• 12.319 nieuwsartikelen
  • 166.234 films
  • 10.735 series
  • 30.944 seizoenen
  • 623.954 acteurs
  • 195.107 gebruikers
  • 9.111.627 stemmen

Old School Dos

zoeken in:

big-smoke

• 4 berichten
  • 14 stemmen

Ik las ergens enkele maanden geleden dat er een deel 2 komt op Old school, dit zou erg leuk zijn. Spijtig hoor ik er nu niets meer van, iemand enig idee wanneer een trailer komt enz?

Dutchmeister

• 492 berichten
  • 730 stemmen

Als ferrell er mar in zit. Dan komt het wel goed

JDSsmetje

• 6566 berichten
  • 2206 stemmen

Zolang er goed acteerwerk is in Old Scool zal deze film waarschijnlijk grappig blijven. Zo niet, vrees ik voor.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Nice, laat maar komen!!

darthconner

• 253 berichten
  • 2286 stemmen

laat maar komen, wel liefst terug met will ferrell.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk niet dat deze gaat komen, zit al een tijdje in Script Limbo! Daarnaast heeft Ferrel in 2006 gezegd dat hij niet mee wil doen in deel 2 (mischien als hij de centjes nodig heeft, doet hij het toch)

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

DOS is echt old school

(afbeelding)

En dan te bedenken dat we hier 20 jaar geleden net zoveel mee werkten als Windows nu. Weten de kids today eigenlijk wel wat MS-DOS is?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.