• 15.741 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.908 stemmen

Alien 5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Neill Blomkamp maakt officieel de vijfde 'Alien'-film! - FilmTotaal filmnieuws

Ik vind dit echt heerlijk nieuws. Blomkamp is enorm getalenteerd en heeft veel oog voor sfeer. Precies datgene dat na Alien 3 en 4 voor een groot deel verdwenen was.

Enorm benieuwd naar de film.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zeer goed nieuws inderdaad. Blomkamp is op afstand de meest inventieve sci-fi regisseur op dit moment. Film speelt zich af na Prometheus 2. Benieuwd naar eventuele overlap/crossover.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blomkamp negeert 3 en Resurrection niet maar maakt graag een sequel op zijn twee favoriete Alien films te maken. Hij zal er gewoon voor zorgen dat het met de continuiteit inzake deel 3 en Resurrection goed zit.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Fantastisch natuurlijk dat Blomkamp een nieuwe Alienfilm wil maken. Als er één regisseur is die dit kan, dan hij wel. Ben nog niet helemaal ingelezen, maar benieuwd hoe de nieuwe film zich inpast in het alienuniversum en hoe hij zich verhoudt tot de Prometheusfilms. Achteraf gezien is die laatste (en de sequel) toch een beetje jammer. Er is namelijk wel een duidelijke link met de alienfilms, maar evengoed vind ik hem (Prometheus dus) niet echt in het Alienrijtje passen.

Illum Sphere

• 538 berichten
  • 904 stemmen

De film is op on-hold gezet door de Prometheus sequel 'Alien: Paradise Lost' van Ridley Scott. Bron: Neill Blomkamp Says His 'Alien' Movie Has Been Put On Hol | The Playlist - blogs.indiewire.com

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2562 stemmen

Illum Sphere schreef:

De film is op on-hold gezet door de Prometheus sequel 'Alien: Paradise Lost' van Ridley Scott. Bron: Neill Blomkamp Says His 'Alien' Movie Has Been Put On Hol | The Playlist - blogs.indiewire.com

Ik ben niet verrast.......was een beetje te verwachten dit.

Uier

• 2006 berichten
  • 3749 stemmen

Alien: Covenant wordt een prequel trilogy.

http://www.comingsoon.net/movie/alien-covenant-2017#/slide/1

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

James Cameron ziet 'Alien 5' wel zitten | Filmtotaal filmnieuws

Het zou wel geweldig zijn als James Cameron eerst de Terminator reeks gaat redden en daarna die van Alien!

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Alsof oude Cameron daar nog toe in staat is ...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom niet. En hij heeft de laatste 10 jaar niks uitgebracht, al zijn aandacht ligt op de Avatar vervolgen die hij heeft gedraaid. De man levert nooit een slechte film af, sterker op zijn Piranha-film uit de jaren 80 na is alles zelfs geweldig te noemen.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De man levert nooit een slechte film af

Na T2 niks noemenswaardigs meer geregisseerd, behalve dan dat hij een vervelender 3D hype hergelanceerd heeft.

En ik zie hem a helemaal niks "stoers" meer maken, da's al bijna 30 jaar geleden dat hem dat nog gelukt is.

Warp

• 963 berichten
  • 3044 stemmen

Ik denk dat Avatar en Titanic wel noemenswaardig zijn, ongeacht of ze bij je in de smaak vallen of niet. Ze waren een succes.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

True Lies, Titanic, Ghost in the Abyss, Avatar...allemaal mijlpalen in de filmhistorie. Van na T2. Dus nee, Cameron stelt nooit teleur. Dat het je smaak niet is ok, maar de films zijn gigantisch geliefd.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Justin Bieber is ook geweldig geliefd. Punt is dat hij al in 25 jaar geen serieuze actiefilm meer gemaakt heeft en met de film meliger is geworden.

True Lies en Ghost in the Abyss als filmmijlpalen trouwens?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

True Lies is gewoon 1 van de beste actiefilms uit de jaren 90. GitA een bijzondere, zeer gewaardeerde titel.

James Cameron is ook geen actiefilm-maker. De man maakt blockbusters. Dat jij Titanic niets vind mag, maar je kan moeilijk ontkennen dat het geen film is waar men 21 jaar later nog over praat en die miljoenen fans heeft.

En Avatar, tsja. Ik vind 3D ook zwaar klote in de bios, maar Avatar was een mijlpaal op dat gebied en is 10 jaar later nog altijd een van de paar 3D films die het wel echt goed deed. Daar was 3D een meerwaarde.

Dus ja, alle vertrouwen in James Cameron. Er valt voor mij geen minpunt te verzinnen waarom hij het niet kan. Het enige wat jammer is, is dat hij al 10-15 jaar alleen maar met Avatar bezig is. Had ook liever meer diversiteit van hem willen zien.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six schreef:

James Cameron ziet 'Alien 5' wel zitten | Filmtotaal filmnieuws

Het zou wel geweldig zijn als James Cameron eerst de Terminator reeks gaat redden en daarna die van Alien!

Schijnbaar werkt hij aan deze film!

James Cameron werkt aan 'Alien 5' | Filmtotaal filmnieuws

James Cameron, de man die nu Terminator reanimeert en dit met Alien ook gaat doen. Ik ben heel tevreden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.