• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.383 films
  • 10.745 series
  • 30.969 seizoenen
  • 624.093 acteurs
  • 195.152 gebruikers
  • 9.114.993 stemmen

Halo film

zoeken in:

Lu2k

• 58 berichten
  • 17 stemmen

Wist niet echt waar ik het moest plaatsen, dan maar hier.

Er is weer een nieuw halo filmpje online, ter promotie van Halo 3, maar gemaakt door degene die ook de film gaat regisseren(Neil Blomkamp).

Het speelt zich af in de tien minuten voordat Master Chief zijn terugkeer op aarde maakt en volgt een paar soldaten.

Als Neil Blomkamp dit al laat zien zonder groot budget en zonder WETA, dan lig ik alvast in de rij voor de bios.

hier de link http://dsc.discovery.com/tv/last-one-standing/halo-sweeps/halo-sweeps.html

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

Op Imdb staat dat Halo in 2009 uitkomt en er komen 3 delen.

Leland Palmer

• 23763 berichten
  • 4776 stemmen

Arbiter schreef:

Op Imdb staat dat Halo in 2009 uitkomt en er komen 3 delen.

Die film is al tijden geannuleerd en er staat ook ''officially canceled?'' bij, dus verwacht maar niet dat hij in 2009 komt. In 2007 stond ie' ook voor datzelfde jaar gepland en vorig jaar idem.

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

Ja ik weet het maar ik hoop wel dat die in 2009 uitkomt en geen flop word.

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

Ben benieuwd wie de MC gaat spelen, sergeant Johnson gaat Samuel Jackson spelen misschien.

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2424 stemmen

Arbiter schreef:
Ben benieuwd wie de MC gaat spelen, sergeant Johnson gaat Samuel Jackson spelen misschien.

Is Jackson daar niet een beetje te oud voor? Op YouTube staan de eerste 9 minuten van de film. Maar het is een soort Demo'tje.

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

Huh? er is nog geen trailer van halo of het is fanmade of het is van het spel.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Een film van Halo.. Daar zit ik op te wachten

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

Een film van Halo.. Daar zit ik op te wachten

Het kan nog wel lang duren voordat die uitkomt..

PapaDaan

• 12 berichten
  • 1 stemmen

Ik vind 't ook niet echt interresant klinken, een Film over het spel halo?

Pff..Meestal zijn Films gebaseert op Games al kut maar dit lijkt me helemaal niets.

en inderdaad een vreemd verhaal over die youtube video van de film.

Als het niet eens écht duidelijk is waar de cast uit bestaat lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk.

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

PapaDaan schreef:

Ik vind 't ook niet echt interresant klinken, een Film over het spel halo?

Pff..Meestal zijn Films gebaseert op Games al kut maar dit lijkt me helemaal niets.

en inderdaad een vreemd verhaal over die youtube video van de film.

Als het niet eens écht duidelijk is waar de cast uit bestaat lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk.

Er is geen youtube video over de film het zijn fakes of fan made, en je weet nog niet eens of die uitkomt.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Beyoncé gaat Halo spelen

(afbeelding)

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2424 stemmen

YouTube - HALO MOVIE: FIRST 8 MINUTES (opening credits/all arms race)

Alsjeblieft. Lees de commentaar van de auteur voor verdere uitleg.

Hij is zoiezo té goed om een fanmade te zijn.

salvatore

• 1936 berichten
  • 3125 stemmen

Die laatste 5 minuten circuleerden al een tijdje het net. Eerste gedeelte is gewoon fanmade.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3179 stemmen

Hij is zoiezo té goed om een fanmade te zijn.

Dat is het dan ook niet helemaal als je de comments leest:

Actually, most of this was made but a short film director named Neil Blomkamp. BlomKamp was hired to make a Halo short film inorder to promote Halo 3 back in 2007. Peter Jackson, who directed Lord of the Rings, really wants Neil Blomkamp to direct the actual Halo movie. The Halo movie is currently not going anywhere:(. By the way, Blomkamp's first major non-short film is going to be District 9. You should check out the guy's shorts on Youtube, he seems fairly talented as a filmmaker.

Overigens vind ik het verre van té goed om niet fanmade te zijn.

gatygun

• 324 berichten
  • 221 stemmen

Hij is wel zeker uit of tenminste 1 gedeelte, heb hem hier net gezien

halo wars 2009 ( 30 minuten )

het is alleen een heel erg voorspelbare slechte film. Ze hadden er beter stukjes in halo zelf kunnen verwerken aangezien dit ver van een decent film is.

