menu

Film / Nieuws / Friends de film

zoeken in:
JohnWilliams schreef:
Hij gaat er wel komen volgens Show News.

Een volgens 538 juist niet, ik zet m'n geld liever op dat dan ook maar iets serieus te nemen wat er op Shownieuws komt.

Pastichio Rocker
Ja, de meeste Friends-acteurs/actrices kunnen wel een carriereboost gebruiken.

gebruiker_56935
Van mij mag hij komen =]

http://www.friendsmovie.org , staan vrijwel alle nieuwtjes over "de film". Oftie nou komt of niet.

Van mij mag die komen, maar ik betwijfel het

COBHC
Eindelijk groen licht voor de 'Friends' film
woensdag 11 februari 2009

Na de kaskraker 'Sex and the City' wil ook Jennifer Aniston, die eerst radicaal tegen de 'Friends-Movie' was, een film lanceren met de voltallige crew van de serie 'Friends'. De andere centrale vrienden -Courteney Cox, Lisa Kudrow, David Schwimmer, Matthew Perry en Matt LeBlanc- waren al langer te vinden voor het filmproject. Met hun tv- en filmcarrières is het immers maar belabberd gesteld.

Voor iedereen die de laatste tien jaar niet in een atoomkelder geleefd heeft, zal het verhaal wel bekend in de oren klinken. Zes vrienden uit New York: Ross de onhandige science boy, Chandler de sarcastische grapjas en Joey de vrouwenmagneet, vertolken de mannelijke friends. Rachel het verwende rijkeluiskindje, Monica de neurotische chef en Phoebe de hippie-achtige weirdo zijn de vrouwen uit de serie.

'Een Friends-film zou kassa kassa betekenen, meer nog dan 'Sex and the City'', aldus een filmkenner. Naar verluidt zou Aniston in dit scenario ook overwegen om zelf de rol van regisseur op zich te nemen. 'Aan de slaagkansen twijfelt ze niet, maar vraag is wel of deze stap haar carrière als actrice niet op het spel zal zetten', deelde een vriend van Aniston mee. Nu ze het succes van Sarah Jessica Parker en 'Sex And The City' ziet, begint het het ook bij haar te kriebelen. Aniston en Cox hebben nu hun eigen productiehuis en kunnen de film in de juiste richting sturen.

Bron: HLN

kos
Gaap.

de huisvrouwen worden wederom op hun wenken bediend.

Eerst zien dan geloven !

COBHC schreef:
'Een Friends-film zou kassa kassa betekenen, meer nog dan 'Sex and the City'', aldus een filmkenner.

Interessante bron.

The One Ring schreef:
Interessante bron.
Die overigens ook nog eens anoniem wil blijven.

het zou een droom zijn die uitkomt hehe
friends is super

bleurgh. Ik kan me neit inbeelen dat dat een goeie film wordt.
Net als veel ...:The movie dingen. Sex and the city, wat was dat voor een gedrocht? En m'n vriendinnen maar huilen.

Pastichio Rocker
Laat me het plot raden:

Ross is nog steeds verliefd op Rachel, maar die heeft een vriend. Na veel gekonkel en gedraai trouwen ze alsnog. Daartussen zit ook nog een plotje over Monica en Chandler. Ze hebben twee oncontroleerbare adhd-kinderen. Monica gaat dan vreemd met Joey, waarna Chandler het bed induikt met Phoebe. Na veel gekonkel en gedraai blijkt dat Chandler en Joey elkaar leuker vinden dan de vrouwen, die op hun beurt weer met elkaar het bed induiken. Aan het einde wordt Joey gearresteerd op verdenking van aanranding van een actrice, wat de weg open laat voor een spannend vervolg!

Laat die maar komen!

ace leader
ze zijn al allemaal te oud! maar het zal leuk zijn als er veel flashbacks in voorkomen en er niet al te veel grappige momenten zijn maar ook heel zielige. Als iemand van de groep nou toevallig overleden is ofzo.

