• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.166 stemmen

Nieuwe projecten

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Jammer, die film mag er straks niet op, want amateur....

Als we dat jammer vinden zetten we het er natuurlijk gewoon wél op.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Geen idee hoe amateur het is. het zelf gefilmde gedeelte zag er niet eens zo slecht uit. En wie weet haalt het gewoon de bios.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

eigen website

Regisseur op IMDB

Low budget misschien, maar zeker niet echt amateuristisch. Men weet iig wel wat promotie inhoudt.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Prachtig soort humor, en best knap gefilmd allemaal. Mag die lekkere distortion ook wel op de soundtrack (bij het opstaan van die eerste zombie).

Sterk dat er mensen zijn die dit serieus nemen

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

yosemite44 schreef:

James Cameron's (Titanic): biopic about Francisco "Pipin" Ferreras and his wife, Audrey Mestre, two world record setters in the sport of "freediving".

Ik denk niet dat hij met bovenstaande project bezig is. Ik hoop het eerlijk gezegd ook niet. Het gerucht gaat dat James Cameron met een science fiction film bezig is. Hij was zo onder de indruk van de special effects in ROTK dat hij de tijd rijp vond om met zijn project van start te gaan. De film zal 6 karakters bevatten die geheel door de computer zijn gecreeerd.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Oh my god.. En er zijn écht weer lui die dit bestempelen als stemmingmakerij, racisme, fascisme, geef het maar een naam als het maar niet gaat over dat het jouw soort film niet is. Jezus, wat een kortzichtigheid en dan ook nog 's enkel n.a.v. een trailer. Discussie aangaan doe ik echt niet meer met ZO'N onvoorstelbaar bord voor de kop. Wil echter wel nog even kwijt dat ik van dit soort reakties agressiever word dan van welke film dan ook (en ik ben echt de Dalai Lama zelve, geloof het of niet).

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Racisme, fascisme? Waar zie je dat dan? Oke, 'stemmingmakerij' is letterlijk genoemd, maar verder lees ik alleen maar dingen als 'niet grappig', 'wenkbrauwen fronsen' en 'wat ziek' van de mensen die zich negatief over de trailer uitlaten.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Ik gaf enkel voorbeelden van termen die in dezelfde lijn zitten - 'wat ziek' vind ik nog een tikkie erger overigens en beschouw ik als regelrechte aanval op artistieke vrijheid en afgrijselijke kort-door-de-bocht veroordeling. Wat IK vooralsnog zie? Vooral een cynische visie óp racisten, fascisten en ja, kortzichtigen. Satire, inderdaad.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Menni, ik begrijp je echt niet. Waarom zie je een (nergens uitgesproken) racistisch oordeel over die trailer in dezelfde lijn liggen als een tamelijk onschuldige uitspraak als 'niet grappig' of (uitspraak van linksgetekende) 'je kunt er je wenkbrauwen over fronsen'? Onder 'ziek' kun je verstaan wat je wilt, maar ook daar denk ik niet dat die reactie anders bedoeld was als 'ik kan er niet om lachen'. Ik vind dat je nogal verdomd zware beschuldigingen uit aan het adres van mensen die er gewoon niet zoals jij de lol van kunnen inzien.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Richard Linklater gaat Philip K. Dick's 'A Scanner Darkly' verfilmen...

One of Terry Gilliam's many planned projects that sadly never became a reality is still on its way to the big screen, but with a different director.

School of Rock helmer Richard Linklater is attached to adapt Philip K. Dick's disturbing semi-autobiographical novel A Scanner Darkly. The futuristic story follows an undercover narcotics cop who begins to lose grasp of his identity due to the potent drug he's taking as part of his facade.

Linklater, who rose to success with indies like Slacker and Dazed and Confused, has actually been attached to the property for a couple of years, although previous rumors had the project being an animated feature like his Waking Life. Steven Soderberg and George Clooney's Section Eight were last expected to produce.

The works of Dick recently made it to theaters as Paycheck and Minority Report.

(van chud.com)

Niemand minder dan Charlie Kaufman schijnt hiervan al ergens een scriptversietje te hebben liggen. Als Richard hem nou 's even belt...

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Menni schreef:

Ik gaf enkel voorbeelden van termen die in dezelfde lijn zitten - 'wat ziek' vind ik nog een tikkie erger overigens en beschouw ik als regelrechte aanval op artistieke vrijheid en afgrijselijke kort-door-de-bocht veroordeling. Wat IK vooralsnog zie? Vooral een cynische visie óp racisten, fascisten en ja, kortzichtigen. Satire, inderdaad.

Dus als ik niet hetzelfde gevoel voor 'humor' heb als de makers van die trailer, ben ik kort-door-de-bocht, kortzichtig en val ik hun artistieke vrijheid aan... Ja, hoor, zo lust ik er nog wel een paar.

Grappen over Duitsers die kuilen graven en een voetbalwedstrijdje winnen, kunnen mijn lachspieren helaas niet in beweging krijgen. Bovendien heeft deze vorm van humor de uiterste houdbaarheidsdatum al heel lang geleden overschreden en is die in verre gaande staat van ontbinding. Wat mij dan overblijft is niks meer dan walging.