Revolt

• 1385 berichten
  • 374 stemmen

gatygun schreef:

Hij is wel zeker uit of tenminste 1 gedeelte, heb hem hier net gezien

halo wars 2009 ( 30 minuten )

het is alleen een heel erg voorspelbare slechte film. Ze hadden er beter stukjes in halo zelf kunnen verwerken aangezien dit ver van een decent film is.

Neen, dat is niet eens een film. Het zijn de tussenfilmpjes van het gelijknamige spel, Halo Wars.

De film uit 2009 is inderdaad gecancelled, maar er is een ding zeker: er gaat zoiezo een Halo film uitkomen, en de laatste geruchten gaan dat in 2012 een film uit gaat komen, geregisseerd door Peter Jackson.

Halo 3: ODST Live Action Tr...

Ook wel een leuk filmpje over de ODST, Orbital Drop Shock Troopers, gemaakt als promotie van het spel Halo 3: ODST. Hier kan Peter Jackson zeker wel wat inspiratie uit halen...

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Beyoncé gaat Halo spelen

(afbeelding)

leuk daar heb ik zin in.

gatygun

• 324 berichten
  • 221 stemmen

Halo is gereleased op 16 februari 2010 zoals hieronder gelezen kan worden.

doordat het om een dvd bedraagd lijkt het me dan ook dvd waardig product. Zo wordt hij ook die engelse site beoordeeld.

Halo Legends is a collection of seven animated short films set in the Halo science-fiction universe. Financed by Halo franchise overseer 343 Industries, the stories were created by five Japanese production houses: Bones, Casio Entertainment, Production I.G., Studio 4°C, and Toei Animation. Shinji Aramaki, creator and director of Appleseed and Appleseed Ex Machina, serves as the project's creative director. The idea for an anime compilation existed for years before there was momentum for the project. 343 Creative director Frank O'Connor produced story outlines or finished scripts that the production houses animated in a variety of styles. Warner Bros. released Legends on DVD and Blu-ray on February 16, 2010.

_manga_

• 171 berichten
  • 43 stemmen

waarom staat ie niet op de site

Revolt

• 1385 berichten
  • 374 stemmen

Er is inderdaad een Halo: Legends, maar dat is niet het echte concept.

Die staat namelijk nog steeds gepland voor 2012. Het script is een aanpassing van het originele videospel, en deze aanpassing is geschreven door Alex Garland, schrijven van o.a. Sunshine en 28 Days Later, en Stuart Beattie, van 30 days of night, Australia en nog een aantal andere projecten.

Vervolgens is het script doorverkocht aan Universal Studios voor 10 miljoen dollar.

Dus dat er een film komt, is bijna wel zeker. Er is natuurlijk meer dan genoeg interesse in een film, wat los van de games al een fantastisch concept is.

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

Dit kan nog eens iets worden:

(afbeelding)

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

De games schijnen best wel goed te zijn. Nooit gespeeld, aangezien ik geen Xbox heb. Als er een film komt zal ik die zeker kijken. En wat hoor ik? Peter Jackson is erbij betrokken? Jackson is de geniale visuele effecten-master sinds The Lord Of The Rings en King Kong. Mijn hoop gaat niet meer op

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2424 stemmen

Rest assured dat de CGI in ieder geval niet zal falen.

Halo is sowieso een universum en verhaal dat je niet in 1 film kan stoppen, maar eerder 3.

@ Arbiter

Mooie foto van jezelf!

puckb96

• 1849 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat het ook een trilogy wordt net zoals Star Wars en The Matrix.

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2424 stemmen

GEEN Halo film

Helaas Maar een serie lijkt me ook wel tof en uitgebreider... als ze het goed doen, maar dat gaat ws. wel wat worden.

Confusie

• 667 berichten
  • 0 stemmen

Hoe zit het dan met die film die nu op RTL 5 bezig is.

Halo 4 - Forward Unto Dawn

Waarom staat ie niet op deze site eigenlijk.

Lijkt mij toch best een Halo film. Naar het schijnt zit Master Chief erin en alles.

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2424 stemmen

Omdat het een tv serie is: Halo 4: Forward Unto Dawn IMDB

pz punch drunk

• 22 berichten
  • 1124 stemmen

Ja vreemd. Heb de film net gezien op netflix. Vond de film best tof. Raar dat die niet te vinden is op MM. Maar is dus een aan elkaar gemonteerde serie. Positieve is dat ik het niet doorhad. Aanradertje voor de Halo fans.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.