Pastichio Rocker schreef:
Laat me het plot raden:

Ross is nog steeds verliefd op Rachel, maar die heeft een vriend. Na veel gekonkel en gedraai trouwen ze alsnog. Daartussen zit ook nog een plotje over Monica en Chandler. Ze hebben twee oncontroleerbare adhd-kinderen. Monica gaat dan vreemd met Joey, waarna Chandler het bed induikt met Phoebe. Na veel gekonkel en gedraai blijkt dat Chandler en Joey elkaar leuker vinden dan de vrouwen, die op hun beurt weer met elkaar het bed induiken. Aan het einde wordt Joey gearresteerd op verdenking van aanranding van een actrice, wat de weg open laat voor een spannend vervolg!

LOL, laten we hopen dat het niet iets in die richting gaat worden.. want dat zou niet zo leuk zijn voor de trouwe friends-fans zoals ik Alhoewel.... Joey en Chandler samen? Hm.....

ace leader
mijn plot:
Alle vrienden zijn inmiddels 50 jaar geworden. Ross werkt inmiddels aan een acteercarriere nadat hij eindelijk the good, the bad and the ugly heeft gezien. Als hij de kans heeft om in een lowbudget western te kunnen spelen, belt hij na 5 jaar Joey voor advies. Joey heeft een ernstig auto-ongeluk overleefd en is nu serieuzer gaan leven: yoga, taekwando, minder vrouwen...
Monica en chandler hebben samen een restaurant en phoebe is professioneel pokerspeelster geworden

ofzoiets

ace leader schreef:
mijn plot:
Alle vrienden zijn inmiddels 50 jaar geworden. Ross werkt inmiddels aan een acteercarriere nadat hij eindelijk the good, the bad and the ugly heeft gezien. Als hij de kans heeft om in een lowbudget western te kunnen spelen, belt hij na 5 jaar Joey voor advies. Joey heeft een ernstig auto-ongeluk overleefd en is nu serieuzer gaan leven: yoga, taekwando, minder vrouwen...
Monica en chandler hebben samen een restaurant en phoebe is professioneel pokerspeelster geworden

ofzoiets

NEEEEEEEEEEEEE

ze zijn btw nog lang geen 50.. dus ze kunnen makkelijk in de rol van 40 spelen. Ik zie het eerder zo..
Ross en Rachel zijn weer uit elkaar( daar zal het verhaal ookweer een beetje om draaien, met o.a. we were on a break)
Joey is nog steeds een vrouwenmagneet en is op zoek naar een nieuwe baan in de film wereld, nadat het niet gelukt is met days of our lives.( kom op joey en geen vrouwen ?? )
Chandler en Monica leven samen in een huisje en hun 2ling
en Phoebe is niks opgeschoten..

Ze zullen elkaar zowizo weer zien in Central Perk want Gunther doet ook weer mee aan de show (feit)

Friends beste show EVER

Als we News of the World moeten geloven kunnen we in de zomer van 2011 naar de bioscoop om Friends: the Movie te zien. De geruchten dat Jennifer Aniston (40), Courteney Cox (45), Lisa Kudrow (46), Matt LeBlanc (42), Matthew Perry (40) en David Schwimmer (42) weer herenigd zullen worden op de beroemde set die in 2004 gesloten werd, worden steeds sterker.

Grote studiobazen van Warner Brothers zijn bereid een fortuin te betalen om de sterren weer te laten schitteren. Zelfs de bedenkers van Friends David Crane en Marta Kaufman zijn benaderd en zijn druk aan het schrijven en voorbereiden.

James Michael Tyler, die Central Perk medewerker Gunther speelde, bevestigt: "Friends: The Movie is een feit. Ik spreek iedereen regelmatig en ze hebben er enorm veel zin in".

Bovendien zou de film een enorme kans zijn de carrieres van de 'Friends'- sterren een boost te geven. Een boost die, de meeste van hen, wel kunnen gebruiken

Mijn lievelingsserie/sitcom ! Laat maar komen ! Ik heb de hele serie op DVD en letterlijk stukgedraaid.

Jennifer Aniston....

JEUJ Friends op comedy central, Das de enige show die ze mogen blijven herhalen tot in de eeuwigheid!!!!!!!!

Wel ik heb in de zomer van 2011 gaan Friends film gezien, jammer

Friends Ze moeten wel met een héél degelijk verhaal op de proppen komen om de film te laten werken. De serie is perfect afgerond, zonde om dat te gaan verpesten. Al zou ik het niet erg vinden, mocht er een film komen...

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.