooi van Brix.
@brucecampbell: mooi spul, als horrorliefhebber moet je dan ook zeker iets van Hammer te pakken zien te krijgen want daar zitten soms echt pareltjes tussen. Mijn favoriet tussen de horror is zonder twijfel The Son of Dr. Jekyll die door Brix hier op de eerste pagina is gezet.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
@Metalfist:
Een Akker voor God (God's Little Acre) is ook een van mijn favorieten van dat rijtje.
De andere zijn De Vluchtelingen (La Ciociara) en De Samenzwering (The Bribe)
En nog wel 'n paar.
Belgische filmaffiches blijven toch een kijkfeest.
brucecampbell
-
- 3315 berichten
- 7366 stemmen
Er zou een database moeten gemaakt worden waarin je alle Belgische posters kan terugvinden met foto.
Voelt iemand zich geroepen? 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Misschien inderdaad geen slecht idee, zeker als je bekijkt wat hier al allemaal is gepost
MPDB heeft trouwens ook enorm veel Belgische posters maar dan moet je echt per titel de posters afgaan en dat is redelijk omslachtig..
edit: je zou natuurlijk een free blog kunnen openen zoals Tumblr maar dan is er nog altijd maar één user die alles er op zou moeten gaan zetten. Hmm, toch wel iets om eens over na te denken 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Misschien inderdaad geen slecht idee, zeker als je bekijkt wat hier al allemaal is gepost
MPDB heeft trouwens ook enorm veel Belgische posters maar dan moet je echt per titel de posters afgaan en dat is redelijk omslachtig..
edit: je zou natuurlijk een free blog kunnen openen zoals Tumblr maar dan is er nog altijd maar één user die alles er op zou moeten gaan zetten. Hmm, toch wel iets om eens over na te denken
Inmiddels bij de MPDB balletje opgegooid. Kijk eens HIER!
PS
Ontbreken er nog Belgische posters of in betere kwaliteit, gaarne uploaden (kan ook via mij.).
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Handig die MPDB site.
Alleen jammer dat de afbeeldingen wat klein zijn, en je blijkbaar moet betalen om ze groter te kunnen downloaden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Betalen niet noodzakelijk, als je zelf poster uploadt krijg je credits die je kunt gebruiken om posters te downloaden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Graag gedaan hoor, het is alleen lastig om nog films te vinden waar nog geen posters van zijn geupload. Ook krijg je geen melding of de poster geaccepteerd is afgewezen (zelfs geen uitleg waarom) dus mijn zin was al redelijk snel over.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Graag gedaan hoor, het is alleen lastig om nog films te vinden waar nog geen posters van zijn geupload. Ook krijg je geen melding of de poster geaccepteerd is afgewezen (zelfs geen uitleg waarom) dus mijn zin was al redelijk snel over.
Ik heb nog meer dan 4.400 credits; hoeveel wil je downloaden?
Had eerst meer dan 5.000 credits by the way, maar als anderen betere kwaliteit uploaden dan ik gedaan heb, wordt mijn upload verwijderd, en daarmee slinkt ook aantal credits.
dafisj
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
Hallo beste filmposter liefhebbers . ik ben hier een tijdje afwezig geweest maar stel vast dat jullie enthousiasme hier niet is afgenomen . Super !!!!!
Ik wilde graag even meegeven dat ik opnieuw een 2000 tal nieuwe affiches op men website heb geplaatst .
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Welkom terug dafisj!
2000 nieuwe affiches erbij ! 
Geen wonder dat je even ' weg was', haha.
xinarev1967
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Nog een paar honder affiches aangekocht, en dit weekend wordt het weer een afficheweekend om deze lekker uit te sorteren en 'hopelijk' nu en dan oogjes te fronsen als er iets zeer fraais tussen zit. Steeds spannend. Als iemand van jullie nog iets kwijt wil, ik hoor het graag.
Ben zelf enige tijd weg geweest dus moet nog effe aan het beantwoorden gaan van mails. Sorry hiervoor. Ook wants zijn steeds welkom.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Erg bewegingsloos hier 
Ik heb nog een "stapel " Belgische affichettes in m'n digitale archief waarmee we de eerste jaren nog vooruit kunnen.
Daar zal in dan maar een begin aan maken met dit pakketje (hopelijk interesseert het nog iemand?)

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Mij interesseert het nog zeker, ik heb het alleen verschrikkelijk druk de laatste tijd met schoolwerk 
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Sterkte en succes daarmee, en bedankt Metalfist.