menu

Film / Nieuws / Old School Dos

zoeken in:
Ik las ergens enkele maanden geleden dat er een deel 2 komt op Old school, dit zou erg leuk zijn. Spijtig hoor ik er nu niets meer van, iemand enig idee wanneer een trailer komt enz?

Als ferrell er mar in zit. Dan komt het wel goed

Zolang er goed acteerwerk is in Old Scool zal deze film waarschijnlijk grappig blijven. Zo niet, vrees ik voor.

gebruiker_56935
Nice, laat maar komen!!

laat maar komen, wel liefst terug met will ferrell.

AchmedATM
Ik denk niet dat deze gaat komen, zit al een tijdje in Script Limbo! Daarnaast heeft Ferrel in 2006 gezegd dat hij niet mee wil doen in deel 2 (mischien als hij de centjes nodig heeft, doet hij het toch)

Pastichio Rocker
DOS is echt old school

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.blogcdn.com/www.switched.com/media/2007/12/msdos.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

En dan te bedenken dat we hier 20 jaar geleden net zoveel mee werkten als Windows nu. Weten de kids today eigenlijk wel wat MS-DOS is?

Gast
geplaatst: vandaag om 01:34 uur

geplaatst: vandaag om 01:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.