Als jij het wel leuk, prima, veel plezier!

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Bovendien heeft deze vorm van humor de uiterste houdbaarheidsdatum al heel lang geleden overschreden en is die in verre gaande staat van ontbinding.

Perfect voor een zombiefilm lijkt me. En trouwens, in dit oh zo politiek correcte (film)klimaat kom je dit soort humor nog maar bijster weinig tegen. Je zou wel eens iemand op de tenen kunnen trappen.

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Costa 2: Musical over jaren 80

Uit het AD van vandaag:

Het vervolg van de speelfilm Costa! uit 2001 wordt een musical die zich afspeelt in de jaren 80. De film, die Costa 82 zal gaan heten, omvat volgens regisseur Johan N. tien liedjes in de sfeer van Grease of Dirty Dancing.

Feitjes uit het bericht:

-nieuwe cast

-Tracey (rijkeluiskind) wordt verliefd op Ronnie (kraker)

-Opnames starten dit najaar in Spanje

-Budget 3 miljoen

Johan, je maakt ons zo gelukkig!!

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Tijd voor Japan om wraak te nemen op Kill Bill ... en wie beter dan Miike om deze taak aan te nemen.

http://www.tv-tokyo.co.jp/mystery/parttime/

Als ik me niet vergis wordt de titel Part Time Detective...2! Ik kijk echt uit naar deze

citybird

• 4964 berichten
  • 4139 stemmen

Nieuwe Godzilla film op komst

50ste verjaardag Godzilla wordt gevierd met "jubileumfilm" (Bron: Gazet van Antwerpen)

In december wordt een nieuwe Godzilla-film uitgebracht ter gelegenheid van de 50ste verjaardag van het -zeker in Japan razend populaire- prehistorische monster. Daarna zal het echter enkele jaren stil blijven rond de dinosaurus tot er echt nieuwe filmtechnieken zijn gevonden om het personage nieuw leven in te blazen.

Delen van de jubileumfilm zullen in de VS worden opgenomen, aldus producers van de beroemde Japanse filmstudio Toho Co.

De volgende 5 tot 10 jaar zal er waarschijnlijk geen nieuwe Godzilla-film op de markt komen, aldus de producers. Alle know-how die de afgelopen 50 jaar werd verzameld, zal in de nieuwe film worden gebruikt, maar daarna zal het duren tot er nieuwe technieken zijn gevonden om het monster opnieuw tot leven te wekken.

Sinds de eerste Godzilla uit 1954 werden al 27 over de dinosaurus gemaakt. Alles samen hebben zo'n 100 miljoen toeschouwers de films gezien, de meesten met gespleten oogjes.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

AIC meldde een tijdje geleden al dat niemand minder dan Ryuhei 'Versus' Kitamura de regie wel eens kan doen

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Marvel pakt uit:

"Marvel Enterpise heeft laten weten dat er heel wat stripverfilming aankomen. Het was al bekend dat The Punisher over anderhalve maand Amerika binnenstormt en dat Spider-Man 2 in juli volgt. Maar er staan nog veel meer projecten op de planning.

Zo zal Blade: Trinity "grootser en beter" zijn en is Blade 4 volgens de studio onvermijdelijk. Maar dat is niet het enige vervolg dat we kunnen verwachten. Marvel Studios liet tevens weten met X-men 3 (2006), The Hulk 2 (2006), The Punisher 2 (2006) en Spider-Man 3 (2007) bezig te zijn.

Er komen ook enkele geheel nieuwe producties aan. Zo zal Elektra, een spin-off van Daredevil, vanaf mei 2005 worden gemaakt. i>Fantastic Four wordt datzelfde jaar gereleased en de productie van Iron Man begint ook rond die tijd. Sony Pictures zal in 2005 hoogstwaarschijnlijk ook de Marvelstrips Ghost Rider en Luke Cage naar het witte doek brengen.

Tenslotte wil de studio ook graag Iron Fist, Black Widow, Deathlok en Namor realiseren. Deze films zijn nog niet aan een jaar gekoppeld maar beloven heel wat. Zo zou volgens de studio Namor "de Star Wars onder water" zijn en de kijker totaal moeten verassen." (filmfan.nl)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=17110

Josh Weadon (Buffy, Angel) heeft het eindelijk voor elkaar. De serie Firefly (een leuke kruising tussen Western en Sci-Fi) werd helaas na een paar afleveringen al weer gecancelled. Maar in 2005 komt er een Firefly-film! Zelfde cast, erg goed budget... vind het erg opmerkelijk

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Leonardo DiCaprio en Scorsese: gezworen filmvrienden.

Na "Gangs of New York" en "The Aviator" (over de legendarische Howard Hughes) hebben regisseur Martin Scorsese en topacteur Leonardo DiCaprio nog steeds geen hekel aan elkaar.

Het duo gaat volgens het vakblad Variety opnieuw samen in zee. Scorsese onderhandelt met Warner Bros over een verfilming van de Chinese gangstertrilogie "Infernal Affairs".

