• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.543 stemmen

The Legend of Conan (????)

zoeken in:

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Arnold is back !

Verbazingwekkend nieuws...Schwarzenegger gaat de rol van Conan nog een keer spelen

Dat zullen de anabole steroïden verkopers graag horen

Arnold Schwarzenegger Returning for The Legend of Conan | Superhero Hype - superherohype.com

Thorongil

• 1619 berichten
  • 690 stemmen

Arnold moest gewoon nog eens terugkeren als Conan, de trilogie eindelijk voltooid. Had liever gehad dat het in 2003 was gebeurd voordat hij gouverneur werd. Maar hij ziet er nog steeds goed uit voor King Conan te spelen. Een pak verhalen waar ze uit kunnen kiezen. Zelf zou ik graag Phoenix On The Sword verfilmd zien, is tevens ook het 1e Conan verhaal.

Link

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nogal een belachelijk idee. Schwarzenegger is ongeveer 30 jaar te oud voor die rol. En wat gaat hij doen om zijn lichaam terug in vorm te krijgen? Weer een hoop steroïden en keihard trainen? Kan niet goed zijn voor iemand die al de nodige hartproblemen heeft gehad, en zeker niet op die leeftijd.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Nomak schreef:

Nogal een belachelijk idee. Schwarzenegger is ongeveer 30 jaar te oud voor die rol. En wat gaat hij doen om zijn lichaam terug in vorm te krijgen? Weer een hoop steroïden en keihard trainen? Kan niet goed zijn voor iemand die al de nodige hartproblemen heeft gehad, en zeker niet op die leeftijd.

King Conan is juist helemaal goed. En dan is Schwarzenegger echt niet te oud, maar juist geknipt voor de rol. Hij zal inderdaad wel een beetje moeten trainen weer.....en/of steroïden zoals al die gasten gebruiken. En dan kan het toch weer een hele toffe film worden eventueel, bij een goede uitvoer.

Thorongil

• 1619 berichten
  • 690 stemmen

Hij moet wat extra spieren kweken, maar het is echt niet nodig dat hij weer zo gespierd wordt als 25-30 jaar geleden. Degelijk script en goede regisseur zijn voor mij toch belangrijker dan zijn fysiek.

Thorongil

• 1619 berichten
  • 690 stemmen

Arnold to possibly start shooting the next CONAN in 2013

Klinkt goed. De 2011 reboot was toch wel wat aan de cheape kant en vond het wat raar dat ze Marcus Nispel als regisseur namen, iemand die niet echt succesvolle films maakt en al een fantasy-flop geregisseert had (met name Pathfinder). Ben benieuwd welke A-regisseur ze gaan vinden en Nieuw-Zeeland als locatie is altijd goed.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Op IMDB zie ik alleen een release-jaar voor Terminator: Genesis. In 2015 mogen we de zoveelste Terminator film bewonderen en gelukkig is Arnold weer van de partij.

Ik weet niet wat het is maar ik zie toch liever de nieuwe Conan. Misschien komt dat omdat 'n oude Schwarzenegger beter gebruikt kan worden als koning op leeftijd dan 'n onverwoestbare machine uit de toekomst. De tweede reden is omdat ik persoonlijk vind dat met Terminator 1 en 2 de reeks al zo compleet en verzadigt aan voelt. De volgende Terminator komt bij mij 'n beetje over als 'kom we doen het nog 'n keertje met Arnold'. In de Conan reeks ontbreekt gewoon iets. Het verhaal is niet af. Met een serieus en bruut eerste deel, een campy maar avontuurlijk vervolg en een semi-sequel (Red Sonja) die ook wel iets heeft, mag wat mij betreft wel gewerkt worden aan een officiële derde Conan film. De score van Basil Poledouris is een absolute must voor Legend of Conan. Die muziek droeg echt de film en is prachtig en sfeervol. Op IMDB staat dat Paul Verhoeven hem kan regisseren maar het gaat hier dus wel om een gerucht. Waarschijnlijk zien we Conan 3 dus ergens in 2016?

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

In het cd boekje van de Intrada 3cd versie staat helaas dat Poledouris is overleden, dus van hem zal de nieuwe score niet komen. Met een nieuw iemand zal je waarschijnlijk ook een compleet andere score krijgen en hooguit het oude maintheme tijdens de aftiteling te horen zijn, zoals dat tegenwoordig vaak gebeurt.

Thorongil

• 1619 berichten
  • 690 stemmen

Nieuw interview met de producer. Hoop dat men er snel werk van gaat maken nadat de 5e Terminator is ingeblikt.

The Legend of Conan Producer Says Arnold Schwarzenegger's Return to the Role is Going to be Their Unforgiven

Thorongil

• 1619 berichten
  • 690 stemmen

Goed nieuws! Script zou tegen september gereed moeten zijn en mogelijk beginnen ze lente 2015 te filmen.

Link

Thorongil

• 1619 berichten
  • 690 stemmen

Script is volledig af en filmen zou van start gaan na de promotiecampagne van Terminator: Genisys, tegen de herfst. Ook blijkt dat er nog andere acteurs uit het origineel zullen terugkeren, ben benieuwd. Het ziet er naar uit dat deze eindelijk er gaat komen. Nu hopen dat de nieuwe Terminator film financieel aanslaat en dan is er niets dat een nieuwe Conan in de weg staat

Link

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.