• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.883 acteurs
  • 198.951 gebruikers
  • 9.369.697 stemmen

Chronicles of Narnia: The Silver Chair (????)

zoeken in:

Thorongil

• 1618 berichten
  • 690 stemmen

Erg goed nieuws! Na jaren wachten, komt er eindelijk het bericht dat er een 4e Narnia komt en dat men 'The Silver Chair' zal verfilmen. C.S Lewis Estate zal niet langer met Walden Media maar met Mark Gordon Company samen werken. Goed nieuws ook dat Douglas Gresham, de stiefzoon van C.S. Lewis, actief zal meewerken aan het script. Zal allicht nog wel enkele jaren duren eer hij uitkomt maar toch blij dat er iets beweegt en men de serie zal verder zetten.

Fourth 'Chronicles of Narnia' Film in the Works

Thorongil

• 1618 berichten
  • 690 stemmen

David Magee to Script The Chronicles of Narnia: The Silver Chair

Magee heeft naar het schijnt het script van Life Of Pi gedaan, heb goede dingen over die film gehoord. Goed nieuws dat er schot in de zaak komt.

annabeth

• 3 berichten
  • 5 stemmen

Ik ben erg benieuwd! Ik hoop dat het niet al te lang duurt want ik kan echt niet meer wachten. Ik verwacht er veel van, maar het zal vast weer een goede film worden.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ze zullen voor de rol van Eustace wel een andere acteur moeten nemen denk ik. Die jongen lijkt me ondertussen te oud.

Thorongil

• 1618 berichten
  • 690 stemmen

Eindelijk nog eens wat nieuws. The Silver Chair zal uitgegeven worden door Tristar/Sony. Hopelijk tegen eind 2018 of zo in de cinema.

kleintje 2

• 473 berichten
  • 965 stemmen

Ben erg benieuwd. Heb wel mijn twijfels. Waarom zo lang wachten ? Is het nog wel met oude karakters ? Of is het een doorlopend verhaallijn met The Voyage of the Dawn Treader? Het zal mij erg benieuwen of dit wel een goede wordt.

Thorongil

• 1618 berichten
  • 690 stemmen

Joe Johnston gaat 'The Chronicles Of Narnia: The Silver Chair' regissseren.

Eindelijk wordt het wat concreet. Denk dat we de film ten vroegste eind 2018 kunnen verwachten, allicht 2019.

Geralt of rivia

• 209 berichten
  • 0 stemmen

Waneer komt deze film weet iemand het ik lees nu de boeken en vind ze geweldig !

Thorongil

• 1618 berichten
  • 690 stemmen

Netflix gaat er films en series van maken. Kunnen niets anders doen dan afwachten voorlopig.

Netflix's 'Chronicles of Narnia' Finds Creative Architect With Matthew Aldrich (Exclusive) | Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com

Maar zal nog duren tot na 2020 allicht, geen cast voorlopig, geen productie opgestart. Ze zitten nog maar in de schrijf/storyboard fase veronderstel ik.

Geralt of rivia

• 209 berichten
  • 0 stemmen

Thorongil schreef:

Netflix gaat er films en series van maken. Kunnen niets anders doen dan afwachten voorlopig.

Netflix's 'Chronicles of Narnia' Finds Creative Architect With Matthew Aldrich (Exclusive) | Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com

Maar zal nog duren tot na 2020 allicht, geen cast voorlopig, geen productie opgestart. Ze zitten nog maar in de schrijf/storyboard fase veronderstel ik.

bruut !

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.