• 12.163 nieuwsartikelen
  • 165.385 films
  • 10.674 series
  • 30.845 seizoenen
  • 622.705 acteurs
  • 194.849 gebruikers
  • 9.092.529 stemmen

Filmladder via MSN Messenger (MrMovie)

zoeken in:

lm2007

• 2 berichten
  • 12 stemmen

Sinds vandaag is MrMovie live, een 'bot' die je als contactpersoon kunt toevoegen in MSN/Live Messenger. Z'n naam is [email protected] .

Je laat hem weten wat je favoriete bios-stad is, en voortaan meld hij je direct als je een sessie opent, welke films daar draaien. Kies dan een filmnummer en hij zegt hoelaat de film start.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Quido

• 14638 berichten
  • 6056 stemmen

Handig.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

hij doet het niet eens goed, hij antwoord niet en het loopt de hele tijd vast. (gisteren)

edit; nu antwoordt hij wel maar niet op alles en hij loopt nog steeds de hele tijd vast

lm2007

• 2 berichten
  • 12 stemmen

lowhusky schreef:

hij doet het niet eens goed, hij antwoord niet en het loopt de hele tijd vast. (gisteren)

edit; nu antwoordt hij wel maar niet op alles en hij loopt nog steeds de hele tijd vast

Laat me aub even weten welke naam er bij je MSN wordt getoond (NIET het e-mail adres, dat heb ik niet nodig), dan kijk ik het na in de logging.

Als hij een antwoord moet geven dat "lang" is, dan lijkt het alsof hij vastloopt. Maar als je dan even wacht komt toch de reply. Daar wordt aan gewerkt. Maar fouten en problemen hoor ik graag!

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Best een leuk idee maar het moet wel veel beter worden uitgewerkt. Probeer de tijden er bijvoorbeeld bij te vermelden. Dan heb je er tenminste iets aan. Nu ga ik liever naar de site van de bioscoop zelf.

Quido

• 14638 berichten
  • 6056 stemmen

Die tijden staan er toch bij ... ?

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Als ik vraag om de films die draaien in Zwolle dan zie ik alleen een lijst met titels. Nergens zijn de tijden te vinden. Dus dan heb ik maar vrij weinig aan deze service. Misschien waren de tijden op dat moment nog niet verwerkt. Is goed mogelijk, maar ik zag ze niet.

Quido

• 14638 berichten
  • 6056 stemmen

Voor die lijst films staat een nummer. Als je dat nummer intikt zie je daarna hoe laat ie draait en in welke bioscoop.

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Kijk, dat wist ik niet!

Thx.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.