- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Darkness
Darkness

naturo
-
- 10 berichten
- 1 stemmen
ik hou van de comic darkness van top-cow.Ik weet dat de film licenties voor deze comic nu al meerdere malen van eigenaar is gewisseld.
Maar kan iemand me vertellen wie de licenties nu in handen heeft en wanneer er nu eindelijk shot in de zaak komt bij de verfilming.

bohica
-
- 254 berichten
- 307 stemmen
weet ik ook niet, maar het idee om te verfilmen lijkt me wel cool, the godfather meets hellraiser

T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
De onderhandelingen voor wie de filmrechten krijgt is nog steeds bezig. Top-cow wil met de interesseerde rond de tafel gaan zitten en hun visies bespreken en als het niet ten kosten gaat van de comic gaat de film waarschijnlijk in productie.

naturo
-
- 10 berichten
- 1 stemmen
kan je me de link van je info eens pm naar mij?? thx trin

naturo
-
- 10 berichten
- 1 stemmen
thx trin
en zoals je zegt, de film moet goed in elkaar steken.Enerzijds het maffia verhaal dat moet overkomen zoals scarface en anderzijds het monster "the darkness" heeft een unieke duistere look en grof overdreven animatie nodig om de unieke krachten mooi in beeld te brengen.
Ik heb lang gedacht dat dit enkel mogelijk was met manga en film gemengd zoals je onlangs zag in de tarantino film "kill bill vol1." Maar de dag van vandaag kan men al zo veel met fx dat het mooi realiseerbaar is.

T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Zeker weten, maar Sony pictures schijnt toch de grootste kandidaat te zijn voor de verfilming. Je moet gewoon de goede man er voor hebben om de regie in handen te nemen. Mijn grootste kandidaat daarvoor is denk ik toch Sam Raimi. We wachten het af, ik als comicfreak ben natuurlijk allang blij omdat er weer een verfilming voor de deur staat.

bohica
-
- 254 berichten
- 307 stemmen
Raimi heeft in ieder geval bewezen dat hij comics kan verfilmen, die scene in Spider-man 2 van dock ock in het ziekenhuis had wel zo uit de darkness comic kunnen komen, maar ik verwacht in een film over de darkness eigenlijk wat minder comedy en wat meer gore. De darklings grappig maken is iets te gemakkelijk volgens mij

T®inity
-
- 571 berichten
- 0 stemmen
Al ben ik niet vies van wat Droge One Liners. Maar humor past niet echt in The Darkness. Bij Spider-Man zeker weer wel. Vooral karakters zoals Jonah Jameson. Misschien meer in de style van een andere comic verfilming van Raimi; Darkman. Lekkere donkere sfeer.

bohica
-
- 254 berichten
- 307 stemmen
ok, darkman was wel cool, daar heb je weer gelijk in, maar nog een andere vraag, wie zou de beste acteur zijn om Jackie te spelen??