De remake zou zich afspelen in Boston waar de Iers-Amerikaanse maffia te maken krijgt met snoeiharde law & order-cops.

Voor DiCaprio is, of wat dacht u dan, de hoofdrol weggelegd. Mogelijk speelt ook Brad Pitt, die met zijn firma Plan B bij het project betrokken is, een rolletje. HLN

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Steve Martin dan ook nog...mijn hemel... *klik*

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Hehe, enkele dagen geleden Infernal Affairs gezien .. was al geen al te beste film, ik wil niet weten wat ze er in Hollywood (met Di Caprio) van gaan brouwen. Ik neem aan dat ze waarschijnlijk al voor het politiek correcte einde zullen kiezen.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

ERICA TERPSTRA, ARJAN EDERVEEN & ERIK VAN MUISWINKEL IN PLUK-FILM

Erica Terpstra gaat de rol vervullen van burgemeester in de film Pluk van de

Petteflet, die 17 november in première gaat. Dat werd woensdag duidelijk

tijdens de presentatie van de cast in een filmstudio in Almere.

De voorzitter van sportorganisatie NOCNSF was ooit serieus geïnteresseerd in

het burgemeesterschap, maar kiest dus nu voor zo'n functie op het witte

doek.

Verder werd woensdag duidelijk dat de 9-jarige Janieck de hoofdrol,

Pluk dus, gaat spelen. Zijn vriendinnetje Aagje wordt gespeeld door Suzanne

(10). Producent Warner Bros. geeft de achternamen van deze acteurs niet

vrij, omdat ze daarvoor nog te jong zouden zijn.

Arjan Ederveen gaat in de rolprent twee rollen spelen. Hij kruipt in de huid

van zowel Meneer Pen als de Kluizelaar. Hanneke Riemer zet Mevrouw Helderder

neer. De overige acteurs zijn Erik van Muiswinkel (majoor), Paul Hoes

(parkarchitect), Stefan de Walle (dokter), Chris Bolczek (portier) en Jack

Wouterse (vader Stamper).

Ben Sombogaart, onlangs met De Tweeling nog

genomineerd voor een Oscar, gaat de film regisseren.

(Bron: ANP) / Oene Kummer

Ben heel benieuwd !

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Welke jaren '70 serie hebben we nog niet verfilmd...eh.. "De man van 6 miljoen"!!!!

Jim Carey gaat leuk lopen doen als Steve Austin..

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Mijn hemel. Waar blijft Knight Rider....?

Dit betekent ondertussen een andere blik op TV. Over 10 jaar krijgen we biosremakes van Miami Vice, The Cosby Show en Hill Street Blues. Over 20 jaar Beverly Hills 90210, Seinfeld etc....

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Hestel. Als Starsky en Hutch een hit wordt, zie ik die Miami Vice film nog sneller komen. (Eerst the Dukes of Hazzard?)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wouter schreef:

Eerst the Dukes of Hazzard?

yup

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Het probleem is vooral dat vervolgens Ben Stiller en Luke Wilson gecast worden als Crockett en Tubbs

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Spielberg en Cruise verfilmen "War of the Worlds".

Steven Spielberg en Tom Cruise gaan de sciencefiction-klassieker "The War of the Worlds" naar het witte doek brengen. De opnames starten in 2006. "The War of the Worlds" gaat over de invasie van de aarde door marsmannetjes en werd in 1898 door H.G. Wells geschreven. Orson Welles zette in 1938 het boek om in een radiohoorspel, dat duizenden Amerikanen in paniek bracht omdat ze dachten dat het om een werkelijke invasie ging. The War of the Worlds werd al eens verfilmd in 1953. Cruise en Spielberg werkten in 2002 al samen in "Minority Report". De Oscarwinnende regisseur kwam in de films "E.T." en "Close Encounters of the Third Kind" al met buitenaards leven in contact. (bron: Belga, VRW)

(afbeelding)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The "Passion" of "The Pythons".

Binnenkort weer in de bioscoopzalen: Monty Python’s ‘Life of Brian’, een komische film over een joodse kerel die per ongeluk als de Messias wordt aanzien. De distributeur wil dat de film "tegengif" is voor al de heisa rond Mel Gibson’s film ‘The Passion of the Christ’.

‘Life of Brian’ ging 25 jaar geleden in première, en zal eind april in New York en Los Angeles opnieuw in de zalen verschijnen. Vanaf Goede Vrijdag worden de trailers vertoond. Ook komen er promocampagnes met slogans als ‘Mel or Monty’ en ‘The Passion or The Python’.

"We vonden het een goed moment hem nog eens uit te brengen, als tegenwind voor ‘The Passion of the Christ’," zegt Rainbow Filmcompany baas Henry Jaglom.

‘Life of Brian’ veroorzaakte 25 jaar veel controverse. Vooral katholieken zagen de film als pure godlastering. De film haalde wel een plaatsje op de hitlijsten, dankzij het liedje ‘Always look on the bright side of life’.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

speedy23 schreef:

Spielberg en Cruise verfilmen "War of the Worlds".

. (bron: Belga, VRW)

(afbeelding)

Wat ziet die Tom Cruise er uit zeg.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.