- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Nieuwe projecten
Nieuwe projecten
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Iemand die hierover iets meer weet:
The Second World...regie Willem Elzenga
http://www.imdb.com/title/tt1107842/
Link is dood.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Ik weet hier meer over - wat wil je weten? vrgr.
Zag op imdb allemaal grote namen. Weten die zelf daar wel wat van?
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2865 stemmen
Akira live-action is een raar idee, maar met een juiste regisseur zou ik het wel zien zitten 
Heb onlangs gehoord dat de comic Bone verfilmd gaat worden. Dat vind ik dan weer helemaal niks
De strip was meer dan prima, maar kan met de verkeerde balans volledig verkloot worden.
N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
Ik kan verdomme niet wachten op sin city 2 en 3.
Schiet nou eens op Robbert!
TheOne
-
- 196 berichten
- 2 stemmen
Joe Johnston als de regisseur van The A-Team.
Ice Cube voor Mr. T en Woody Harrelson als Murdock. Deze rollen worden nog overwogen.
Liever zie ik het volgende in de film
Jim Carey als Murdock
Jack Nicholson als Hannibal
Ving Rhames als BA
Er is veel keus voor Face. Iemand die er goed uitziet en veel personages kan neerzetten.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Joe Johnston als de regisseur van The A-Team.
Ice Cube voor Mr. T en Woody Harrelson als Murdock. Deze rollen worden nog overwogen.
Volgens mij was het John Singleton als regisseur. Ice Cube en Woody Harrelson worden inderdaad overwogen voor die rollen.
TheOne
-
- 196 berichten
- 2 stemmen
Volgens mij was het John Singleton als regisseur. Ice Cube en Woody Harrelson worden inderdaad overwogen voor die rollen.
je hebt gelijk. het is John Singleton. Ik zat net iets te lezen over de Wolf Man en was even daarmee in de war. daar is Joe Johnston de regisseur van.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5983 stemmen
N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
DePalma gaat nieuwe Al Capone film maken
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2287 stemmen
Casablanca Remake met Madonna?
(Hopelijk April-grap)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Er gaan op 1 april altijd onzinprojecten de lucht in. Ik las zojuist weer eens dat er een Titanic-sequel komt. Op 1 april geloof ik geen enkel bericht dat een nieuw project aankondigt.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Die Titanic sequel lijkt ieder jaar weer terug te komen. Dat Jack zogezegd niet dood is maar gevangen in een ijsblok en dat ze hem weer tot leven brengen (er is zelfs een trailer van)
Sommige geloven echt dat die sequel er komt, maar dat is reinste lariekoek 
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ongelofelijk, Stallone gaat nu NOG een Rambo-sequel maken!! Hoogstwaarschijnlijk toch. Nog niks is officieel bevestigd denk ik, maar het staat wel al in preproductiefase op IMDB. Geweldig. 
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Heb hem een mailtje gestuurd.
Ooit nog wat gehoord?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Er gaan op 1 april altijd onzinprojecten de lucht in. Ik las zojuist weer eens dat er een Titanic-sequel komt. Op 1 april geloof ik geen enkel bericht dat een nieuw project aankondigt.
Op 1 april werd er ook een project van het superduo Kristen Bell en Rob Thomas (de schrijver, niet de zanger) aangekondigd, ik hoop dat dat geen grap was want het is werkelijk te mooi om waar te zijn!
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
op joblo was er een grap dat Jake Gyllenhaal de nieuwe spiderman zou worden in deel 4
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik weet niet of het al oud nieuws is maar ik zie het nu pas voor het eerst dat Tony Scott een remake gaat maken over The Warriors .
Leren ze in Hollywood nooit dat je van sommige films moet afblijven 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Toy Story 3 komt er in de zomer 2010 aan, Tinkerbell's eigen filmserie begint 28 oktober en gaat daarna nog drie jaar door. In 2009 komt Pixar's eerste 3-D film 'Up' uit. Toy Story 1 en 2 komen in 2009 en 2010 als 3-D versie uit. In de zomer van 2011 komt Pixar's 'Newt' en in de winter volgt 'The Bear And The Bow'
In 2012 komt het vervolg voor Cars... en in de winter komt er 'King Of The Elves' van de Disney animatiestudio's.
Dat alles volgens deze bron, meer gelijke bronnen zijn via Google gevonden.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Vorige maand was er het nieuws over een Akira live-action, nu schijnt Spielberg een live-action van Ghost in the Shell te willen maken. In 3D nog wel..
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12851 stemmen
Laten we echt hopen dat hij met z'n klauwen van GitS blijft. Wat heeft een regisseur als Spielberg nu bij zo'n film te zoeken?
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Lol, ik zie al een huilende Motoko voor me en dan zeker Di Caprio als Bato.
(Zowiezo zit ik niet op een live-action adaptatie te wachten.)
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Het was immers al bekend dat Sacha Baron Cohen weer een 'mockumentary' gaat maken, over het typetje 'Bruno'.
En de officiele naam van de film is bekend: Brüno: Delicious Journeys Through America for the Purpose of Making Heterosexual Males Visibly Uncomfortable in the Presence of a Gay Foreigner in a Mesh T-Shirt 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg wat van die stomme typetjes van 'm.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg wat van die stomme typetjes van 'm.
Precies mijn gedachte, maar de titel is wel erg goed gevonden. Had er zelf nooit op kunnen komen 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Zelfs dat vind ik een flauw doordrukje van de titel voor zijn Borat-film.
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6594 stemmen
It's Alive wordt in een nieuw kleedje gestoken!
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Ik weet hier meer over - wat wil je weten? vrgr.
Helaas nooit meer wat van gehoord!