- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Die Hard: Year One
Die Hard: Year One
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
The Cube
-
- 142 berichten
- 0 stemmen
Welke regiseur zou geschikt zijn om deel 6 te regisseren? Ik had een paar namen in gedachten:
Antoine Fuqua
John Woo
Joe Carnahan
David Ayer
Walter Hill
Paul Greengrass
Paul Verhoeven (zou intressant zijn)
Jan de Bont
John Singleton
F. Gary Gray
Philip Noyce
Michael Bay (gaat denk ik niet gebeuren)
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Mss moeten we hopen op John McTiernan om de reeks af te sluiten al heeft de man al sinds 2003 geen film meer geregiseerd.
Laat ons vooral hopen dat hij beter wordt dan deel 5 die best wel een teleurstelling is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
Beter dan deel 5 moet niet heel moeilijk zijn, zolang de actie maar een klein beetje geloofwaardig wordt of dat er iets meer verhaal in zit.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Samuel L. Jackson wellicht terug voor 'Die Hardest' - FilmTotaal filmnieuws
Samuel L. Jackson weer terug zou awesome zijn! 
Sowieso moeten ze de reeks waardig vervolgen/afsluiten na dat treurige vijfde deel.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Samuel L. Jackson
Geweldige acteur die iedere film naar een hoog niveau kan trekken. Ben zeker voor een terugkeer van Jackson. Hij was één van de grootste redenen, zo niet dé grootste, dat Die Hard: With a Vengeance, in mijn ogen, het niveau van deel 1 overtrof.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Jackson terug zou tof zijn. De chemie tussen de twee was meesterlijk in het derde deel. Amper meer zo'n fijne combi gezien sindsdien.
Dus laat maar komen, zoals A&L al zegt moet het matige vijfde deel vlug vergeten worden. Een film zonder zoons, dochters, nichtjes en achterneven zou al een hoop schelen. John McClane is een badass motherfucker, geen babysitter.
Gameover
-
- 84 berichten
- 304 stemmen
Samuel L. Jackson
Geweldige acteur die iedere film naar een hoog niveau kan trekken. Ben zeker voor een terugkeer van Jackson. Hij was één van de grootste redenen, zo niet dé grootste, dat Die Hard: With a Vengeance, in mijn ogen, het niveau van deel 1 overtrof.
Laten we dat dan op een mening houden, 1 blijft mijn inziens gewoon de beste.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bruce Willis (60) maakt zich klaar voor Die Hard 6 - AD.nl
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Hum... dat lijkt me dus niks, geen psychologisch geneuzel etc.. past niet bij deze serie. Ik zit niet te wachten op een jongere McClane, gaat allemaal af van de screentijd van Willis.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hum... dat lijkt me dus niks, geen psychologisch geneuzel etc.. past niet bij deze serie. Ik zit niet te wachten op een jongere McClane, gaat allemaal af van de screentijd van Willis.
Dit ja. Ik wil geen andere McClane, ik wil een volledige film met Willis. Met een goed geschreven script en dikke actie, zodat we die drol van een vijfde film kunnen vergeten.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik vond Live Free or Die Hard vermakelijk idd, Ajax&Litmanen1 (thanx voor wijzen op het echte topic). Duidelijk een breuk met het verleden alsnog, maar ik werd er minder verdrietig van dan ik dacht. Minder verdrietig dan van Indy 4. Maar mijn vertrouwen heeft een flinke deuk opgelopen door Joh Moore's A Good Day To Die Hard (ik kan Jai Courtney ook nog steeds niet uitstaan sindsdien), en ik ben inmiddels op het punt aangekomen dat ik hoogstens nog kan roepen 'dit zou kunnen werken'. Ik zie geen directe aanleiding om nu opeens een return to form te verwachten.
Sam L. terugbrengen heeft in het verleden ook wel eens door mijn hoofd gespeeld, but hasn't that ship sailed?
Ik weet het niet. Ik vrees weer meer CGI dan ik prettig vind in mijn Die Hard, en daar maakte Wiseman zich ook schuldig aan met Jets en dergelijke. Ik zal hem zeker wel gaan kijken, en als de teaser goed is ook in de bios, maar mijn verwachtingen zijn niet heel hoog. Sprak de grumpy old man. 
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Ja treurig man dit. Klinkt alleen maar als een reden een of andere mooiboy erin te gooien en een slappe pg13 film te maken die tienermeisjes naar de bioscoop lokt.
Uier
-
- 2006 berichten
- 3749 stemmen
Kut (4), kutter (5), kutst (6) is het verwachtingspatroon.
Vervolgen op (actie)blockbusters zijn de laatste decennia sowieso doorgaans bagger.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
kutter dan 5 kan ik me niet voorstellen. Wel van films an sich, maar niet van een Die Hard. Won't somebody think of the children!?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bruce Willis prominenter aanwezig in 'Die Hard: Year One' dan gedacht - FilmTotaal filmnieuws
Dit is al een meevaller, al lijkt me dit alsnog een grote flop worden. Het publiek wil Bruce, niet een jongere versie.
Heb deel 4 en 5 in de bios gezien, dat ga ik met deze zeer vermoedelijk niet doen. Of de trailers moeten grote indruk maken.
DiDa
-
- 3646 berichten
- 2795 stemmen
It's alive again!
Len Wiseman is nu bezig met de casting voor Die Hard 6
Len Wiseman Talks 'Underworld' TV Series & 'Die Hard: Year One' - theplaylist.net
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
heb je vertrouwen of hoop dat het daadwerkelijk een goede (of meer dan leuke) film wordt?
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Toch wel sneu dat een hele lichting actie-sterren niet eens meer nieuwe rollen krijgt, maar blijft kapitaliseren op de nostalgie-factor van titels uit het verre, verre verleden. Al dan niet waarmee ze zichzelf ooit in de kijker hebben gespeeld.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
heb je vertrouwen of hoop dat het daadwerkelijk een goede (of meer dan leuke) film wordt?
Ik hoop dat het in de buurt komt van deel 4. Meer durf ik al niet eens meer te hopen na het dramatische deel 5, de carrière van Bruce die al 10 jaar op zijn gat ligt en het feit dat we een origin-story van John McClane krijgen waar niemand op zit te wachten. Bij Die Hard wil ik gewoon Willis ass zien kicken.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Deel vijf moeten we gewoon vergeten, die is er nooit geweest... 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Bruce Willis zoekt mee naar een jonge John McClane voor 'Die Hard: Year One' | Filmtotaal filmnieuws
Toch jammer, wie zit er nou op een andere acteur te wachten die een jongere versie speelt. Het publiek wil gewoon de volledige film Bruce Willis zien. Tenzij de film net zo slecht als deel 5 wordt, dan wil niemand meer John McClane zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Walt Disney schrapt ook 'Die Hard 6' a.k.a. 'McClane' (en tig andere films) | Filmtotaal filmnieuws
Gecandeld door Disney, die nu de baas van Fox is.
Ik kan er wel mee leven, het verhaal van een jonge McClane is gewoon flut. Maak een film met Willis in de hoofdrol of laat het rusten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Disney cancelt 'Die Hard'-prequel 'McClane' definitief | FilmTotaal filmnieuws
Gecanceld. En maar goed ook, het was een stompzinnig idee.
Ik vraag me af hoe moeilijk het kan zijn om een serieuze nieuwe film te maken. Poets Bruce Willis op, geef hem een goede tegenstander in de vorm van een terrorist en stop hem op een cruiseschip, megavliegtuig of whatever en laat hem zijn ding doen. Het moet nu steeds zo moeilijk allemaal. Deel 5 was ook al hopeloos.