menu

Film / Nieuws / Fokking Ommen

zoeken in:
>Ik denk dat ik ook ga vloeken als ik hoor dat er bijvoorbeeld een remake van Fucking Åmål komt.

Die was er bijna! Er zou een Nederlandse remake gemaakt worden, maar de financiering kwam net niet rond. Ik weet niet of het project definitief van de baan is.

Ik dacht dat dat een grapje was?

Hoe zou die gaan heten dan? 'Verdomd Vlaardingen' ofzo?

Ik dacht dat dat een grapje was?

Fucking Ommen, meen ik.

En nee, dat is geen grapje

sydney
Ja dat klopt. Maar volgens mij is dit project nog niet definitief verworpen. ID TV werkt hier volgens mij nog aan. Belachelijk idee. Stel je voor. fucking Ommen. Het klinkt gewoon ook al niet. Laat ze iets originelers bedenken. In dit geval noem ik het een productie van Geen ID TV.

Ja dat klopt. Maar volgens mij is dit project nog niet definitief verworpen.

Ze kregen er in ieder geval geen realisatiesubsidie voor. Dan wordt het heel lastig.

LZA
narva77 schreef:

Gvd, waarom nou weer Vlaardingen

Jemineetje zeg.

Moederneukend Middelburg dan?

sydney
Om eerlijk te zijn ben ik blij dat we niets meer van dit project gehoord hebben. Stel je voor, een NL versie van Fucking Åmål. Ik zou er in ieder geval niet naartoe gaan.

LZA
narva77 schreef:

GerwinF
narva77 schreef:

Jemineetje zeg.

Middelburg mag...maar kom niet aan Vlissingen!!!

sydney
GerwinF schreef:
(quote)

Nee, handen af van "bruisend" Vlissingen. Dus...

GerwinF
Dus.....(sorry mensen!)

Yak
Om van bruisend Sluis nog maar te zwijgen! Jopies rocks!

GerwinF schreef:
(quote)

Goh, ik wist niet dat ze in Zeeland ook internet hadden

dat hebben ze daar geloof ik nu 1,5 jaar. Werd toendertijd tegelijk met riolering ingevoerd.

Soms halen ze het nog door elkaar, en plassen ze in de computer

Beste GerwinF, misschien wordt het tijd dat wij tijdelijk onze Middelburg/Vlissingen-concurrentiestrijd gaan staken. Ik krijg opeens ontieglijk veel zin om te gaan matten.

Pak jij Jassonn, dan pak ik Phooze en Hobbes!

narva77 schreef:

Beste GerwinF, misschien wordt het tijd dat wij tijdelijk onze Middelburg/Vlissingen-concurrentiestrijd gaan staken. Ik krijg opeens ontieglijk veel zin om te gaan matten.

Pak jij Jassonn, dan pak ik Phooze en Hobbes!

Ik ben nog nooit gepakt,is het lekker?

/me pakt kurk, *plop*...

Zieke geesten zijn jullie zeg, bah

Oja, en ik woon trouwens veels te dicht bij zeeland om er ruzie mee te maken

Rotterdam toch?

Ik ruik het vanaf hier

narva77 schreef:

Rotterdam toch?

Ik ruik het vanaf hier

Bijna, ik woon op een eiland waarvan iedereen in Nederland denkt dat het bij zeeland hoort... nee, ben ik mooi klaar mee

Huh, woon jij op Tiengemeten dan?

Haha, nee.

GerwinF
jassonn schreef:

Goh, ik wist niet dat ze in Zeeland ook internet hadden

Narva77 ik staak de concurentiestrijd tussen Vlissingen en Middelburg. Ook omdat deze 2 steden langzaam tot 1 stad versmelten door uitbreidingen. (wat zeg ik dit toch weer poetisch eh?).

En wat dat Internet betreft, naar mijn weten was Zeeland de eerste (of 2e) provincie met het snelste kabelabbonement terwijl de rest van nederland nog met 56k6 modems zat te prutsen. Momenteel ligt er een 2-8 mbit lijn van bbned door zo'n beetje elke stad dus echt achter lopen we niet.

GerwinF schreef:

Narva77 ik staak de concurentiestrijd tussen Vlissingen en Middelburg. Ook omdat deze 2 steden langzaam tot 1 stad versmelten door uitbreidingen. (wat zeg ik dit toch weer poetisch eh?).

En wat dat Internet betreft, naar mijn weten was Zeeland de eerste (of 2e) provincie met het snelste kabelabbonement terwijl de rest van nederland nog met 56k6 modems zat te prutsen. Momenteel ligt er een 2-8 mbit lijn van bbned door zo'n beetje elke stad dus echt achter lopen we niet.

nee. aangezien er voor de rest in heel zeeland geen ene kont te doen is moet je toch wat...

Ach ja, Zeeland is een mooi land. Veel mensen gaan daar backpacken in de woeste natuur. Even een paar maanden ertussen uit. Weg van de beschaving en helemaal tot jezelf komen. Vreemde beesten bekijken, optrekken met de oermens die zijn voedsel nog met speren vangt en eet wat de natuur hem te bieden heeft. Zo zie je het tegenwoordig niet meer...

Van mij mag het wel achtelijk Amsterdam heten

Maak er dan gelijk "Arrogant Amsterdam" van

sydney
narva77 schreef:

Maak er dan gelijk "Arrogant Amsterdam" van

Gast
geplaatst: vandaag om 18:19 uur

geplaatst: vandaag om 18:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.